[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 15 Lip 2010, 12:47

Jeśli raz im podpadniesz, nie masz szans na rehabilitację. Musisz wrócić do poprzedniego sejwa.
Chyba, że już byłeś członkiem każdej frakcji i masz odblkowanego Dyplomatę, to może wtedy idzie jakoś załagodzić sytuację.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Normandia w 15 Lip 2010, 12:57

Jak na razie to dołączyłem tylko do frakcji "świt" a do najemników to może jak od nowa zagram bo teraz w ich bazie to nie mam za bardzo z kim rozmawiać, tylko ich kupiec został.
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Normandia
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 25 Maj 2009, 21:16
Ostatnio był: 09 Cze 2013, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez WUDOK w 15 Lip 2010, 17:33

Mam pytanie.Czy ten mod będzie działać na wersji 1.601 czy jakoś tak. Bo gdy ja go wgrywam na tą wersje to przy ładowaniu nowej gry bug trap.Oto log:

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor [AuthenticAMD], F15/M4/S2, 3214.00 mhz, 72-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3
* CPU threads: 4

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 29437 files cached 29 archives, 5817Kb memory used.
Init FileSystem 1.736039 sec
'xrCore' build 3911, Oct 19 2009

EH: 1FB34CDA025C09C7C998B1DB0EFAE763

-----loading f:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
-----loading f:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line -psp
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\docume~1\alluse~1\dokume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[1988624 K], reserved[39072 K], committed[69392 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[17780 K], process heap[2226 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[21766 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=F:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[1]=F:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\
dir[2]=F:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[3]=C:\WINDOWS\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: cant create context for
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1  eax[2] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "f:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[f:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "f:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx"...
[f:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "f:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[f:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time'
~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever
[c:\docume~1\alluse~1\dokume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:615]: NVIDIA GeForce GTS 250
* GPU driver: 6.14.11.9621
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1483 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
* [win32]: free[1814888 K], reserved[83700 K], committed[198500 K]
* [ D3D ]: textures[64 K]
* [x-ray]: crt heap[110212 K], process heap[14260 K], game lua[2499 K], render[166 K]
* [x-ray]: economy: strings[21821 K], smem[0 K]
! Can't find texture 'ui\ui_pda_menu_anims'
*  0.0 : [  56] $null
*  0.0 : [   3] $user$accum
*  0.0 : [   1] $user$accum_temp
*  0.0 : [   6] $user$albedo
*  0.0 : [   6] $user$bloom1
*  0.0 : [   2] $user$bloom2
*  0.0 : [   2] $user$cmap0
*  0.0 : [   2] $user$cmap1
*  0.0 : [   2] $user$env_s0
*  0.0 : [   2] $user$env_s1
*  0.0 : [   7] $user$generic0
*  0.0 : [   5] $user$generic1
*  0.0 : [   2] $user$generic2
*  0.0 : [   3] $user$jitter_0
*  0.0 : [   2] $user$jitter_1
*  0.0 : [   1] $user$jitter_2
*  0.0 : [   1] $user$jitter_3
*  0.0 : [   1] $user$jitter_4
*  0.0 : [   2] $user$lum_t64
*  0.0 : [   3] $user$lum_t8
*  0.0 : [   1] $user$luminance_0
*  0.0 : [   1] $user$luminance_1
*  0.0 : [   1] $user$luminance_2
*  0.0 : [   1] $user$luminance_3
*  0.0 : [   9] $user$material
*  0.0 : [  13] $user$normal
*  0.0 : [ 108] $user$position
*  0.0 : [   1] $user$sky0
*  0.0 : [   1] $user$sky1
*  0.0 : [   5] $user$smap_depth
*  0.0 : [   3] $user$smap_surf
*  0.0 : [   7] $user$tonemap
*  0.0 : [   2] $user$tonemap_src
*  0.0 : [   2] act\act_controller_hit1
*  0.0 : [   2] fx\fx_flare1
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare2
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare3
*  0.0 : [   2] fx\fx_gradient
*  0.0 : [   2] fx\fx_gradient1
*  0.0 : [   1] fx\fx_lightning
*  0.0 : [   1] fx\fx_noise
*  0.0 : [   2] fx\fx_noise2
*  0.0 : [   1] fx\fx_rain
*  0.0 : [   1] fx\fx_rainsplash1
*  0.0 : [   2] fx\fx_sun
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_rise
*  0.0 : [   1] fx\fx_thunderbolts_gradient
*  0.0 : [   1] fx\fx_thunderbolts_gradient_surge
*  0.0 : [   2] fx\fx_volumefog1
*  0.0 : [   2] glow\glow_04
*  0.0 : [   2] glow\glow_fire1
*  0.0 : [   2] glow\glow_orange
*  0.0 : [   2] glow\glow_orange2
*  0.0 : [   2] glow\glow_orange_bright
*  0.0 : [   2] glow\glow_white
*  0.0 : [   4] lights\lights_spot01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_ani-explosion-02
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_ani-explosion-02-b-a
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_ani-explosion-02a
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_ani-fire01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_ani-smoke-01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_16
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_18
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_19
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_2
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_21
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_23
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_2_green
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_3
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_4
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_5
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_6
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_7
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_8
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_88
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_anomaly_9
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_bloodsplash1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_bloodsplash2
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_blurry_cloud
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_brick
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_bubble
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_bubble_1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bubble_water
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_concretedebris_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_concretepuffs_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist2inv
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist7
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist8
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist9
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist_teleport
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_distort_anomaly
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_distortion
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_explotions_2
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_explotions_3
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_explotions_4
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_explotions_smoke
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_flame
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_flame_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_flamefx_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_flash_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_flash_05
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_flash_07
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_gologramma
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_gradient
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_gradient1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_leaves_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_leaves_02
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_light1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_light3
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_light4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lighting_stancia_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lighting_stancia_02
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_lightning_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_lightning_02
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_ligth_6
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_plasma
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_shells1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_shells2
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_skinsplash1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_smoke_a
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_smoke_b
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_smokepuffs1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_smokepuffs2
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_spark_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_sparks
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_specks
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_specks_poison
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_spikey_star
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_splash3
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_splash_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_splash_02
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_step_blood
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_stonedebris1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_stonedebris2
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_synus
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_teleport
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_test_textures
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_vehglassdebris_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_vehmetaldebris_01
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_water_wave
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_woodchips1
*  0.0 : [   2] pfx\pfx_woodchips3
*  0.0 : [   2] prop\prop_fake_bed_fireplace
*  0.0 : [   2] prop\prop_provod_02
*  0.0 : [   5] sky\sky_12_vibros_cube
*  0.0 : [   5] sky\sky_12_vibros_cube#small
*  0.0 : [  24] sky\sky_13_cube
*  0.0 : [  24] sky\sky_13_cube#small
*  0.0 : [  20] sky\sky_13_cube_night
*  0.0 : [  20] sky\sky_13_cube_night#small
*  0.0 : [  14] sky\sky_13_vibros_cube
*  0.0 : [  14] sky\sky_13_vibros_cube#small
*  0.0 : [   9] sky\sky_14_cube
*  0.0 : [   9] sky\sky_14_cube#small
*  0.0 : [   3] sky\sky_17_clouds_cube
*  0.0 : [   3] sky\sky_17_clouds_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_17_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_17_cube#small
*  0.0 : [   7] sky\sky_18_cube
*  0.0 : [   7] sky\sky_18_cube#small
*  0.0 : [  11] sky\sky_19_cube
*  0.0 : [  11] sky\sky_19_cube#small
*  0.0 : [   3] sky\sky_1_clouds_cube
*  0.0 : [   3] sky\sky_1_clouds_cube#small
*  0.0 : [   3] sky\sky_20_clouds_cube
*  0.0 : [   3] sky\sky_20_clouds_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_20_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_20_cube#small
*  0.0 : [   3] sky\sky_2_clouds_cube
*  0.0 : [   3] sky\sky_2_clouds_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_2_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_2_cube#small
*  0.0 : [  12] sky\sky_3_cube
*  0.0 : [  12] sky\sky_3_cube#small
*  0.0 : [   3] sky\sky_4_cube
*  0.0 : [   3] sky\sky_4_cube#small
*  0.0 : [  25] sky\sky_5_cube
*  0.0 : [  25] sky\sky_5_cube#small
*  0.0 : [   7] sky\sky_6_cube
*  0.0 : [   7] sky\sky_6_cube#small
*  0.0 : [  11] sky\sky_7_cube
*  0.0 : [  11] sky\sky_7_cube#small
*  0.0 : [   8] sky\sky_8_cube
*  0.0 : [   8] sky\sky_8_cube#small
*  0.0 : [  44] sky\sky_9_cube
*  0.0 : [  44] sky\sky_9_cube#small
*  0.0 : [  15] sky\sky_clouds1
*  0.0 : [  15] sky\sky_clouds1#small
*  0.0 : [   9] sky\sky_clouds2
*  0.0 : [   9] sky\sky_clouds2#small
*  0.0 : [ 272] sky\sky_oblaka
*  0.0 : [  15] sky\sky_rain1
*  0.0 : [  15] sky\sky_rain1#small
*  0.0 : [   9] sky\sky_rain2
*  0.0 : [   9] sky\sky_rain2#small
*  0.0 : [   1] ui\ui_actor_hint_wnd
*  0.0 : [   1] ui\ui_actor_multiplayer_game_menu
*  0.0 : [   1] ui\ui_actor_sleep_screen
*  0.0 : [   1] ui\ui_common
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_drop_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_brick_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_brick_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_5
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_6
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_7
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass01
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass02
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass03
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass04
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_5
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_6
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_7
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_8
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_9
*  0.0 : [   1] wm\wm_grenade
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_dead
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_blood
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_blood1
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_metal
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_ston
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood1
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood2
*  2.8 : [   1] ui\ui_pda_menu_anims
* 32.1 : [   1] ui\ui_font_arial_14_1600
* 33.0 : [   1] ui\ui_ani_cursor
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_console_02
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_hud_01
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_letter_16_1600
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_letter_18_1600
* 128.1 : [   1] ui\ui_font_graff_19_1600
* 128.1 : [   1] ui\ui_font_graff_22_1600
* 256.1 : [   1] ui\ui_font_graff_32_1600
* 256.1 : [   1] ui\ui_font_hud_02
* 256.1 : [   1] ui\ui_font_letter_25_1600
* 270.0 : [   1] ui\video_voroni_crop
* 512.1 : [   1] ui\ui_font_graff_50_1600
* 936.0 : [   1] ui\video_water_crop
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_main_menu
* 1024.1 : [   1] ui\ui_mod_widescreen
"f:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\bin\xrengine.exe" -psp
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 122025 K
Loading objects...
! Missing ogg-comment, file:  f:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\wpn_groza\groza_shoot_silence.ogg
Loading models...
* [prefetch] time:    27479 ms
* [prefetch] memory:  78181Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 28039 ms
* phase cmem: 202558 K
* phase time: 6 ms
* phase cmem: 202558 K
* Creating new game...
* Loading spawn registry...
* 6464 spawn points are successfully loaded
! [LUA][ERROR] Attempt to register unknown item [wpn_spas12] in secret [zat_hiding_place_7]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : 0
[error]Function      : ErrorLog
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_engine_script.cpp
[error]Line          : 49
[error]Description   : Attempt to register unknown item [wpn_spas12] in secret [zat_hiding_place_7]



stack trace:
Prosił bym o szybką odpowiedz,z góry dzięki.

Uwagi moderatora:

FFFFFFFUUUU!!!! - ati
Awatar użytkownika
WUDOK
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 15 Lip 2010, 17:20
Ostatnio był: 25 Gru 2010, 19:47
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Normandia w 15 Lip 2010, 17:54

Po pierwsze to za taki log to jeszcze warna dostaniesz więc edytuj go wystarczy część od Fatal Error, po drugie mod działa na wersji 1.601 przynajmniej u mnie. Sądząc po logu to coś źle wgrałeś lub brak ci Fixów...
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Normandia
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 25 Maj 2009, 21:16
Ostatnio był: 09 Cze 2013, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez WUDOK w 15 Lip 2010, 18:02

Fixy ,też wgrałem no ale zobaczymy.Spróbuje jeszcze raz wgrać moda może coś sknociłę przy instalacji.


Mam jeszcze jedno pytanie.Mnie niedziała ten mod BRAZ 1.6 a ty Normandia jakiego moda uzywasz tych pierwszych czy tych od BRAZa? I czy w tych pierwszych modach też są takie same funkcje,itemy itd. jak w versji BRAZ?
Awatar użytkownika
WUDOK
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 15 Lip 2010, 17:20
Ostatnio był: 25 Gru 2010, 19:47
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 15 Lip 2010, 19:05

Spolszczenie do SGM i Braza w jednym gotowe, moje drogie króliki doświadczalne.
Instalować na SGM'a 1.6 lub SGM'a 1.6 z BRAZ'em i fix'em!

Testować, błędy zgłaszać...

http://www.sendspace.com/file/pz87oy
http://www.mediafire.com/?jwyqzmvjjyg1mjz
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez WUDOK w 15 Lip 2010, 19:25

Sytuacja już opanowana i mod działa,ale jak włączyc spawner "Władca zony" i czy dynamic\ne wiadomosci eng w pda,władca zony i no Bump pasuja do wersji BRAZ?
Awatar użytkownika
WUDOK
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 15 Lip 2010, 17:20
Ostatnio był: 25 Gru 2010, 19:47
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 15 Lip 2010, 19:53

Władcę Zony uruchamiasz ESC-F11 (cheat-mod ESC-F1).
Dynamiczne wiadomości są w Brazie na stałe, a reszty nie wiem, bo nie mam braza.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Nestor w 15 Lip 2010, 20:10

Kilkanaście minut na razie pograłem w wersję od Braza. Na razie żadnych bugtrapów ani podobnych problemów technicznych.
Co się tyczy spolszczenia: na razie zdołałem znaleźć kilka broni bez nazw i opisów (zamiast nich tylko odwołania do plików im odpowiadających), a także zły opis OC33 - na chwilę obecną pomieszany z opisem Grozy.

Ano, i pytanie retoryczne - pójdzie jakoś dostosować spawner do tej wersji moda?
Nestor
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 25 Paź 2008, 17:43
Ostatnio był: 08 Lis 2018, 09:34
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez WUDOK w 15 Lip 2010, 20:43

A według waz który mod jest lepszy od Braza czy ten zwykły?

Mam buga przy tym modzie,kiedy gram i dostane od kogoś kulką,albo jakiś mutant mnie zadrapie,ogólnie jak jestem ranny to przy trafieniu lub przy zadrapaniu wtedy wyskakuje bug trap.Proszę o pomoc bo mod bardzo fajny,tylko beznadziejnie się gra że nie można być rannym. :(

oto log:
FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CPostprocessAnimator::Load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\PostprocessAnimator.cpp
[error]Line : 80
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't find motion file 'shock_hit.ppe'.

Sam fatal error chyba wystarczy prawda?
Awatar użytkownika
WUDOK
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 15 Lip 2010, 17:20
Ostatnio był: 25 Gru 2010, 19:47
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Nestor w 15 Lip 2010, 21:35

^
Zdaje się, że brakuje u Ciebie pliku odpowiedzialnego za efekty zranienia prowadzonej postaci.
Spróbuj może przeinstalować moda, albo ściągnąć go jeszcze raz...
Nestor
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 25 Paź 2008, 17:43
Ostatnio był: 08 Lis 2018, 09:34
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez WUDOK w 15 Lip 2010, 22:00

Niestety nadal nic odinstalowałem i zainstalowałem na nowo moda ale nic potem ściągnołę moda na nowo też nic.Czego może być to przyczyna?:(
Awatar użytkownika
WUDOK
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 15 Lip 2010, 17:20
Ostatnio był: 25 Gru 2010, 19:47
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości