Bardzo rozbudowany mod, ukazujący trudne warunki panujące w Zonie.
OPIS Bardzo obszerny i jest:
TUTAJWstępnie zauważone zmiany:
-utrudniona rozgrywka, broń mocno celna z obu stron,
-zaczynamy bez detektora anomalii,
-przeciwnik po wytrąceniu broni, wyciąga następną, potrafi przeładować broń,
-jeśli założymy, patrzymy przez okular hełmofonu lub maski p.gaz.,
-zmniejszony udźwig, max przy bieganiu 25 kg, przy chodzeniu 50 kg,
-mocno poprawione AI NPC-ów i mutantów,
-nowe dźwięki broni i otoczenia, odgłos wyrzucanych łusek,
-wojny frakcji i mutantów,
-neutralni NPC-e potrafią raptem i niespodziewanie zaatakować,
-ranny przeciwnik pada na ziemię, po czym, jeśli się go nie dobije potrafi się podleczyć/opatrzyć, nagle jeszcze wstać i atakować dalej,
-przeciwnik lepiej celuje kiedy kuca,
-widoczność NPC-ów w nocy znacznie spada,
-przeciwnik potrafi spanikować i uciec,
-jedzenie nie leczy, tylko zaspokaja głód,
-apteczki leczą tylko do pewnego stopnia, trzeba mieć ich spory zapas,
-NPC-e przeszukują zwłoki,
-poległym można niekiedy zabierać pieniądze, nieraz nawet jak ich ktoś wcześniej przeszukał (niedokładnie), również cenne artefakty,
-NPC-e rzucają granatami również do mutantów,
-przeciwnik potrafi strzelać do nas nawet z bardzo daleka,
-można zbierać części mutantów i sprzedawać u handlarzy,
-mutanty mocno odporne i bardzo niebezpieczne, zwłaszcza ślepe psy i koty, na ogół atakują stadami i to już z daleka, niekiedy również siebie, na ich odporność pomaga wzmocnione ammo AP,
-mutanty łatwo nie odpuszczają, potrafią tropić swoją ofiarę, albo również dodatkowo zaatakować nas podczas walki z wrogiem,
-niekiedy bardzo nisko latające kruki nad głową-fajny efekt,
-śmiertelne i intensywnie kolorowe blowouty z nadciągającą i przemieszczającą się nawałnicą,
-niekiedy "kwaśne" deszcze (Acid rains), trzeba szukać najbliższego schronienia inaczej niszczą pancerz,
-zielona Zona, czyli wiosna wszędzie,
-pogoda dynamiczna i zmienna, również w nocy, intensywne mgły i deszcze,
-po długim dniu szybko nastające ciemne noce, ale również z rozgwieżdżonym niebem.
W jego skład wchodzą modyfikacje:
- Alundaio (Alundaio's Various AI Mod 1.06)
- FNX (New Gloves)
-
[email protected] (Removable Quest Items)
- Nawheel (Better BlowOut Sounds, Realistic Weapons 1.1)
- Chuppachup (CoP Plus Terrain)
- Domovoi (More CampFire Music)
- Dark Trinity (NightVision Variations - Predator)
- Rulix aka Bak (AI Additions)
- Cromm Cruac (AtmosFear 2.1 - BlowOuts & FallOuts)
- MGhost (My Guitar 2)
- Shua (Hight Quality Maps)
- Atomic Dryad (Svarog MK2)
- dDefinder (Improved Sounds Effects)
- Domovoi (More Campfire Music!)
- JPerez2003US (Aiming Sway)
- Appolox (Green Zone)
- Russo, Decane & Barin (Loot Money From Corpses v1.1)
- Darius6 (Call of Pripyat Sound overhaul 1.2)
- Nazgutek (Crows BugFix)
- KingFriday (Stalker Winchester 1300 animation)
- SlevinKelevra (Dynamic HUD 1.2) : Resubido por Lucian04
- scotTHC (Classic Bloody Zombie Face Skin)
- Darkenneko (C.O.P. Variation Mod)
- Kane4 (Elite Nightvisions)
Instalacja: Mod zawiera instalator z folderem gamedata, który należy wypakować do głównego katalogu z grą. Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów to w pliku fsgame Itx. zmień linijkę:
$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|
Działa na wer. 1.6.01 i 02 PL.
Mod jest "pamięciożerny", wymaga sporo ponad 2 GB ramu, zwłaszcza dla Visty oraz W7 również.
Skriny: Download: STĄDJeśli lubicie prawdziwe wyzwania polecam tego moda.
EDITGram na Viście w ustawieniach na max (dla gf 295). Żeby ominąć buga jak w moim poście niżej trzeba zrobić taki myk:
-Start/programy/akcesoria/,
-otworzyć wiersz polecenia i wpisać wartość: bcdedit /set IncreaseUserVa 3072
-zatwierdzić enter,
-zresetować kompa.
Podał to niejaki @angrydog tutaj:
Enable the 3GB switch on Windows Vista Po takiej akcji można bez problemu grać w moda i pogadać z Azotem/Putinem w Janowie, póki co latam po okolicach Jupitera.
EDIT2Jeśli link do downloadu jw. nie działa można ciągnąć z Megaupload:
Dade's CoP MOD (1.4) gamedata