S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Profesor Wołodia po 14 latach swoich badań wciąż nie dowierzał. Pod nosem cały czas powtarzał - "будет, не будет...".

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Dziarsky w 31 Sie 2010, 12:37

Tylko aktywne artefakty przywracają zdrowie i hamują krwawienie - może przez to można odnieść wrażenie, że zdrowie samo wraca.
Image
Awatar użytkownika
Dziarsky
Weteran

Posty: 589
Dołączenie: 18 Lut 2007, 14:58
Ostatnio był: 07 Sie 2017, 08:16
Miejscowość: Gliwice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Alvarin w 31 Sie 2010, 12:57

bardzo, bardzo, baaaaardzo powoli, ale jednak sie regeneruje i to we wszystkich częściach ;]

Alvarin
Wygnany z Zony

Posty: 278
Dołączenie: 24 Kwi 2009, 21:00
Ostatnio był: 20 Mar 2012, 12:14
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 12

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez utak3r w 31 Sie 2010, 13:20

Proponuję stanąć sobie gdzieś na uboczu i poczekać...
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Bambosz107 w 31 Sie 2010, 13:23

No tak, macie rację, ale jednak nie jest to to samo, co np. w Modern Warfare 2, gdzie wystarczy odczekać 10 sekund, aby być w pełni zdrowym.
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez kondoslaw w 31 Sie 2010, 13:43

I tak powinno zostać stalker to nie CoD:MW :D
Awatar użytkownika
kondoslaw
Stalker

Posty: 114
Dołączenie: 26 Lis 2009, 18:58
Ostatnio był: 05 Lis 2014, 21:32
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 5

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Bambosz107 w 31 Sie 2010, 13:58

Na konsolach na pewno odzyskiwanie zdrowia będzie łatwiejsze niż na PC, jednak nie powinniśmy z tego powodu rozpaczać :wink:
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez utak3r w 31 Sie 2010, 15:11

I o to chodzi - wali mnie, szczerze mówiąc, jak będzie wyglądał S2 na konsolach. Ja gram na PC :)
A co do zdrowia... akurat NIE przywracanie życia byłoby własnie nienaturalne. Tak jak jest teraz, czyli bardzo powolny powrót sił - jest Ok. Zresztą... tak łatwo to samemu regulować, że wali mnie to, szczerze mówiąc :P
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Szpagin w 31 Sie 2010, 18:39

Dla mnie byłoby to największym grzechem: stworzyć grę, którą muszą poprawiać fani, by miała odpowiednią grywalność i poziom trudności. Oby twórcy do tego nie dopuścili.
Jak już pisałem, tylko duże studia oraz wielcy wydawcy mogą pozwolić na znaczące różnice między wersją pecetową i konsolową. Inni ograniczają się do kosmetycznych zmian (dostosowanie sterowania do wyposażonego w mniejszą liczbę klawiszy pada, uproszczenie menu ekwipunku, dostosowanie do platformy poziomu trudności itd.), które jednak mają wpływ na grywalność na określonych platformach. Bądźmy dobrej myśli i miejmy nadzieję, że to wersja na PC będzie tą podstawową, z niej zaś wyjdzie przystosowana do X360.
Image
Awatar użytkownika
Szpagin
Legenda

Posty: 1187
Dołączenie: 26 Wrz 2009, 11:39
Ostatnio był: 15 Gru 2021, 23:24
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 238

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez utak3r w 01 Wrz 2010, 01:56

Szpagin napisał(a):by miała odpowiednią grywalność i poziom trudności. Oby twórcy do tego nie dopuścili.


W zasadzie masz rację, ale jest pewien, drobny szczegół: ów "odpowiedni poziom" jest rzeczą płynną i każdy gracz ma swoje wyobrażenie na ten temat. Nie da się, niestety, dopasować do każdego.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez KoweK w 02 Wrz 2010, 21:37

http://stalker.pl/2010/09/02/pierwszy-o ... alker-2-2/

W skrócie: prezentacja gry będzie dopiero w 2011 roku, gra nie będzie się opierała na silniku X-Ray.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5673
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 13 Lis 2024, 01:25
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1477

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez utak3r w 02 Wrz 2010, 21:51

...i dokańczając powyższe zdanie - ani na żadnym innym, który znamy. GSC tworzy całkiem nowy silnik od zera.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez thebesciak125 w 02 Wrz 2010, 22:06

O w mordę :o no to nieźle w takim razie,chyba nawet Was troche zaskoczyła ta informacja ?
Jedno jest pewne,nie będzie już przynajmniej spekulacji w stylu "CryEngine" albo "X-ray 2.0".
Reasumując,wszelkie wątpliwości odnośnie silnika zostały rozwiane,i dobrze.
Awatar użytkownika
thebesciak125
Stalker

Posty: 80
Dołączenie: 31 Paź 2009, 11:44
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 23:45
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości