S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Profesor Wołodia po 14 latach swoich badań wciąż nie dowierzał. Pod nosem cały czas powtarzał - "будет, не будет...".

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez histrej w 02 Wrz 2010, 22:24

O nazewnictwie nowego silnika lepiej się nie wypowiadać, niewidzie żądnych sprzeczność aby, silnik na całkowicie nowej technologi nie nazwali xray 2.0. W sytuacji nowego silnika to tylko nazwa, nic nieznacząca.

Za ten post histrej otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Karo 95.
Awatar użytkownika
histrej
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 20 Wrz 2009, 20:51
Ostatnio był: 31 Paź 2014, 19:32
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez adin w 03 Wrz 2010, 21:02

Podejrzewam że wróżąc z fusów otrzymał bym te same informacje co czytając wywiad zamieszczony na głównej :facepalm: Jednym słowem, teorie spiskowe i wszelkiej maści najdziwniejsze domysły czas zacząć :P

Proponował bym zamknąć temacik aż do pierwszych konkretnych informacji.
Image
Awatar użytkownika
adin
Ekspert

Posty: 711
Dołączenie: 14 Sty 2007, 01:58
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 22:43
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 28

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Michu w 05 Wrz 2010, 15:52

No to mamy przynajmniej pewność że silnik nie będzie plastikowy tylko raczej klimatyczny jak tworzy go ta sama ekipa. :P
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez adin w 05 Wrz 2010, 16:30

Michu napisał(a):No to mamy przynajmniej pewność że silnik nie będzie plastikowy tylko raczej klimatyczny jak tworzy go ta sama ekipa. :P

Hehehe dobre ; ) Choć nie do końca przemyślane... Jeżeli będą wzorować się na wyglądzie projektu S:OL to rzeczywiście, jest szansa na klimatyczny efekt. Obawiam się jednak że dostępność różnego typy blurów, shaderów i reszty podobnego ustrojstwa skusi panów z GSC na tyle że ciężko będzie im znaleźć umiar czy kompromis.

Blisko jest granica by przesadzić i ze ściany z cegły zrobić coś o wyglądzie 'oblodzonej' powierzchni. Dla niektórych to będą powalające efekty graficzne i absolutne maksimum dla dzisiejszych komputerów i konsol - dla mnie maskarada.
Image

Za ten post adin otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59.
Awatar użytkownika
adin
Ekspert

Posty: 711
Dołączenie: 14 Sty 2007, 01:58
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 22:43
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 28

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez KoweK w 05 Wrz 2010, 17:06

Naprawdę bardzo trudno jest wyłączyć takie efekty... :facepalm:
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5673
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 13 Lis 2024, 01:25
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1477

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez adin w 05 Wrz 2010, 21:55

xKoweKx napisał(a):Naprawdę bardzo trudno jest wyłączyć takie efekty... :facepalm:

Określ swój tok myślenia w jakiś przystępniejszy sposób bo nie bardzo mam ochotę bawić się w jakieś rebusy przy niedzieli. Poza tym co ma piernik do wiatraka?
Image
Awatar użytkownika
adin
Ekspert

Posty: 711
Dołączenie: 14 Sty 2007, 01:58
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 22:43
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 28

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez utak3r w 05 Wrz 2010, 22:09

To, że jak Ci się któryś efekt nie podoba, można go w kilka sekund zwyczajnie... wyłączyć.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez adin w 05 Wrz 2010, 22:17

utak3r napisał(a):To, że jak Ci się któryś efekt nie podoba, można go w kilka sekund zwyczajnie... wyłączyć.

Tak się niefortunnie składa że rozmawiamy o czymś co jeszcze nie ujrzało światła dziennego a nie o grze z której możesz sobie wystrugać simsy, oczywiście uprzednio wyłączając efekty... Ja tylko domniemuję co może się przytrafić produkcji GSC i jaka kolej rzeczy MI osobiście będzie przeszkadzać. Prosta piłeczka, od razu piszę że proszę bez spinek :facepalm:
Image
Awatar użytkownika
adin
Ekspert

Posty: 711
Dołączenie: 14 Sty 2007, 01:58
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 22:43
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 28

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez utak3r w 06 Wrz 2010, 00:01

adin napisał(a):Prosta piłeczka, od razu piszę że proszę bez spinek :facepalm:


Stoi to niejako w sprzeczności z tą wypowiedzią:

adin napisał(a):Obawiam się jednak że dostępność różnego typy blurów, shaderów i reszty podobnego ustrojstwa skusi panów z GSC na tyle że ciężko będzie im znaleźć umiar czy kompromis.


Nie dziw się reakcji Kowka i mojej na Twoje lekkie założenie, że będzie właśnie tak.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez KoweK w 06 Wrz 2010, 10:34

adin, żadna spinka. :P Ogólnie śmieszy mnie fakt, że ludzie panicznie boją się wymagań albo "niepotrzebnych" efektów - tak jakby ktoś kazał im grać na najwyższych ustawieniach, a wszystko (no prawie) da radę wyłączyć.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5673
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 13 Lis 2024, 01:25
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1477

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Karo 95 w 06 Wrz 2010, 14:51

ja się tam nie boje wymagań bo mój komputer je może spełnić ale do 2012 roku to jeszcze dużo czasu.Może i to lepiej że gre zrobią na bardziej realistyczny sposób ;) :wódka:
Awatar użytkownika
Karo 95
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 05 Sie 2010, 12:24
Ostatnio była: 31 Maj 2011, 14:58
Miejscowość: Częstochowa/Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez jaras76 w 06 Wrz 2010, 15:29

Każdy produkt posiada wymagania minimalne i maksymalne. Minimum musi być zawsze spełnione,teraz zależy jak to minimum wymagań będzie wyglądało w chwili podania przez ludzi z gsc konkretnych danych.
Image
jaras76
Tropiciel

Posty: 383
Dołączenie: 21 Lip 2007, 21:14
Ostatnio był: 25 Kwi 2012, 21:35
Miejscowość: warszawa
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości