Widać tematów nie przeglądałeś dokładnie, ale nie winię Cię za to, bo takie tematy są rzadko. Kiedyś sam tego szukałem i znalazłem taki
http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=51&t=6777 . Masz tam dwa fragmenty kodu: zacznij od drugiego i zespawnuj pojazd, ten pierwszy to plik konfiguracyjny pojazdu. Za strzał odpowiada logika zawarta w spawnie pojazdu:
- Kod: Zaznacz wszystko
[logic]
active = ph_car@idle
on_hit = hit
[hit]
on_info = %+esc_blockpost_alarm%
[ph_car@idle]
target=actor
fire_range=125
fire_repeat=50
auto_fire=true
track_target=true
on_info = {=gulag_casualities_ge(esc_blokpost:5)} ph_car@eliminate, {+esc_blockpost_alarm} ph_car@eliminate
[ph_car@eliminate]
target=actor
fire_range=140
fire_repeat=50
auto_fire=true
track_target=true
on_info = {+esc_blockpost_normal} ph_car@idle
END
i tam masz np:
fire_range=125 oznacza odległość strzału.
fire_repeat=50 oznacza częstotliwość wystrzału
target=actor oznacza iż BTR ostrzela tylko aktora, pozostałych nie ruszy ani mutantów ani innych stalkerów.
track_target=true oznacza namiar na cel.
Tyle wyczaiłem,. W temacie Freeman'a jest dużo wyjaśnione. Potrzebujesz jeszcze modelu BTR oraz części modelu spawnujących się po zniszczeniu bo inaczej będzie CTD
Te części po zniszczeniu to:
[destroyed]
physics\vehicles\btr\parts\pt1
physics\vehicles\btr\parts\pt2
physics\vehicles\btr\parts\pt3
physics\vehicles\btr\parts\pt4
physics\vehicles\btr\parts\pt5
physics\vehicles\btr\parts\pt6
physics\vehicles\btr\parts\pt7
physics\vehicles\btr\parts\pt8
physics\vehicles\btr\parts\pt9
physics\vehicles\btr\parts\pt10
czyli 10 elementów + model główny. Musisz to wszystko umieścić w odpowiednim folderze. Pliki znalazłem w Dimas Mod Final. W configu jest wszystko, musisz to wyczaić i poczytać.