[utAMK] by utak3r

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 23 Sie 2010, 09:54

Dodać do spawnera? Tam nic się nie dodaje ;)
A co do ilości... podaj po przecinku ilość, tylko sza! ;)
I żeby była jasność... nie dodam Atlasa, jeżeli ktoś chce, niech sobie sam robi. Ten wbudowany był tylko dla mnie, w celach testowych.

Natomiast moja uwaga do wszystkich, w tym Ciebie, copytka i reszty: chciałbym zauważyć, że utAMK dokonuje automatycznych sejwów przy każdym zadaniu, więc nie do końca rozumiem Wasze tłumaczenia, że nie macie sejwów :P
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Reklamy Google

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez DanieloZ w 23 Sie 2010, 10:36

Wielkie dzięki :D. Próbowałem atlasa zmodyfikować ale jakoś nie wychodziło :| .
Oczywiście że dodaje autosave' y :wink: . Tyle że akurat w tym momencie gry najbliższy save znajduje się już we wnętrzu elektrowni skąd wrócić nie można (chyba że po zakończeniu, ale potem już tego błędu nie wywala)
Chociaż czekaj, przecież są autosave' y jeszcze z Prypeci :facepalm:

_-Edit-_
Nie wiedzieć czemu błąd związany z "Invalid Visual" zaniknął.
Otwórz oczy i spójrz na świat z innej perspektywy, być może odkryjesz coś, co zmieni twoje życie.
Awatar użytkownika
DanieloZ
Stalker

Posty: 84
Dołączenie: 27 Lut 2010, 20:27
Ostatnio był: 07 Lut 2015, 16:55
Miejscowość: Siemianowice Śl.
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 6

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez ramzesLOL w 29 Sie 2010, 01:36

Mam parę pytań:
1.Czy mod zawiera Arena Extension mod i arsenal mod?
2.Czy są pojazdy i czy można je prowadzić?
2.Czy jest możliwość scalenia tego moda z Coop mod by Red75 lub z tym http://www.amk-team.ru/forum/index.php?showtopic=9604?
ramzesLOL
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 09 Lut 2008, 21:04
Ostatnio był: 02 Mar 2012, 21:02
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 0

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 31 Sie 2010, 13:31

Po kolei:

1. Nie - i nie będzie. Nigdy nie miało być i nigdy nie będzie. Fe :-/
2. Nie - i nie będzie, z uwagi na to, że już tylko drobne zmiany wprowadzam, zero dużych dodatków do tego moda.
3. Jest możliwość.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez jalkavaki w 07 Wrz 2010, 15:51

Ściągnąłem moda i wszystkie fixy.
Na samym początku, gdy rozmawiam z Sidem ten daje mi zlecenie odnalezienia PDA Żwawego. Potem proponuje zarobienie kasy za odnalezienie artefaktu. I tutaj, niezależnie od tego czy się zgodzę czy nie gra wywala na pulpit.
Kod: Zaznacz wszystko
***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 1008 ms
* phase cmem: 312408 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 16 ms
* phase cmem: 312408 K
* [win32]: free[1054596 K], reserved[120212 K], committed[922280 K]
* [ D3D ]: textures[202826 K]
* [x-ray]: crt heap[312408 K], process heap[6185 K], game lua[21403 K], engine lua[281 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3789 K], smem[25681 K]
! Cannot find saved game ~#i#:weather:dry,cycle_time:0

Nie wiem, czy dobrą treść loga podałem, ale nigdzie nie mogłem znaleźć FATAL ERROR.
Gram na wersji 1.0006 - taką mam oryginalnie.

Uwagi moderatora:

logi w CODE a nie w spojler :) - Matrix
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez MatrixSTR w 07 Wrz 2010, 17:37

Mod jest zrobiony pod patcha 1.0004 więc wyloty są tym spowodowane (nie wiem czemu nie pisze o tym w pierwszym poście) zmień patcha na 1.0004 i powinno wszystko śmigać :)
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 24 Wrz 2024, 05:14
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 07 Wrz 2010, 20:28

Pewnie, że nie pisze, za to jest napisane, na dodatek boldem i na żółto, że mod jest przystosowany do wersji 1.0004.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez jalkavaki w 07 Wrz 2010, 20:51

Było napisane pod którą wersję, dlatego też wsponiałem na której gram.
Oryginalnie mam wersję .06. Ściągnąłem patch.04 ale ten nie chce się zainstalować (twierdzi, że jest nowszy, więc ten nie jest potrzebny).
Co z tym fantem zrobić? Da się jakoś "odpaczować"?
Czy ściągnąć pirata w odpowiedniej wersji?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez MatrixSTR w 07 Wrz 2010, 20:53

yyyyyy?? a po co Ci pirat, wystarczy reinstal i zainstalować patcha 1.0004

a co do wersji to nie zauważyłem... :/
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 24 Wrz 2024, 05:14
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 07 Wrz 2010, 21:12

I radzę już zostać na wersji 1.0004 - większość modów jest i będzie pod tę wersję. Czyli - reinstall.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez jalkavaki w 07 Wrz 2010, 22:54

utak3r napisał(a):I radzę już zostać na wersji 1.0004 - większość modów jest i będzie pod tę wersję. Czyli - reinstall.

Ale jak?
Mam oryginalnego STALKERA (CD PROJECKT), który instaluje się w wersji .06. I nie mam powrotu do poprzedniej.
Na mój gust albo nie zagram w tego moda albo [ ciach ], w wersi podstawowej i spaczyję.

Uwagi moderatora:

Uważaj na to, co mówisz...
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez MatrixSTR w 07 Wrz 2010, 23:23

spróbuj może w ten sposób viewtopic.php?f=55&t=4374 , może się uda na tym wydaniu :)
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 24 Wrz 2024, 05:14
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości