[Dima's MOD] Final

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez KoweK w 30 Lip 2010, 12:36

Zmniejsz szczegółowość tekstur.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5673
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 02:52
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1477

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Imbefalasion w 30 Lip 2010, 22:30

Mam pytanie: czy bronie w piwnicy domu Maksa (zauważyłem tam m. in. czarne MP5 z tłumikiem) można podnieść, czy są tylko dla picu?
http://www.stalkerpbf.jun.pl
"A prawda jest jedna - Polska wiecznie będzie trwać!
I nigdy nie zginie, póki żyjesz Ty i ja
To sprawa honoru, to sprawa życia każdego z nas
I nie ma odwrotu - jesteś z nami lub przeciwko nam!"
Awatar użytkownika
Imbefalasion
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 14 Paź 2007, 19:58
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:50
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez MatrixSTR w 30 Lip 2010, 23:23

Są tylko dla ozdoby
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 17:19
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Imbefalasion w 14 Sie 2010, 11:38

Mam prośbę: może ktoś podesłać plik particles.xr z tego moda? W dość głupi sposób go straciłem, a jakoś nie mam ochoty ściągać znowu ważacego 1,5 GB moda dla jednego, 1,4-megabajtowego pliku.
http://www.stalkerpbf.jun.pl
"A prawda jest jedna - Polska wiecznie będzie trwać!
I nigdy nie zginie, póki żyjesz Ty i ja
To sprawa honoru, to sprawa życia każdego z nas
I nie ma odwrotu - jesteś z nami lub przeciwko nam!"
Awatar użytkownika
Imbefalasion
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 14 Paź 2007, 19:58
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:50
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez caleb59 w 14 Sie 2010, 11:50

Plik "particles.xr": http://ifile.it/i7xqk5a

Uwagi moderatora:

Swoją drogą ciekawie gdzie posiał archiwa moda z downloadu :E - ati
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |

Za ten post caleb59 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Imbefalasion.
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez swirusan w 24 Sie 2010, 18:33

Witam
Mod super oprócz ikon. Niestety moja karta graficzna nie widzi dobrze ui_icon_equipment.dds więc wszystko jest pomieszane. Wrzuciłem zmiejszoną ui_icon ale nie było połowy sprzetu wiec na swoje potrzeby przerobiłem ( a raczej jeszcze przerabiam) ją i configi. Pozbyłem sie kilku tekstur ak74 i 47 podmieniając je rzeczami takimi ja amunica, inne ikony broni jak mp7, m249 itp. Fakt niektóre rzeczy sie powtarzają jak np: icony m249 i 240 ale wole widzieć ze to broń tego typu niż kawałek kolby lub nic.
Pierwszy raz jestem na forum i mam takie pytanie: czy jest możliwe podzielenie ui_icon_equipment w rozdzielczości 2048x4096 na dwa mające po 2048x2048 (np: ui_icon_equipment i ui_icon_equipmen1) i podanie do nich ścieżek? Tak próbowałem zrobić na początku i w przypadku niektórych medykamentów udało mi sie to zrobić wpisując w encyklopedi_iteam (bodajże, w tym momecie nie pamiętam dokladnej nazwy) zamiast nazwy ui_icon_equipment, podałem ui_icon_equipmen1 (który przygotowłem wcześniej) i zmienienie współrzędnych danej rzeczy tak rzeby pasowała do współrzędnych nowego ui_icon_eqipmen1 i dziłało. Problem pojawił sie z plikami broni, nie znalazłem żadnych oznaczeń plików źródłowych. Może ktoś poradzić czy jest to dobra droga czy raczej nie ma szans na wykonanie tej metody.
Wiem że troche chaotycznie to napisałem ale mam nadzieje że zrozumiale.
Pozdrawaim
swirusan
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 24 Sie 2010, 18:16
Ostatnio był: 15 Wrz 2010, 15:25
Miejscowość: Koszalin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez utak3r w 24 Sie 2010, 19:48

Gdyby ten plik można było dzielić, to by był dzielony, zamiast > 2k x 2k. Niestety, musisz sobie configa przerobić do mniejszej wersji.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez swirusan w 28 Sie 2010, 10:48

Szkoda, ale dzieki za odpowiedź. Przerabianie configa dobre idzie więc jeszcze torchę i nie będą mnie dręczyły pozamieniane ikony.
Pozdrawiam
swirusan
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 24 Sie 2010, 18:16
Ostatnio był: 15 Wrz 2010, 15:25
Miejscowość: Koszalin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez RoclorD w 29 Sie 2010, 21:01

Witam!
Mam zainstalowany tylko Dima's Mod i gra przy ładowaniu obu moich saveów z początku gry w obozie stalkerów daje niebieski ekran śmierci z komunikatem PAGE_FAULT_ON_NONPADGED_AREA...
Mam Win 7 64 bit, 4gb ram, karte graficzna z prawie 900mb, zaaplikowany patch na >2gb ramu i zwiększyłem pamięć wirtualną do co najmniej zalecanej przez windows 6100mb.
I jest to smutne, bo mod wygląda rewelacyjnie... :( Poza tym, że np Wilk zginął chyba od granatu zaraz na początku. Nawet nie zdążyłem zobaczyć, kto zaatakował obóz.
Roc
Awatar użytkownika
RoclorD
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 29 Sie 2010, 20:53
Ostatnio był: 24 Lis 2010, 23:10
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez lukasz84 w 31 Sie 2010, 15:28

Mam problem z modem. Jestem na terenie elektrowni gram na patchu 1.005 i co chwilę pochodzę to wywala mnie do pulpitu, jak wczytam sejwa jest to samo. Poniżej daje loga z błędem. Pomocy?

FATAL ERROR

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : res!=-1
[error]Function      : get_rank
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\ui\Restrictions.cpp
[error]Line          : 34
[error]Description   : cannot find rank for
[error]Arguments     : wpn_m134a

Uwagi moderatora:

Logi dajemy w [CODE] - ati
lukasz84
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 21 Sie 2009, 17:17
Ostatnio był: 09 Sty 2011, 23:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez MatrixSTR w 31 Sie 2010, 17:18

było o tym pisane, otwórz plik mp_ranks i dopisz do niego w miejscu gdzie pisze TUTAJ
Kod: Zaznacz wszystko
[rank_0]
rank_name                  = st_rank_novice      ; çâŕíčĺ
rank_exp                  = 0, 0          ; îďűň, ŕđňĺôŕęňű
rank_diff_exp_bonus            = 1, 1.5, 2, 3, 4
;----------------- new items -------------------------
available_items               =
dalej wymienione bronie,TUTAJ

to
Kod: Zaznacz wszystko
mp_wpn_m134a


dodałem w pierwszym poście rozwiązanie tego problemu oraz "Can't open section 'wpn_ak47_sk5'"
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 17:19
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez RoclorD w 01 Wrz 2010, 20:43

RoclorD napisał(a):Witam!
Mam zainstalowany tylko Dima's Mod i gra przy ładowaniu obu moich saveów z początku gry w obozie stalkerów daje niebieski ekran śmierci z komunikatem PAGE_FAULT_ON_NONPADGED_AREA...
Mam Win 7 64 bit, 4gb ram, karte graficzna z prawie 900mb, zaaplikowany patch na >2gb ramu i zwiększyłem pamięć wirtualną do co najmniej zalecanej przez windows 6100mb.
I jest to smutne, bo mod wygląda rewelacyjnie... :( Poza tym, że np Wilk zginął chyba od granatu zaraz na początku. Nawet nie zdążyłem zobaczyć, kto zaatakował obóz.


Czy ktoś wie, co mógłbym zrobić w tej sytuacji, bo nie mogę grać w Stalkera i pozostaje tylko :wódka:
Roc
Awatar użytkownika
RoclorD
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 29 Sie 2010, 20:53
Ostatnio był: 24 Lis 2010, 23:10
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości