-2085 Nowych tekstury wysokiej definicji: gruntu, organicznych tekstur, bronii,
roślinności ...
-dodana nowa muzyka, poprawione odglosy broni palnej oraz otoczenia, a także wspólnie dialogi NPC (jezyk rosyjski)
-Atmosfear 1.3 Poprawa dołączone do tekstury nieba HD opcjonalne.
-dodane Gnomus scopes.
-poprawiony deszcz
-nowe menu, usuniete intra przy starcie .
-zmiana nocnego oswietlenia
-nowe animacje dla SVD, SVU, PKM, SPAS12 i winchester 1300 przez Gosuke i kingfriday.
-wykrywacz Svarog ulepszonych oraz kilka nowych efektow wizualnych detektorów, diody LED są bardzo jasne.
-wszystkich lamp neonowe można zniszczyc (przy dynamicznym oswietleniu).
-poprawa bilansu artefaktów ze zmianą funkcji oraz systemu ich respawnu
-Chimera jest słabsza niż przedtem, ale jest szybszy i skacze trzy razy częściej.
-Burery są znacznie bardziej odporne i agresywne.
-kontrolerzy są bardziej odporni i niebezpieczni
-Pseudo-gigant jest wolniejszy, ale jest trzy razy silniejsze niż wcześniej.
-zwloki potworów i NPC znikają szybciej by zmniejszyc spadek FPSów
-zasięg ataku noza zostal zwiekszony.
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 502
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'energy_drink_sr'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
Pseudo-gigant jest wolniejszy, ale jest trzy razy silniejsze niż wcześniej
Bambosz107 napisał(a):Pseudo-gigant jest wolniejszy, ale jest trzy razy silniejsze niż wcześniej
R u fuckin' kidding me? Już bez modów jest o wiele zbyt wytrzymały w porównaniu do starszych części.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości