Teraz czas na przedstawienie graficzne
jak postawić serwer, oraz objaśnić co do czego służy.
1. Wpisujemy nazwę naszego STALKERA(czyli nick pod jakim będziemy rozpoznawani)
2. Cd-Key -tego chyba nie muszę tłumaczyć do czego służy ?
3. Wpisujemy dowolną nazwę -będzie pod nią widziany serwer przez innych graczy.
4. Hasło możemy wpisać jeżeli nie chcemy aby ktoś "obcy" się podłączył.
5. Tryb gry -mamy do wyboru 3:
a) Każdy na każdego -czyli popularny deathmatch.Walka gdzie każdy STALKER walczy oto aby aby zlikwidować jak najwięcej razy przeciwnika.
b) Walka drużynową -team deathmatch. Ten sam rodzaj gry co w pk.b z tą różnicą iż walczymy w drużynach.
c) Bitwa o artefakt. Jest to odmiana OneCTF(capture the flag). Zasady są proste. W grze są 2 drużyny które walczą oto aby zdobyć artefakt który pojawia się w różnych miejscach na mapie, oraz przyniesienie go do własnej bazy.
6. Tutaj ustawiamy ilu graczy może maksymalnie się z nami połączyć i grać.
7. Jest to wgląd w mapy które mamy dostępne w danym trybie gry.
8. Wgląd w mapy które mamy mieć uruchomione na serwerze.
9. Za pomocą tych strzałek dodajemy oraz usuwamy mapy, które chcemy mieć na serwerze a których nie chcemy mieć.
10 Te strzałki służą do kolejności wgrywania map przez serwer. Kolejność jest ustalana od góry.
11 Opis mapy na której chcemy grać.
Teraz gdy mamy już podstawy ustawione, czas zacząć bawić się
opcjami.
1. Serwer publiczny -Zaznaczamy tą opcję jeżeli chcemy aby nasz serwer był widoczny na spisie serwerów.
2. Widz -możemy zdecydować czy chcemy aby ktoś mógł oglądać rozgrywkę nie uczestnicząc w niej. Oraz ustawiamy maksymalną liczbę widzów.
3. Głosowanie -podczas głosowania gracze mogą sami decydować o zmianie mapy, trybu gry, kicku innego gracz itp.
4. Opcje odradzania -czyli moment dołączenia do rozgrywki po śmierci.
- Ilość sekund ile musi upłynąć aby gracz mógł powrócić do gry.
- Ilość czasu jaka musi upłynąć aby NOWY gracz mógł dołączyć do drużyny i rozpocząć grę od momentu przyłączenia się.
- Gracz może dołączyć do gry po zdobyciu artefaktu przez drużynę.
5. Nieśmiertelność -Ilość czasu nietykalności gracza po odrodzeniu się lub przyłączeniu do gry.
6. Obrażenia od sojuszników -Ilość obrażeń jakie doznajemy od ostrzału, wybuchów itd. od naszych towarzyszy w drużynie. (Dobra opcja dla osób które cenią sobie taktykę
)
7. Limit fragów -Nic dodać nic ująć.
8. Limit czasowy -Ilość czasu trwania rozgrywki.
9. Trwałość artefaktów -Czas jaki będą działać artefakty używane przez graczy.
10. Liczba artefaktów -Ilość artefaktów na mapie.
11. Powstanie artefaktu -Ilość czasu jaka musi upłynąć nim artefakt pojawi się ponownie(proponuje używać małą ilość artefaktów i z dużym upływem czasu)
12. Bonus za PDA - Nie mam pojęcia
13. Automatyczny balans drużyn -Czyli automatyczne wyważanie ilości członków w drużynach.
14. Automatyczna zmiana drużyny -Komputer sam przydziela wam drużynę.
15. Wskaźnik sojuszników -Nic innego jak identyfikacja graficzna waszych towarzyszy z drużyny
16. Nicki sojuszników -Identyfikacja nickiem kumpla z teamu.
17. Bez anomalii -Wyłączenie anomalii podczas rozgrywki.
18. Aktywność anomalii -Czas w jakim anomalia pozostaje aktywna. Po upływie czasu znika.
19. Rozgrzewka -Ilość czasu podczas którego możecie zwiedzać mapę aby się z nią zaznajomić. Fragi i punkty podczas rozgrzewki nie są naliczane do rozgrywki.
20. Opcje pogody -Pora dnia oraz rodzaj pogody podczas rozgrywki.
21. Ustawienie widza tylko drużyna -Gracz po śmierci może podglądać tylko człownków swojej drużyny.
22. Swobodna kamera -Automatyczne ustawienie widoku.
23. Pierwsza osoba -Widok FPP dla obserwowanego gracza.(z "oczu")
24. Trzecia osoba -Widok TPP dla obserwowanego gracza. (z za pleców)
25. Widok wolny -Możemy latać sobie po całej mapie i oglądać swobodnie rozgrywkę.
Teraz po ustawieniu wszystkiego tak jak nam się podoba klikamy na zakładkę
SERWER, a następnie na
STWÓRZ.
Poradnik TYLKO I JEDYNIE dla www.stalker.pl -zakaz kopiowania textów czy też grafiki, oraz zmiany bez mojej zgody