To ja zapodam parę pomysłów, później może kolejne się zrobi. Największe bydle to chimera i nibyolbrzym. No właśnie największe bo najtrudniejsze do zabicia a nie że 10 metrów w górę. Czyli najbardziej brakuję mutanta dużego. Więc zaczynamy: [obrażenia podaję takie jak by były na poziomie mistrz]
-Pająk
Wygląd:czarny, wielki na 3 metry a jak wyprostuje ostre odnóża z ostrymi włoskami będzie wysoki na 5m. Cały owłosiony. 4 małe oczy 2 duże. Posiada duże kły jadowe.
Atak:Atak odnóżem-w kombinezonie stalkera [lekkich] zabiera 80% coś hp i wywołuje żółty krwotok, w berylu [albo CS][średnich] zabiera 50%coś hp i żółty krwotok, w egzo lub berylu [ciężkich] zabiera 30%coś hp i zielony krwotok. Atak trucizną-jeżeli zobaczysz że podnosi przednią część ciała i będziesz dokładnie widzieć jego kły, to oznacza że będzie atakować właśnie nimi. Jeżeli cię trafi, niezależnie od kombinezonu stracisz 50% hp i będziesz mieć stały zielony krwotok. Jeżeli nie uleczysz tego u medyka lub 2 apteczkami naukowców nazajutrz o tej godzinie o której cię ukąsił zginiesz.
Obrona:Zaatakowany potrafi urodzić w 10 sekund około 15 małych pajączków które mają ataki podobne do skoczków, wielkość też a skok mają tak duży jak ślepe psy. Skulenie się-wtedy zdajesz mu tylko 10% obrażeń. Dostaje tylko 40% obrażeń od wybuchów.
Słabości:Strzelając w brzuch zadajesz mu 150% obrażeń a w du... odwłok 200% obrażeń
Kiedy rodzi małe pająki zadajesz mu 150% obrażeń.
Występowanie:pojawia się dopiero kiedy przybędziesz do janowa.
40%-dźwigi portowe
70%-nad kompleksem wentylacyjnym [podczas misji dla naukowców z polem psionicznym znika]
50%-przy sosnodębie
80%-na wszelakich bagnach
60%-kamieniołomy
50%-losowe szwędanie się po zonie
Życia ma tyle co 2 chimery.
Zadania:
1.2 misja wujka jara-Idziemy nad kompleks wentylacyjny około 17:30 z wujkiem-zabijamy-dostajemy 6000 rubli oraz 60 naboi do snajperek dragunov.
2.Misja dla wolności/powinności [zależy dla kogo się pracuje] Idzie się do kamieniołomów-zabijamy-nagroda powinności karabin grom i 120 ppanc naboi do niego, nagroda wolności sgi5k i 120 ppanc naboi nato oraz celownik susat x4
3.Po zabiciu chimery dla trapera pojawia się u niego kolejne zadanie ''Zabij Pająka''-krążymy przy anomalii szuwary i jak znajdziemy go, zabijamy, ten osobnik ma życie 3 chimer- nagroda 20000 rubli 50 naboi kulowych i specjalna strzelba myśliwska z celnością snajperki nazwa ''Dubeltówa''
Achievementy:Po zrobieniu tych 3 misji dostajemy achievementa ''Exterminator''. Powoduje on że za każdego zabitego mutanta na nasze konto Traper przelewa od razu 100 rubli niezależnie od zabitego mutanta.
To tyle
kiedyś napiszę więcej, na razie lekturę trza napisać.