[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Total Faction War]

Postprzez Mafioso w 05 Lis 2010, 16:19

Jako że mod jest cudowny to będę na bieżąco z nowinami o spolszczeniu :P .
Więc ponawiam pytanie o spolszczenie, nie żebym poganiał czy coś ale jestem badzo ciekawy i nie mogę się doczekac spolsczenia.

Jeśli spolszczenie nie dotrze do ferii świątecznych to sam je napiszę bo będe miec na to czas

Za ten post Mafioso otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Striełok215.
Mafioso
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 01 Lis 2010, 14:53
Ostatnio był: 15 Gru 2011, 12:04
Ulubiona broń: BM16 Full
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 16 Lis 2010, 20:51

Przepraszam, że dość długo nie odpowiadałem, lecz chwilowo i tak nie idziemy z modem do przodu, gdyż współautorzy zajmują się szukaniem kogoś z umiejętnościami artystycznymi, żeby nam namalował kilka ujęć do przerywników filmowych (artistic slide-show). Do drużyny dołączył na stałe nowy członek, skinner RoboMook. Jest on autorem skinów takich jak m.in. Clear Sky Sunrise czy Clear Sky Seva które możemy zobaczyć w TFW. Podsumowując, nie planujemy wypuścić nowej wersji aż nie znajdziemy owego artysty.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [Total Faction War]

Postprzez Solarius w 21 Lis 2010, 17:32

Jakiego typu te prace byście chcieli? szkice ołówkiem, farby, tusz, graf. komputerowa?


Może jakbym znalazł odrobinę czasu bym coś machnął dla testu



Regards
Solarius
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 30 Gru 2008, 19:33
Ostatnio był: 20 Maj 2014, 15:55
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 1

Re: [Total Faction War]

Postprzez DarthMusk w 03 Gru 2010, 23:13

SIemka. Ja mam takie pytanie: czy ten mod zadziała jeżeli mam zainstalowanego Old Good Stalker Mod'a?
DarthMusk
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 03 Gru 2010, 23:10
Ostatnio był: 04 Gru 2010, 12:42
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Total Faction War]

Postprzez Joint3r w 05 Gru 2010, 12:48

Ja jestem ciekaw czy w wersji finalnej będą jakieś większe kampanie na terytorium wroga, bo jak na razie spędziłem nad modem 2-3 godziny, no i przyznam szczerze troszkę się znudziłem. Fart i tak, że chce wam się zmieniać tą fabułę. Sprawdziłem na wszystkich patchach, dla informacji śmiga tylko i wyłącznie na 1.5.10 o inny nie ma mowy :) od siebie dodam, że fajnie by było dodać bronie, kombinezony itp itd. plus to o czym wspominałem powyżej, bo na razie tego moda odstawiam :) Pozdro i czekam na finalkę.
Awatar użytkownika
Joint3r
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 11 Kwi 2010, 19:35
Ostatnio był: 30 Sty 2011, 21:03
Kozaki: 0

Re: [Total Faction War]

Postprzez Solarius w 05 Gru 2010, 15:27

Aktualnie pracujemy nad Częścią artystyczną moda, (około połowę przerywników już mamy) więc pozostaje wam jeszcze troszkę poczekać bo naprawde warto i jest na co :)



Stay Tuned
Pozdrawiam Solarius i cała ekipa TFW
Solarius
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 30 Gru 2008, 19:33
Ostatnio był: 20 Maj 2014, 15:55
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 1

Re: [Total Faction War]

Postprzez Wave w 08 Gru 2010, 12:37

Mnie się bardzo podoba, jak tylko załapię nowy proc i zasilacz znowu pobieram TFW i będę jeździł na DX10 :P A mam takie pytanie. Czy poprawi się prawie zerowe zaludnienie miejscówek? Praktycznie tylko bazy i większe skupiska były zaludnione. Prawie cały Kordon był pusty, wioska kotów też, tylko nibyolbrzym i niby psy grasowały. Właśnie, będzie balans z tymi mutantami? Przydałoby się też urozmaicić wypadanie i sprzedaż broni. Przez całą grę widziałem większość pistoletów, ale prawie wcale snajperek i różnych karabinów szturmowych.
Wave


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [Total Faction War]

Postprzez Solarius w 08 Gru 2010, 15:06

Tak, zwiększy się liczba okupowanych posterunków, i zajmowania owych przez wrogie frakcje.
Solarius
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 30 Gru 2008, 19:33
Ostatnio był: 20 Maj 2014, 15:55
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 1

Re: [Total Faction War]

Postprzez Wave w 08 Gru 2010, 17:29

To świetnie, ale jeszcze jedno pytanie. Czy będzie można mieć towarzyszy więcej? Denerwowała mnie też możliwość podarowania im tylko broni, przydałoby się ich urealnić.
Wave


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 08 Gru 2010, 18:42

@ Wave - Tak, opcje kompanów też zostały mocno rozbudowane. Kompani będą korzystali z każdego parametru swojego pancerza a także z parametrów artefaktów które niosą. Gracz będzie mógł im dać tylko tyle artefaktów ile pojemników ma ich pancerz. Kompani będą także ulegać napromieniowaniu bądź mogą krwawić po zranieniu, dokładnie tak jak gracz, wiec będzie trzeba pamiętać aby mieli w plecaku bandaże, wódkę, leki przeciwpromienne lub artefakty które leczą bądź chronią przed promieniowaniem. Kompani także mają tak samo jak kondycję, która spada gdy kompan się meczy. Kompani także nie mają już nieskończonej ilości amunicji wiec gracz będzie musiał pamiętać aby zbierać zapasy także dla nich. Ulepszona została też AI walki z mutantami bo ta od GSC sprawdzała się tylko w walce NPC vs NPC i NPC vs Gracz i jak wiemy 5 psów z łatwością załatwiało 3 stalkerów w exo.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [Total Faction War]

Postprzez Wave w 08 Gru 2010, 19:18

To dobrze, a będzie można mieć większy oddział?
Wave


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 08 Gru 2010, 21:07

Tak, do trzech.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości