Michu napisał(a):wszystko 'musi' być takie samo.
Broń z CoP i animacje można przenieść, ba nawet można przenieść zmianę wyglądu rąk podczas zmiany kombinezonu. tylko pozostaje pytanie: Po co? animacje z CoP/CS są gorsze niż ustawa przewiduje (np. nieruchoma lufa w abakanie czy przeładowanie LR300 które u mnie wywołuje wymioty) o wiele lepiej, ładniej i prościej jest zastąpić te modele i animacje tymi z LURKa. Po pierwsze są ładniej wykonane a po drugie modele są dużo bardziej realistyczne.
i ku*as
1. Czy potrzebujecie nowych członków do zespołu lub ludzi do pomocy?
Na razie nie potrzebujemy nowych pomocników, jeśli taka potrzeba zaistnieje damy znać poprzez moddb, naszą stronę i forum.
2. Nad jaką częścią moda aktualnie pracujecie?
Aktualnie skupiliśmy się na zadaniach fabularnych. Nie mogę jasno stwierdzić ile już zrobiliśmy, ponieważ edytujemy i nanosimy poprawki codziennie i pomaga nam wielu dobrych ludzi. Na chwilę obecną mogę powiedzieć, że będzie świetnie.
3. Czy przerobiliście żółtego Karlika, czy też jest to tak jakby "prezent od GSC dla dez0wave"?
Nie mieliśmy żółtego Karlika, mieliśmy tylko zielonego Karlika, którego otrzymaliśmy "w prezencie". Żółty Karlik wyglądał na niedokończonego. Burer w finalnej grze wyglądał na bardziej dopracowanego. Mały, zielony karzeł czyli Karlik aktualnie prezentuje się jako pochodna Izloma. Jego animacje nie są zbyt dopracowane, ponieważ został stworzony na przełomie 2001-2 roku. Będzie tylko kilka osobników na całą grę, więc nie będzie wyglądać to tak źle i nie powinno przeszkadzać graczom.
4. Czy spotkamy losowych handlarzy w Zonie?
Tak! Czasami będą pojawiać się w mieszkalnych budynkach Prypeci lub Martwego Miasta. Podczas gry gracz będzie powiadamiany o ich pojawieniu się i trzeba będzie pospieszyć się by dotrzeć do nich zanim odejdą. Będą mieli na wyposażeniu unikalne przedmioty.
5. Czy użyjecie A.I kompanów z build'a 2205?
Nie planujemy tego wykorzystywać, gdyż może to powodować problemy z grywalnością. Pojawią się zadania, w których NPC dołączą do gracza ale to w pełni oskryptowane sytuacje by uniknąć błędów programu.
6. Czy pojawią się neutralni członkowie frakcji Monolit?
Monolit pozostanie neutralny jeśli będziemy nosić ciuchy Bandytów (integralna część fabuły). Pozwolą nam nawet wejść do ich bazy jeśli będziemy nosić na sobie ciuchy Bandytów, lecz jeśli podejdziemy zbyt blisko nich stracimy przykrywkę i zostaniemy zdekonspirowani.
7. Jeśli gracz zechce przejechać się autem czy potrzebuje kluczyków do stacyjki?
Trzeba być w posiadaniu odpowiednich kluczyków do danego auta, które są do znalezienia przy martwych NPC, lub można je odkupić od właściciela. Zdarzy się, że gracz znajdzie 1-2 zamknięte samochody w bazach frakcji i w wioskach.
8. Czy gracz nadal może niszczyć auta?
Użycie noża wewnątrz aut jest zablokowane, ponieważ jedno cięcie nożem powodowało wybuch samochodu. Jeśli zechcemy obniżyć uszkodzenia noża, wtedy z kolei nie będzie można rozbić nim nawet drewnianej skrzynki. Najlepszym sposobem na zapobiegnięcie wypadkom było wyłączenie noża, RPG i kilku innych rodzajów broni będąc w aucie lub obok niego.
9. Jeśli gracz znajduje się w aucie to czy mutanty mogą stanowić nadal zagrożenie?
Nie sprawdziliśmy jeszcze tej kwestii. Gdy wszystko będzie bardziej lub mniej ukończone spróbujemy znaleźć sposób na poprawienie tego.
10. Czy będziemy mogli ujrzeć ręce na kierownicy samochodu (tak jak w starych build'ach)?
Przywróciliśmy tę możliwość, lecz animacje pasują tylko pod auta Niva. Nie jesteśmy pewni czy pozostawimy to w takiej formie, czy też wytniemy to kompletnie. Prawdopodobnie pozostawimy wybór graczowi i dodamy tę możliwość jako dodatek do wyboru, ale póki co wygląda to źle we wszystkich innych autach oprócz Nivy.
11. Czy w grze znajdą się różne typy noży, lornetek?
Różne typy noży nie są w planach, lecz możemy zmienić zdanie w późniejszym czasie jeśli uznamy to za stosowne. Co do lornetek, być może znajdzie się stary model, który nie ma tak dużego powiększenia jak nowszy... Ale w sumie nadal nie widzimy powodów by tak zrobić.
12. Czy gracz będzie mógł łamać hasła dostępu do komputerów?
Tak jak w Falloucie? Nie zostało to jeszcze dodane. Jeśli znajdziemy czas to tak. Jeśli nie, wtedy będziemy trzymać się oryginalnego planu. Martwi NPC, dokumenty albo pijani stalkerzy będą w stanie podać nam pewne informacje związane z hasłami.
13. Czy w grze znajdą się bezpieczne miejsca jak w Cieniu Czarnobyla?
Dodaliśmy dużo dobrych bezpiecznych miejsc, gdzie gracz może spać, przetrwać emisję lub po prostu chować swój ekwipunek w schowkach. NPC będą również szukać bezpiecznego miejsca do przeczekania emisji.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości