[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez apg2312 w 10 Lip 2010, 01:18

U mnie po zainstalowaniu fixów gra zaczęła jako tako chodzić, tego ukryć się nie da :)
Tyle, że przy przejściu do jakiejkolwiek innej lokacji zaliczam CTD, z logiem :
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : out_of_memory_handler
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 336
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Out of memory. Memory request: 59398 K


Trochę mnie to dziwi, bo mój sprzęt (w sygnaturce) raczej spełnia wymagania gry ?
I have no right to ask this of any of you... but will you follow me...one last time ?
Awatar użytkownika
apg2312
Tropiciel

Posty: 322
Dołączenie: 28 Wrz 2009, 21:41
Ostatnio był: 18 Wrz 2019, 08:49
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 76

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Nestor w 10 Lip 2010, 08:58

Nowy bugtrap:

FATAL ERROR

[error]Expression : 0
[error]Function : ErrorLog
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_engine_script.cpp
[error]Line : 49
[error]Description : Couldnt find sounds fight\fire\fire_ with prefix characters_voice\human_02\bandit\


stack trace:

Pojawia się za każdym razem, gdy próbuję przejść do Janowa, pod koniec ładowania mapy. Ponadto przed 'odnowieniem' instalki fixa nie miałem tego CTD.
Nestor
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 25 Paź 2008, 17:43
Ostatnio był: 08 Lis 2018, 09:34
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 10 Lip 2010, 09:09

Było. Zainstaluj ten dodatek - ukraińskie dialogi bandytów - http://dl2.playground.ru/DB2/1/1/Custom ... its%5d.exe
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez kamruk111 w 10 Lip 2010, 12:17

FATAL ERROR

[error]Expression : 0
[error]Function : ErrorLog
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_engine_script.cpp
[error]Line : 49
[error]Description : object 'jup_army_bodyguard17408': pick_section_from_condlist: function 'bodyguard_ignore_precond' is not defined in xr_conditions.script
kamruk111
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 26 Lut 2010, 15:14
Ostatnio był: 20 Wrz 2017, 03:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Nestor w 10 Lip 2010, 13:36

Wrzuciłem dodatek i spróbowałem ponownie przejść do Jupitera. Efekt?

FATAL ERROR

[error]Expression : 0
[error]Function : ErrorLog
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_engine_script.cpp
[error]Line : 49
[error]Description : Couldnt find sounds fight\fire\fire_ with prefix characters_voice\human_02\bandit\


stack trace:


... Prawda, że oryginalne?

EDIT: Udało mi się samemu rozwiązać problem z dźwiękami dla bandytów (ktoś w instalatorze dodatku spieprzył robotę i folder z dialogami dot. walki dla bandytów w Jupiterze był po prostu pusty), ale po zrekrutowaniu byłych ludzi z Monolitu do Wolności, jeszcze przed ponownym pojawieniem się w Janowie, dostaję taki oto prezent:

FATAL ERROR

[error]Expression : 0
[error]Function : ErrorLog
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_engine_script.cpp
[error]Line : 49
[error]Description : Couldnt find sounds fight\friendly_grenade\friendly_grenade_ with prefix characters_voice\human_02\stalker\


stack trace:

TL;DR znowu dźwięków brakuje, tym razem dla stalkerów w Jupiterze. WTF?
Nestor
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 25 Paź 2008, 17:43
Ostatnio był: 08 Lis 2018, 09:34
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Normandia w 11 Lip 2010, 12:07

Pobrałem moda w wersji 1.6, pobrałem spolszczenie, niemieckie dialogi najemników, ukraińskie bandytów, fix do wersji 1.6 i wszytko wyglądało całkiem przyjemnie aż nie pojawiłem mi się coś takiego:
FATAL ERROR

[error]Expression : 0
[error]Function : ErrorLog
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_engine_script.cpp
[error]Line : 49
[error]Description : object 'zat_stalker_elbrus37376': pick_section_from_condlist: function 'zat_b5_stalker_task_hindr


FATAL ERROR

[error]Expression : 0
[error]Function : ErrorLog
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_engine_script.cpp
[error]Line : 49
[error]Description : object 'zat_bandit_base_west_chief12393': pick_section_from_condlist: function 'zat_b5_stalker_task_hindrance_precond' is not defined in xr_conditions.script


Edit:
Jest ktoś w stanie mi wytłumaczyć co i jak mam w tym modzie poinstalować żeby nie witać pulpitu za każdym razem kiedy próbuję podejść do leśniczówki( tak się chyba ten budynek nazywa) w zatonie...
Ostatnio edytowany przez Normandia, 11 Lip 2010, 18:46, edytowano w sumie 1 raz
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Normandia
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 25 Maj 2009, 21:16
Ostatnio był: 09 Cze 2013, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Nestor w 11 Lip 2010, 17:36

1. Przypominam o swoim problemie parę postów wyżej...

2. Chcę się jeszcze spytać o to, jak to jest z tymi frakcjami w modzie. Wśród nowych osiągnięć zauważyłem "Dyplomatę", który wymaga dołączenia do Świtu, Bandytów, Najemników oraz Monolitu. Kolejność dołączania może być dowolna? Żeby dołączyć do kolejnej frakcji, muszę wystąpić z poprzedniej? I jak wygląda odejście z danej frakcji - będę miał z tego powodu jakieś przykrości itp.?
Nestor
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 25 Paź 2008, 17:43
Ostatnio był: 08 Lis 2018, 09:34
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez KieŁ90 w 11 Lip 2010, 19:16

Normandia napisał(a):Jest ktoś w stanie mi wytłumaczyć co i jak mam w tym modzie poinstalować żeby nie witać pulpitu za każdym razem kiedy próbuję podejść do leśniczówki( tak się chyba ten budynek nazywa) w zatonie...


I narazie nie podejdziesz ani do leśniczówki, ani do żadnego innego ważnego miejsca...

Zanim coś napiszesz to przejrzyj kilka postów wyżej... Sporo ludzi zgłasza podobny problem, i tutaj i na forum amk. Trzeba czekać na fix, a na razie dać sobie spokój z SGM-mem :wink:
Udanych łowów
Awatar użytkownika
KieŁ90
Stalker

Posty: 84
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:54
Ostatnio był: 22 Lip 2017, 17:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 12 Lip 2010, 00:22

Jest nowy duży fix dla 1.6. U mnie zlikwidował błąd przy podchodzeniu do leśniczówki. Więcej nie sprawdzałem.

NA FIX ZAINSTALOWAĆ UPDATE SPOLSZCZENIA !!!
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Nestor w 12 Lip 2010, 08:19

Fix działa i można wejść do Leśniczówki.

Kolejne pytanie. Jak mam wykonać misję od Czapajewa z Szakalem? Opcja z wzięciem od niego łapówki i pistoletu nie działa, bo Bandyci skądś wiedzą, że ich wykiwałem i mnie atakują przy wejściu. Sprzątnięcie Szakala też nie wydaje się zbyt dobrym rozwiązaniem, bo jest otoczony przez wielu Najemników, a z tymi chcę jeszcze utrzymać w miarę dobry kontakt...
Nestor
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 25 Paź 2008, 17:43
Ostatnio był: 08 Lis 2018, 09:34
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 12 Lip 2010, 08:31

Trzeba się posłużyć fortelem. Podłóż ładunek wybuchowy lub beczkę i tym sposobem zabijesz szakala, a najemnicy wciąż będą twoimi przyjaciółmi.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Nestor w 12 Lip 2010, 08:41

Opcja z ładunkiem wybuchowym zdaje się nie działać - jak zginie najemnik obok Szakala, zero problemu. Ale jak zginie sam Szakal, to nagle wszyscy najemnicy wokół się na mnie rzucają. Ech... wygląda na to, że będę musiał jednak ich wystrzelać...
Nestor
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 25 Paź 2008, 17:43
Ostatnio był: 08 Lis 2018, 09:34
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości