[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 14 Lip 2010, 16:55

Na koniec dodam że próbowałem wyłączyć ich w opcjach lecz nic to nie dawało...

Niemożliwe, ta opcja działa jak najbardziej poprawnie. Inny sposób to manualne pozbycie się ich z plików.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Normandia w 14 Lip 2010, 19:10

Najpierw zapaliłem lampkę przy tej opcji i oddział się pojawiał teraz lampkę zgasiłem a oddział dalej się pojawia nie widziałem innej opcji wyłączenia ich, ponowne uruchomienie gry też nie pomogło...
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Normandia
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 25 Maj 2009, 21:16
Ostatnio był: 09 Cze 2013, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Paq w 14 Lip 2010, 21:13

ja mam takie pytania :
- czy da się wgrać swoją muzykę na MP3 i jak
- o co chodzi z tymi częściami zamiennymi i jak je zdobyć by ulepszyć broń
- te skrzynie obok mechaników one naprawiają bronie tak ? ja włożyłem tam kamizelkę i broń i mi znikły
Awatar użytkownika
Paq
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 05 Lip 2010, 14:37
Ostatnio był: 16 Paź 2010, 09:11
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: -3

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 14 Lip 2010, 21:43

- tutorial do własnych mp3'jek w pierwszym poście
- przy każdym mechaniku stoi duża zielona skrzynia, do której wrzucasz jakąkolwiek broń, pancerze, artefakty i meldujesz mechanikowi, a on zamienia je na części. Kiedy przebywasz w pobliżu mechanika w lewym-dolnym rogu pojawia się licznik części zapasowych.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Bug Sigerous Mod

Postprzez misiaczek6666 w 14 Lip 2010, 22:09

W misji uwolnienia agenta SBU trzeba zabić najemników i tu(jak zwykle)wyskakuje bug. Macie jakiś pomysł?

FATAL ERROR

[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ....r. - zew prypeci - kopia\gamedata\scripts\_g.script:838: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)

Z góry dzięki za starania.
misiaczek6666
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 12 Sty 2010, 15:36
Ostatnio był: 21 Maj 2018, 09:57
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 14 Lip 2010, 22:57

i tu(jak zwykle)wyskakuje bug

I jak zwykle ja go nie mam.
Jaka wersja moda, fix, dodatki, ingerencje własne itp. itd.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez swirekster w 15 Lip 2010, 02:34

Lukass postawimy Ci internetową :wódka: jak spolszczysz braza :E
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 15 Lip 2010, 08:21

Jak się zaprę, to dzisiaj już będzie :wink:
Ale dynamiczne wiadomości będą w języku translatorowym angielskim.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez misiaczek6666 w 15 Lip 2010, 09:43

I jak zwykle ja go nie mam.
Jaka wersja moda, fix, dodatki, ingerencje własne itp. itd.


Już nie trzeba. Problem naprawiony.
misiaczek6666
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 12 Sty 2010, 15:36
Ostatnio był: 21 Maj 2018, 09:57
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Nestor w 15 Lip 2010, 10:02

Nowy bugtrap:

FATAL ERROR

[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ... - call of pripyat\gamedata\scripts\sgm_tasks.script:301: attempt to call global 'transfer_artefacts_with_belt_to_inv' (a nil value)


stack trace:


Pojawia się przy końcu ewakuacji z Prypeci, gdy wybieram opcję zostania w Zonie. Gdy odlatuję razem z resztą, mam normalne zakończenie.


Nieaktualne - samemu pogrzebałem w sgm_tasks.script i wyrzuciłem stamtąd kilka linijek, po których wszystko wróciło do normy (a przy okazji equip mi się ostał). Dla zainteresowanych:

freeplay_inventory_clean(db.actor)
db.actor:give_money(-db.actor:money())
game_stats.money_quest_update(-db.actor:money())
give_object_to_actor("medkit",6)
give_object_to_actor("bandage",10)
give_object_to_actor("medkit_elite")
give_object_to_actor("antirad",3)
give_object_to_actor("scientific_outfit")
give_object_to_actor("grenade_f1_double",2)
give_object_to_actor("wpn_pb")
give_object_to_actor("wpn_mp5")
give_object_to_actor("ammo_9x19_spp",2)
give_object_to_actor("ammo_9x18_hpm",2)
transfer_artefacts_with_belt_to_inv()
Nestor
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 25 Paź 2008, 17:43
Ostatnio był: 08 Lis 2018, 09:34
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez swirekster w 15 Lip 2010, 10:13

Image

:D
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Normandia w 15 Lip 2010, 12:42

Mam małe pytanko odnośnie fabuły, jeśli między mną a najemnikami z bazy obok jupitera doszło do maleńkiej różnicy poglądów to będę miał jeszcze możliwość przyłączenia się do nich??
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Normandia
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 25 Maj 2009, 21:16
Ostatnio był: 09 Cze 2013, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości