[Gnomus's Scopes V2.0] nowy widok lunet podczas celowania

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Gnomus's Scopes V2.0] nowy widok lunet podczas celowania

Postprzez caleb59 w 18 Paź 2008, 22:16

Gnomus's Scopes Mod v2.0

Created by Gnomus,
[email protected]

In my previous version the scopes were all created by photo manipulation and since I couldn't always find highrez photos some of the scopes suffered for it. So I reworked all the scopes using high rez models I made to render the view I wanted then tweaked them a little in Photoshop. So I could get as high a resolution as I wanted. The scopes were rendered out at 2560 x 1600 and if anyone wanted them I could release them in a pac. However the widescreen scope I included are at 1920 x 1200 and onscreen you really can't tell the difference even though I am playing at 2560 x 1600 and they need to stretch slightly.

Should work under all patches.

Anyone may use this mod but please give me credit.

Credit to Briarius who came up with the original PSOP widescreen mod which was the inspiration for this one.

Just drop the gamedata folder WS or FS whichever matches your monitor into your STALKER root directory.

If you have never used a mod in STALKER before you will need to edit your fsgame.ltx located in the STALKER root directory.

Edit line 2 to read

$game_data$=true|true|$fs_root$|gamedata\

Tested under Priboi, and OL 2.1.1 without any issues.

If you are using this with other mods it would be safest to just copy over the textures and edit the wpn ltx's manually where needed.

Enjoy!


Mysle, ze warto to zamiescic ze wzgledu na naprawde solidna robote - osobiscie testuje pod OL 2.1.1 korzystajac z patcha 1.0004 - dziala bez problemow - naprawde swietnie teraz wyglada celowanie z broni wyposazonych w optyczne lunety - polecam!

POBIERZ:

Mod: http://www.nexusmods.com/stalkershadowo ... /mods/407/?
Dodatek: http://www.gamewatcher.com/mods/s-t-a-l ... dition-2-0
Ostatnio edytowany przez caleb59 08 Gru 2008, 18:18, edytowano w sumie 7 razy
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 00:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Reklamy Google

Re: Gnomus's Scopes V2.0 (nowy widok lunet podczas celowania)

Postprzez Zari w 19 Paź 2008, 09:32

Fakt lunety jak prawdziwe tylko do pełni szczęścia brakuje tylko efektu z Red Orchestry.
QA Analyst w Fool's Theory | W Gamedevie od 2019 roku
The Farm 51 | Intermarum | Fool's Theory
Image
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 603
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: 02 Lis 2024, 21:17
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

Re: Gnomus's Scopes V2.0 (nowy widok lunet podczas celowania)

Postprzez Raven422 w 08 Gru 2008, 17:19

Wersja dla 4:3 znikła z serwera :(. Aha, i czy to będzie działało pod Priboi 1.1??
Awatar użytkownika
Raven422
Tropiciel

Posty: 304
Dołączenie: 21 Cze 2008, 19:20
Ostatnio był: 28 Wrz 2016, 13:35
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 20

Re: Gnomus's Scopes V2.0 (nowy widok lunet podczas celowania)

Postprzez caleb59 w 08 Gru 2008, 18:07

Zrobilem update linkow do poprawek dla ekranow 4:3 oraz widescreen...

Co do Priboia...Poprawka byla robiona tylko pod moda Oblivion Lost (2.1.1 oraz 2.2)...
Sadze ze jest zbedna do Priboia bo tam jest inny uklad plikow ale moge sie mylic...
Nie testowalem moich obydwu poprawek na modzie Priboi Story...

Sam mod Gnomus's Scopes V2.0 dziala na Priboi Story doskonale jak pisze autor w readme...
Tested under Priboi, and OL 2.1.1 without any issues.
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 00:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Gnomus's Scopes V2.0] nowy widok lunet podczas celowania

Postprzez dawidg93 w 28 Lut 2010, 20:17

Ma ktoś może jeszcze te celowniki i mógłby je wsadzić na jakiś serwer? Bo te linki już wygasły, na filefroncie tak samo, a bardzo mi zależy na nich :)
dawidg93
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 22 Gru 2009, 16:56
Ostatnio był: 08 Lut 2011, 16:51
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Re: [Gnomus's Scopes V2.0] nowy widok lunet podczas celowani

Postprzez diego3006 w 23 Mar 2010, 16:38

Dołączam się do prośby wrzućcie jakieś nowe linki

Uwagi moderatora:

Pierwszy post uaktualniony o nowe linki - na przyszłość proszę o PW w takich sprawach... - caleb59
:

Image
Awatar użytkownika
diego3006
Stalker

Posty: 177
Dołączenie: 19 Gru 2009, 18:18
Ostatnio był: 09 Lis 2014, 19:47
Miejscowość: Pacanowo
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 29

Re: [Gnomus's Scopes V2.0] nowy widok lunet podczas celowani

Postprzez Damain1996 w 19 Paź 2010, 16:56

Dobra specjalnie dla was wrzuciłem wersję 2.1 na multiupload, jak wygaśnie to na PW.

Link: http://www.multiupload.com/N6B729S5EA .
Damain1996
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 10 Sty 2010, 19:24
Ostatnio był: 23 Sty 2021, 17:17
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Gnomus's Scopes V2.0] nowy widok lunet podczas celowani

Postprzez caleb59 w 06 Kwi 2011, 16:30

Ostatnio edytowany przez caleb59, 03 Maj 2011, 18:11, edytowano w sumie 1 raz
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 00:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Gnomus's Scopes V2.0] nowy widok lunet podczas celowani

Postprzez Kamrat w 06 Kwi 2011, 17:00

Dzięki wielkie, bardzo mi się podobają.
Pozdrawiam, Kozaka już masz.
Awatar użytkownika
Kamrat
Stalker

Posty: 60
Dołączenie: 27 Mar 2011, 20:31
Ostatnio był: 24 Wrz 2017, 16:21
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Re: [Gnomus's Scopes V2.0] nowy widok lunet podczas celowani

Postprzez ulvhedin w 26 Sie 2011, 17:24

Uwagi moderatora:

Edytowałem link. - u3 + Nowe linki w pierwszym poście! - caleb59
| Intel Core i5-2500K 3.3GHz + Grand Kama Cross | Asrock Z68 Pro3-M | Kingston HyperX 2x4GB DDR3-1600 Dual Chanel | ASUS EAH6950 DCII/2DI4S/1GD5 | Samsung SpinPoint F3 HD502HJ + HD103SJ | Be quiet! Straight Power CM E8-CM-580W | Fractal Design Define R3 Black Pearl | Iiyama ProLite PLE2473HDS-B1 24" LED Black | MX518 |
Awatar użytkownika
ulvhedin
Tropiciel

Posty: 262
Dołączenie: 02 Lis 2010, 19:47
Ostatnio był: 19 Paź 2021, 13:03
Kozaki: 63


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości