Rozmowy z abonentem zagranicznej sieci

...a raczej wszystko o wszystkim. Debaty na dowolne tematy.

Rozmowy z abonentem zagranicznej sieci

Postprzez riv8 w 10 Sty 2011, 20:14

Niedawno dzwoniłem, do mamy w Finlandii(posiada karę tamtejszego operatora), po rozmowie przychodzi sms z informacją o koszcie połączenia i co się okazało lekko 3 min. kosztowały mnie prawie 11zł. Teraz moje pytanie do Was- Jaką usługę aktywować, by zmniejszyć koszt rozmowy? Mój operator to Orange, mój brat ma telefon w Play ,więc jeśli ktoś wie jak tam zmniejszyć koszt rozmów to niech pisze. Proszę o pomoc, pozdrawiam.
Awatar użytkownika
riv8
Stalker

Posty: 139
Dołączenie: 06 Gru 2010, 16:07
Ostatnio był: 13 Lip 2014, 15:48
Miejscowość: Las
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 28

Reklamy Google

Re: Rozmowy z abonentem zagranicznej sieci.

Postprzez Nyguz w 10 Sty 2011, 21:49

Prawda jest taka, ze nie znam się na tym. Ale chyba za międzykrajowe płaci się właśnie jak za zboże. Pamietam, jak mój tata był w Holandii, to za 5 minut rozmowy z nim zeżarło mamie z konta 20 zł (19 z groszami). Mimo iż miał Polską kartę. Dopiero po przekroczeniu Polskiej granicy normalnie było. Głupi sms kosztuje 2 zł za granicę... :|

Takie realia świata. Chyba nic z tym nie zrobisz :-/

Niech jeszcze wypowie się ktoś kto wie o co kaman, bo też mnie interere czy jest jakiś sposób.
CPU: i7 7700 GPU: Gigabyte RTX2060 Super RAM: 16GB DDR4 PSU: Be-Quiet 750W
Ludzie wierzą w to, że system zmieni sytuację w miastach... kiedyś wierzyli, że Ziemia jest płaska.
Awatar użytkownika
Nyguz
Weteran

Posty: 646
Dołączenie: 26 Mar 2010, 13:52
Ostatnio był: 25 Cze 2021, 00:49
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 112

Re: Rozmowy z abonentem zagranicznej sieci.

Postprzez Messiah w 12 Sty 2011, 18:24

ojciec jeździ ciezarówą po EU, za każdym razem jak dzwoni to płaci sporo, ale czy 10 zł za 5 minut? Możliwe ;)