przez Touchdown w 08 Lis 2006, 18:42
Ktos napisal w punktach o czym jest ten artykul.
- Nie mozna uzywac broni po wejsciu do kryjówki Handlarza (bunkier)
- W poblizu bunkra jest obóz przyjaznych stalkerów
- Strzalka pokazuje aktualny cel na minimapie
- Ctrl - przykucniecie, Shift + Ctrl - nizsze przykucniecie
- Zaczynasz tylko z nozem i lornetka
- Stalkerzy zrobili sie agresywni, gdy autor (tekstu) próbowal otworzyc skrzynke w obozie, zeby zobaczyc co jest w srodku
- Dosyc latwo udalo mu sie uciec i ukryc sie
- Lornetka pomogla w poszukiwaniu wejscia (Stalkerzy sa teraz agresywni)
- Jesli znajdziesz sie w zasiegu ich wzroku, zostajesz wykryty, wiec autor podchodzil biegnac od drzewa do drzewa (X - sprint)
- Zabil po cichu jednego ze Stalkerów od tylu (jeden cios)
- Stalkerzy moga was wykryc za posrednictwem sladów krwi, wiec miejcie sie na bacznosci (jesli krwawisz - zabandazuj sie)
- Martwy Stalker mial przy sobie strzelbe co oznacza zabawe
- Bledy w animacji zostaly naprawione: nie ma juz slizgania sie postaci, nie ma nierealistycznego strafe'owania, sa oddzielne animacje dla ruchu po przekatnej
- Na ekranie:
lewy górny róg - minimapa, pod nia -PDA
lewy dolny róg - ikonka zmeczenia (jesli jestes obciazony, stamina zuzywa sie szybciej, jesli jestes przeciazony - nie mozesz biec), sa równiez wskazniki halasu i jak bardzo jestes widoczny
prawy dolny róg - zycie, pancerz, amunicja, bron. Jest tez wskaznik "loadingów" (moze fani Obliviona wiedza o co chodzi)
- Autor zaladowal kolejna mape: Agroprom, zadanie: zaatakowac baze wrogich Stalkerów
- Przeciwnicy przeklinaja po rusku/ukrainsku
- Jesli kogos postrzelisz i upadnie na ziemie, moze jeszcze zyc; jesli blaga o litosc, mozesz dac mu apteczke/bandaz i moze on zostac twoim sprzymierzencem (lub cie zastrzelic)
- Bloodsucker jest w miare dobrze widoczny ze wzgledu na jego czerwone, swiecace oczy
- Autor laduje kolejna mape: Prypec, zadanie: przebiec przez miasto ze swoimi towarzyszami
- Kompani krzyczeli "Snajper po lewej", gdy zobaczyli snajpera i wskazywali go reka (autor tekstu nie jest pewien, czy bylo to skryptowane czy nie)
- Kompani sa calkiem dobrzy w informowaniu, czy cos jest po lewej czy po prawej
- Zarówno wrogowie jak i przyjaciele duzo przeklinaja, bardzo realistyczne