[Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Zari w 04 Gru 2010, 09:19

Nie wiem czy to tylko u mnie, ale plik RAR od filefront'a jest uszkodzony. Jakbyście mogli upnąć na jakiegoś sppedyshare'a czy coś.
QA Analyst w Fool's Theory | W Gamedevie od 2019 roku
The Farm 51 | Intermarum | Fool's Theory
Image
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 602
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: 07 Wrz 2024, 14:00
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Piterxd w 04 Gru 2010, 10:33

Pobierz jeszcze raz, musiał się pobrać niekompletny i archiwum wywala błędy
Image
Awatar użytkownika
Piterxd
Przewodnik

Posty: 947
Dołączenie: 20 Sty 2008, 18:15
Ostatnio był: 06 Maj 2014, 22:05
Miejscowość: Braniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 182

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Zari w 04 Gru 2010, 11:27

Gófno, bo pobrałem tego rara już 3 razy.
QA Analyst w Fool's Theory | W Gamedevie od 2019 roku
The Farm 51 | Intermarum | Fool's Theory
Image
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 602
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: 07 Wrz 2024, 14:00
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez k4r00 w 04 Gru 2010, 12:10

http://www.megaupload.com/?d=8UTIU3EK
Proszz działa na 100%, bo poświęciłem się wyłączając nawet firewalla. Pół godzinki i jest ;) Wszystko działa poprawnie. Hmm... W sumie to chyba sam sobie pogram :)
Pozdrawiam
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Jak zmienić styl poruszania się w Oblivion Lost ? ? ?

Postprzez kos_a87kos_a87 w 08 Gru 2010, 09:05

:

Witajcie , mam takie dość specyficzne pytanie :

czy jest możliwość , by w modzie do SHOC "Oblivion Lost Ultimate" zmienić parametry poruszania się postaci ...
postać sprawia wrażenie , jakoby płynęła po levelu w totalnym bezruchu ...

Dało by się przywrócić fizykę poruszania się postaci , chociaż tak jak jest w oryginalnej podstawce bez modu ? ? ?

Za pomoc z góry wielkie dzięki ;)
Ostatnio edytowany przez kos_a87kos_a87 14 Gru 2010, 10:39, edytowano w sumie 4 razy
Awatar użytkownika
kos_a87kos_a87
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 08 Gru 2010, 08:53
Ostatnio był: 23 Cze 2012, 18:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez piernik w 11 Gru 2010, 11:55

Czy Ultimate działa na wersji 1.0006 :?: Zna ktoś odpowiedz ? :wink:
Рай для охотников
Awatar użytkownika
piernik
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 11 Gru 2010, 10:49
Ostatnio był: 21 Gru 2010, 18:57
Miejscowość: TBG
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez k4r00 w 11 Gru 2010, 12:25

Działa na wersji Stalkera: 1.0004 lub 1.0005


Sam widzisz, że nie działa na 1.0006.
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!

Za ten post k4r00 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive piernik.
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez MatrixSTR w 11 Gru 2010, 13:06

k4r00: :facepalm: każdy mod działający na 1.0005 zadziała na 1.0006... Czyli będzie działać

Za ten post MatrixSTR otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive piernik.
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 13 Wrz 2024, 22:57
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez k4r00 w 11 Gru 2010, 13:13

Przepraszam mój błąd :) Skleroza nie boli...
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez ulvhedin w 12 Gru 2010, 17:52

Dla zainteresowanych:

zainstalowanie poniższego pliku pochodzącego ze spolszczenia do Arsenala przywraca
pełne nazwy i opisy broni

http://www.megaupload.com/?d=KKGF0R3F
| Intel Core i5-2500K 3.3GHz + Grand Kama Cross | Asrock Z68 Pro3-M | Kingston HyperX 2x4GB DDR3-1600 Dual Chanel | ASUS EAH6950 DCII/2DI4S/1GD5 | Samsung SpinPoint F3 HD502HJ + HD103SJ | Be quiet! Straight Power CM E8-CM-580W | Fractal Design Define R3 Black Pearl | Iiyama ProLite PLE2473HDS-B1 24" LED Black | MX518 |
Awatar użytkownika
ulvhedin
Tropiciel

Posty: 262
Dołączenie: 02 Lis 2010, 19:47
Ostatnio był: 19 Paź 2021, 13:03
Kozaki: 63

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez nnninja w 22 Gru 2010, 20:27

Witam, chciałbym się dowiedzieć czym różnią się dwa mody:

Oblivion Lost 2010 oraz Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.

Nie ogarniam za bardzo tego tematu, nie mam też na tyle szybkiego łącza, żeby pobrać obydwa mody i samemu sprawdzić więc proszę o pomoc:

* czym się różnią;
* który ma ładniejszą oprawę audiowizualną;
* który jest bardziej rozbudowany;
* który Waszym zdaniem jest lepszy/bardziej polecacie;
* czy mogę używać któregokolwiek z modów razem z Complete 2009?
i/lub
* czy da się używać nowej oprawy audiowizualnej z Complete 2009 w połączeniu ze zmianami w samej grze z OL?

Będę wdzięczny za każdą odpowiedź.

Pozdrawiam.
nnninja
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 22 Gru 2010, 20:11
Ostatnio był: 22 Gru 2010, 22:18
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez k4r00 w 22 Gru 2010, 22:40

Ja osobiście polecam Ultimate. Dlaczego? Bo oprawa IMO ładniejsza, bo ma cholernie wielki poziom trudności (dla maniaków - czyli dla mnie :) ) Zawiera Arsenal Moda i ogólnie jest lepszy :)
Pozdrawiam
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 4 gości