[Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez biers w 08 Lip 2010, 21:25

Wielkie dzięki! sorki, że tek późno dziękuje ale usunąłem moda i zapomniałem o tej sprawie...

Pozdro :E

biers
Wygnany z Zony

Posty: 24
Dołączenie: 05 Lip 2010, 17:06
Ostatnio był: 12 Cze 2015, 19:22
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez dupademona w 26 Lip 2010, 00:34

waziator89 napisał(a):Również mam problem zapewne związany z pamięcią - przy wejsciu na teren baru z dziczy gra z bugiem wyskakiwała do windowsa takim jak tu:

:

FATAL ERROR

[error]Expression : error handler is invoked!
[error]Function : handler_base
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line : 749
[error]Description : std: out of memory
.

Po zmianie na odpowiadającą opisowi pamięci (ram x 1,5 - spróbowałem dwóch opcji z 3 i 4 gb ) gra chwile przycinała po 2-3 razy tak jakby chciała a nie mogła, po czym mogłem latać bo barze - jednak przy quicksave i rozpoczęciu rozmowy z barmanem gra wyskakiwała do windy bez loga. Mam wszystko na max poustawiane i wcześniej nie było takiego problemu, czasem gra spontanicznie wyskakiwała z logiem.

Jak wszyscy tu zgromadzeni - proszę o pomoc. :soviet: :worms:



Witam!

Mam podobny problem jak kolega ze strony 19. Co robić?
dupademona
Kot

Posty: 17
Dołączenie: 06 Lip 2010, 00:24
Ostatnio był: 08 Sie 2013, 16:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Bambosz107 w 26 Lip 2010, 17:36

Zwiększ ilość wirtualnej pamięci.
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez stalkero001 w 08 Sie 2010, 18:47

Mam kolejny problemik...

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... shadow of chernobyl\gamedata\scripts\xr_kamp.script:510: attempt to index field '?' (a nil value)
 

stack trace:



Dzieje się to gdy wchodze w Prypeci do podziemnego parkingu... A że coś się dzieje w skrypcie to nic wgrywam ponownie, save się uruchamia ale po 2-3 sekundach zwiecha, widze kursor i za chwilke pulpit... Ze szczegółow podam że z grupki stalkerów przeżył tylko jeden i wytępiłem dwóch monolitowców w tym parkingu... Granie od autosave pomogłoby . ? Bo teraz nie mam zbytnio czasu żeby spróbować... Aha, nowa gra nie wchodzi w grę ; ) (wiem że jest to mało prawdopodobne ale jednak uprzedzam : P )

EDIT: Okej będę już pamiętał żeby dawać w Code :E Zaraz mnie coś trafi no... Zacząłem Prypeć od nowa, niby szło dobrze a tu nagle stają i celują wszyscy w jedno miejsce... No to ja lece zobaczyć w co oni celują i widze Monolitowca (mnie też widział) który drze się że mnie "ubije" no to ja mu HS i co widze . ? Pulpit... Nie wiem co mam robić bo nowej gry NIE MAM ZAMIARU ZACZYNAĆ... Podmienie jeszcze ten xr_kamp z nierozapkowanego OL którego jeszcze mam gdzieś tam uchowanego... Może to pomoże... Ostatnim razem jak przechodziłem nie miałem wcale ani jednego buga (wykluczając jeden raz "out of memory" na barierze ale to z powodu dużej ilości mutków :E )

EDIT 2: Błąd wywala na okrągło ale jeszcze nie podmieniłem xr_kamp.script bo nie wiem czy pomoże . xd

Uwagi moderatora:

logi w Code :) - Matrix
Awatar użytkownika
stalkero001
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 31 Sty 2010, 17:01
Ostatnio był: 04 Wrz 2011, 17:48
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle . !
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez widur84 w 30 Sie 2010, 14:20

Witam,
Wywala mi grę do pulpitu przy każdej próbie wczytania save'a. Log wygląda następująco:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...hadow of chernobyl\gamedata\scripts\state_mgr.script:35: attempt to compare number with nil
 

stack trace:

 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...hadow of chernobyl\gamedata\scripts\state_mgr.script:35: attempt to compare number with nil
 

stack trace:

 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\blowout_scheme.script:132: attempt to compare number with nil
 

stack trace:


FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\blowout_scheme.script:180: attempt to compare number with nil


Ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić?

Ok sprawa załatwiona. Reinstalowałem moda i zwiększyłem pamięć wirtualną do 4096 jak sugerowano.
Ostatnio edytowany przez widur84 30 Sie 2010, 15:39, edytowano w sumie 3 razy
widur84
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 29 Sie 2010, 16:18
Ostatnio był: 10 Lut 2011, 21:02
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Wheeljack w 30 Sie 2010, 14:24

Logi dajemy w [code][/code], a co do save'ów to chyba nie wczytujesz tych z podstawki? :D
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1919
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 11 Wrz 2024, 15:46
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Dzikus w 01 Wrz 2010, 12:39

Mógłbym prosić o wrzucenie dźwięków noktowizora?
Są one w sounds\weapons
Chodzi mi o nv_loop, nv_start i nv_off
Nie klikaj!:

No i po co klikasz? :]
Awatar użytkownika
Dzikus
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 25 Sty 2010, 19:46
Ostatnio był: 22 Gru 2014, 00:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 4

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Wołodia w 25 Paź 2010, 00:52

Cześć. Ja mam problem dosyć dziwny. Zainstalowałem dzisiaj moda ULTIMATE, wszystko niby OK. Odpalam gre, pokazuje się okienko odpalania (to małe), po chwili jeszcze mniejsze szare z napisem "Prosze czekać...". Ono znika po kilku sekundach i..... no właśnie. I nic. Komp przez chwile jakby pracował i po chwili wraca do stanu sprzed odpalenia gry. Komp dosyć dobry, i5, 4gb ramu , radek 1gb. Prosze o w miare prędką odpowiedź :D
Image
Wołodia
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 08 Paź 2010, 20:41
Ostatnio był: 26 Paź 2010, 15:40
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez MatrixSTR w 25 Paź 2010, 01:30

Zobacz czy w logu czasem czegoś nie ma :)
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 13 Wrz 2024, 22:57
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Wołodia w 25 Paź 2010, 12:45

Kod: Zaznacz wszystko
XR_3DA.exe caused BREAKPOINT in module "C:\Program Files\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCore.dll" at 001B:01087CB5, xrDebug::backend()+165 byte(s)


Ano takie coś w Bug Trapie mi się jednak pojawia ;]. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Image
Wołodia
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 08 Paź 2010, 20:41
Ostatnio był: 26 Paź 2010, 15:40
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez MatrixSTR w 25 Paź 2010, 13:04

Daj tekst z loga (ramka u góry)
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 13 Wrz 2024, 22:57
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Wołodia w 25 Paź 2010, 13:12

Kod: Zaznacz wszystko
Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 30430 files cached, 5489Kb memory used.
Init FileSystem 1.651734 sec
'xrCore' build 3188, Oct 26 2007

 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : I
[error]Function      : CInifile::Load
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 166
[error]Description   : Can't find include file:
[error]Arguments     : Arsenal.ltx
 

stack trace:


Prosze. Oto Log. Dodam, że za pierwszym razem wyskoczył mi BugTrap, a teraz okienko poprostu znika i nic się nei dzieje.... ;(
Image
Wołodia
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 08 Paź 2010, 20:41
Ostatnio był: 26 Paź 2010, 15:40
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości