Darth ReX napisał(a):Levele? Owszem, ale tylko, jeśli są porządnie zaprojektowane.
Levele w stalkerze nie mają nic wspólnego z porządnym zaprojektowaniem. Skąd wzięły się wszechobecne stosy bloków betonu, na ch*j jest tunel w dolinie mroku (ten nad ziemią), albo co produkowano w fabryce w kordonie skoro jest tam tylko kilka małych pomieszczeń? Oczywiście stalker to alternatywna rzeczywistość, więc coś takiego nie powinno nas wkurzać podczas gry.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Na swoim przykładzie wiem, że będziecie
dokładnie przyglądać się mapom i oceniać je, dopiero dopiero gdy zaczniecie je sami tworzyć.
![Usmiech :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Co do moich wymagań na temat modów to nie mogą być przebajerowane jak Soljanka czy Zew Monolitu, czyli zero eliksirów, zestawów naprawczych, labiryntów itp. Kombinezony mi zwisają, może być ich z milion, natomiast nowych broni max 6-7, bo i tak każdy wypatrzy sobie jedną i będzie z nią biegał do końca gry. Mapy wystarczą stare, tylko jakoś inteligentnie przerobione, np.: obóz kotów przenieść do chlewni. Zadania pobocznie nie powinny być uciążliwe tak jak:" znajdź milion butelek wódki, żeby ruszyć dalej", albo "wracaj z elektrowni do Kordonu, żeby zaparzyć Sidorowiczowi herbatkę"... O fabule powiem tyle, żeby była zawiła, trochę bardziej niż w vanilii, zrezygnowałbym też z wątku ze Striełokiem i rozpoczął jakiś nowy. Przydałyby się też 2 główne wątki, tak jak w oryginalnym ShoCu, bo po prostu jest ciekawiej.
![Usmiech :)](./images/smilies/icon_smile.gif)