[AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [AtmosFear 2] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Mglisty w 26 Lip 2010, 13:47

Napotkałem problem. Wczytuję grę, i przy samym końcu wywala mi grę do pulpitu, znalazłem loga i oto co napotkałem, nie wiem czy to to ale raczej tak:

! Can't load texture 'd:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\textures\terrain\terrain_zaton_mask.dds'
stack trace:


[error][ 8] : W magazynie brak miejsca dla wykonania tego polecenia.


"Świat jest piękny,gdy wokół nie ma ludzi"

Mglisty
Wygnany z Zony

Posty: 46
Dołączenie: 10 Cze 2010, 11:41
Ostatnio był: 20 Lut 2011, 11:04
Miejscowość: South
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [AtmosFear 2] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 26 Lip 2010, 14:32

re: "Anomalie", świecąca broń.
Nie zauważyłem tego u mnie. Nie używasz czasem jakiegoś moda który je zmienia? Czasem zdarza się, że tekstury (zwłaszcza bump-maps) mają źle ustawiony kanał który odpowiada za odbicia światła (specular)

re: "Anomalie", za jasne niebo w nocy
Niebo w nocy jest zawsze jaśniejsze od ziemi. Nigdy nie jest idealnie czarne. Miałem okazję to zaobserwować podczas bezksiężycowej nocy na pustyni.

@mglisty: najwyraźniej za mało RAMu. Jeśli zainstalowałeś tekstury hi-res spróbuj z normalnymi.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 01:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [AtmosFear 2] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Mglisty w 26 Lip 2010, 14:59

dzięki Cromm, wszystko działa, ustawiłem normalne tekstury - po prostu zbierałem szczękę z ziemi. FENOMENALNE. czy mi sie wydaje , czy dodałeś jakieś nowe dźwięki otoczenia? słyszę jakieś dziwne cykady których wcześniej albo nie zauważyłem , albo ich nie było :) Piękna robota, wirtualna flacha już do Ciebie leci :wódka:

co do święcących broni - nie wiem jak inni, ale ja mam komendę r2_gloss_factor ustawioną na 0.7 i mam dobrze, tak więc warto się pobawić komendami :)
"Świat jest piękny,gdy wokół nie ma ludzi"

Mglisty
Wygnany z Zony

Posty: 46
Dołączenie: 10 Cze 2010, 11:41
Ostatnio był: 20 Lut 2011, 11:04
Miejscowość: South
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 2

Re: [AtmosFear 2] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 26 Lip 2010, 15:33

AF2 zawiera zintegrowany 'Ambient Audio Overhaul' zrobiony przez imperialreign-a. Zmienia on kompletnie sposób w jaki Zona 'brzmi'.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 01:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [AtmosFear 2] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Skreedi w 26 Lip 2010, 15:56

Hmm... co do tej broni i niebo to już tak nie mam... nie wiem o co chodziło, z modów to mam oczywiście ten i tekstury od Ciebie. Również wiem, że niebo w nocy nigdy nie jest tak ciemne jak ziemia jednak to co miałem to raczej wyglądało jak dzień (niebo) zmieszany z nocą (ziemia), ale ważne, że już przeszło.

Co do prawdopodobnych błędów to w pomieszczeniach jest znacznie ciemniej niż normalnie nawet jeśli są okna, a na zewnątrz ładna pogoda. Zaobserwowałem to w tartaku, musiałem poruszać się tam z latarką... jednak może to być zamierzone.

Co do reszty to jest już pięknie tylko mam jeszcze pytanie, czy ty dodałeś jakieś spadające ymm... kule ogniste z nieba? Ostatnio jak szedłem stronę Skadowska to widziałem jak kula za którą ciągnął się ognisty ogon spadała z nieba, po 3-4 sekundach zniknęła. I był już o czymś podobnym temat jednak jak się okazało koleś robił SS'y pocisków ale to co ja widziałem to na pewno nie był pocisk, było to za duże.
FOLLOW ME ON Twitter

Czekam na Lost Alpha... ale chyba się nie doczekam... :d
"They'll know, Helghan belongs to the Helghast..."
Skreedi
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 03 Paź 2009, 21:48
Ostatnio był: 18 Cze 2016, 11:42
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -3

Re: [AtmosFear 2] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Mglisty w 26 Lip 2010, 16:06

Z mojej strony ostatnie pytanie - czy jest jakaś komenda,lub mod który powodował by takie ładne rozmycie dalszych obiektów jak w AtmosFear2? Nie tyle co dalszych, ale krzewów itp :)
"Świat jest piękny,gdy wokół nie ma ludzi"

Mglisty
Wygnany z Zony

Posty: 46
Dołączenie: 10 Cze 2010, 11:41
Ostatnio był: 20 Lut 2011, 11:04
Miejscowość: South
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 2

Re: [AtmosFear 2] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 26 Lip 2010, 16:28

Re: ciemne pomieszczenia. To jest zamierzone. Obniżyłem wartość oświetlenia otoczenia (ambient) bo w tunelach było jasno jak w dzień. Niestety spowodowało to spadek jasności w pomieszczeniach. xRay nie jest tak elastyczny jak ludzkie oko i światło wpadające przez okna nie rozświetla pomieszczenia wystarczająco. Działa to lepiej gdy właczy się GI ale wtedy FPS spada na łeb.

Re: kule ogniste to rakietnice wystrzeliwywane z baz jako ostrzeżenie przed emisją. Są nawet w podstawce więc dziwię się, że ich wcześniej nie zauważyłeś.

re: rozmycie. Polecenia konsoli r2_dof_far [0.000,10000.000] - zasięg, r2_dof_kernel [0.000,10.000] - stopień rozmycia na granicy zasięgu
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 01:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [AtmosFear 2] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Skreedi w 26 Lip 2010, 20:53

Problemy rozwiązane ale mam pytanie związane z dalszym rozwojem twoich projektów, czy możemy spodziewać się nowych wersji Atmosfear i Absolute Texture Packs? Nic im oczywiście nie brakuje ale tak pytam z ciekawości bo może zaskoczysz czymś miłym jeszcze jak tu z blowout'ami... ;)
Oczywiście łap flaszkę za całokształt twojej pracy! :wódka:
FOLLOW ME ON Twitter

Czekam na Lost Alpha... ale chyba się nie doczekam... :d
"They'll know, Helghan belongs to the Helghast..."
Skreedi
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 03 Paź 2009, 21:48
Ostatnio był: 18 Cze 2016, 11:42
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -3

Re: [AtmosFear 2] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Mglisty w 26 Lip 2010, 21:02

Relacja z Atmosfear2:

Na koniec postu zamieściłem zlepek kilkunastu screenów z dzisiejszej gry:

Osobiście, panu Cromm'owi postawiłbym flaszkę za tego moda ;) Tekstury zainstalowałem w trybie NORMAL, bowiem przy większej rozdzielczości albo gra nie chciała się uruchamiać, albo zostałem wywalany do Windowsa przy Load Game i wywalało BugTrapa ( a posiadam 4gb ramu). Nie przejmujcie się, już w trybie normal niebo wygląda przepięknie(zobaczycie na screenach). Wydajność gry nie spadła - powiem więcej, momentami odnoszę wrażenie że klatki na sekundę wzrosły (i to nie tylko w nocy, czy podczas bezchmurnej pogody). Tak jak ktoś powiedział, po instalacji moda więcej patrzy się na niebo. I to święta prawda. Po prostu polecam, nie zawiedziecie się.

A oto skriny (Oświetlenie pełne dynamiczne[nawet nie rozszerzone, ani dx10], wszystko na max prócz gęstości trawy i obszaru widzenia), AA,lekko zmodyfikowany Bloom)

http://i28.tinypic.com/ta54ck.jpg

Pozdrawiam
"Świat jest piękny,gdy wokół nie ma ludzi"

Mglisty
Wygnany z Zony

Posty: 46
Dołączenie: 10 Cze 2010, 11:41
Ostatnio był: 20 Lut 2011, 11:04
Miejscowość: South
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 2

Re: [AtmosFear 2] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Skreedi w 27 Lip 2010, 09:30

@up
Dziwne, że mając 4GB RAM'u nie chciało Ci ruszyć z teksturami i tym wszystkim na full bo u mnie chodzi bardzo dobrze...
@top
Jeśli chcecie zobaczyć coś klimatycznego to przejdźcie się do Jupitera, dokładnie części administracyjnej o zachodzie słońca... :P Ciarki na plecach i strach, że coś z okna lub drzwi wyskoczy gwarantowane :E
FOLLOW ME ON Twitter

Czekam na Lost Alpha... ale chyba się nie doczekam... :d
"They'll know, Helghan belongs to the Helghast..."
Skreedi
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 03 Paź 2009, 21:48
Ostatnio był: 18 Cze 2016, 11:42
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -3

Re: [AtmosFear 2] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Mglisty w 27 Lip 2010, 09:52

Też nie wiem, no ale nie ma co narzekać, jest dobrze :wink:
"Świat jest piękny,gdy wokół nie ma ludzi"

Mglisty
Wygnany z Zony

Posty: 46
Dołączenie: 10 Cze 2010, 11:41
Ostatnio był: 20 Lut 2011, 11:04
Miejscowość: South
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 2

Re: [AtmosFear 2] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Ky6a w 27 Lip 2010, 11:41

Cześć! mam pytanie czy Ten mod pójdzie i nie będzie się gryzł z:
[AKM74-U Kamuflaż Arktyczny] UncleGoogle9012 < z tym pewnie tak bo zmienia teksturę AK74
[White Mod Gamma] czyli prawdziwa zima w Zonie < a tu nie wiem :P aha, ten mod też zmienia pogodę więc nie wiem;/
Awatar użytkownika
Ky6a
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 05 Lip 2010, 19:36
Ostatnio był: 13 Lip 2015, 20:47
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości