Na niemieckiej stronie ol pojawil sie wideo wywiad z Deanem Sharpem. Chyba nie ma co owijac w bawelne, nie wnosi nic nowego, pytania sa nudne i na dodatek niewiele slychac w samym nagraniu. [pytania/odpowiedzi sa w takiej postaci, zeby mozna bylo sie dowiedziec o co chodzi, jak ktos chce moze tlumaczyc dokladnie
]
1. Pytanie o mp, z czym mozna go porównac, jakie sa tryby gry.
Mp nie jest raczej wyjatkowy, po prostu dzieje sie w swiecie stalkera. Tryby to oczywiscie dm, tdm, ctf.
2. Czy mozna wybierac pomiedzy X-Ray dx8 i dx9?
Tak.
3. 64-bitowe procesory, róznice pomiedzy wersja 32- i 64-bitowa.
Najprawdopodobniej bedzie support dla 64-bitowców, ale ciezko jest na razie wymienic konkretne róznice pomiedzy 64 i 32.
4. Wymagania systemowe dla min/max detali.
Wszystko jest nadal optymalizowane.
5. Jak wiele wprowadzono skryptowanych scenek/zdarzen?
Tylko tyle, by dalo sie ukonczyc gre, poczatkowo gra byl niemozliwa da zbalansowania. A-Life nadal kontroluje gre.
6. Specjalna edycja.
Nie zapadla jeszcze zadna decyzja.
7. Czy projekt byl w któryms punkcie zagrozony, czy GSC mysleli o jego porzuceniu?
Nie, przynajmniej podczas obecnosci Sharpea.
8. Jaki byl powód sprowadzenia Sharpea do GSC?
THQ chcieli miec kogos na miejscu, aby byc w kontakcie z GSC.
9. Pytanie o kradziez kodu X-Raya, zalozenie przez ex-czlonków GSC studia 4A Games, Metro 2033 (zbieznosc historii i grafiki ze stalkerem).
"Nic o tym nie wiem."
10. Czy stalker jest zoptymalizowany pod dwu-rdzeniowe procesory?
Tak.
11. Data premiery.
Q1 2007. Nie bedzie zadnych zmian w tej kwestii.
12. Tryb wspólpracy.
Nie bedzie.