[SDK]Problem

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[SDK]Problem

Postprzez kubekpop w 28 Wrz 2011, 17:46

Witam. Ostatnio pobrałem SDK do CoP'a. Wszystko przygotowałem wg. tego tutoriala: http://www.moddb.com/mods/call-of-pripy ... ripyat-sdk
Gdy wpisuję w wierszu poleceń tą komendę, converter zaczyna coś robić, i nagle wyskakuje błąd. Nie ważne, jaki level wezmę, zawsze to samo. Screen:
Image
Co zrobić, żeby toto działało? Co mogłem źle zrobić?
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [SDK]Problem

Postprzez MatrixSTR w 28 Wrz 2011, 19:13

Usuń albo skopiuj gdzieś z folderu z mapą plik build_details.dds powinno pomóc
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 24 Wrz 2024, 05:14
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [SDK]Problem

Postprzez kubekpop w 28 Wrz 2011, 19:45

Ok, coś zaczął robić, już nie wyskakuję błąd. Wielkie dzięki. Jakbym miał jeszcze jakiś problem, to napiszę.
[EDIT]
Teraz jak już udało mi się otworzyć mapę, to co mam zrobić, aby móc dodać np. ak74 w Skadowsku? Bo klikam na to add, spawn itp i nic nie mogę zrobić (wybieram z listy broń, i nie wiem, co dalej).
[EDIT 2]OK, przeczytałem tutorial do SDK SoC, i tam robię po kolei te make LOD itp. Tylko czym przekonwertować dds na tga, bo ten program, o którym jest mowa w tutku nie obsługuje dds, a w necie nigdzie nie ma wtyczek.
[EDIT 3]Obczaiłem spawnowanie, teraz tylko jak już mam zakończoną pracę z LE, to co mam wpisać w wierszu poleceń? W SoC jest to x\level_editor\xrLC.bat nazwa levelu , a w CoP?
[Ehhh-Edit 4]
Udało mi się samemu dojść do tego, tylko czy to tak ma być, że on uruchamia na chwilę Level Compilera, potem go zamyka (najpierw coś tam ładuje), a potem dalej mam tylko wiersz poleceń, który stoi w miejscu. Tak ma być?
Screen z początku kompilowania:
Image
Czy wszystko tu ok? Użycie CPU 3 %, wiersz poleceń nic nie ładuje... coś tu nie tak...
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [SDK]Problem

Postprzez utak3r w 28 Wrz 2011, 20:56

Nie masz zamapowanego dysku X.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [SDK]Problem

Postprzez kubekpop w 29 Wrz 2011, 16:08

A skąd go wytrzasnąć??? Przedwczoraj SDK mi stworzył dwa nowe dyski, które miały identyczne parametry co lokalny, ale po resecie kompa już ich nie było... Co mam zrobić?
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [SDK]Problem

Postprzez Cromm Cruac w 29 Wrz 2011, 16:36

Instalka SDK tworzy skróty do mapowania dysków w menu start -> X-Ray CoP SDK -> Map drives. Musisz je zamapować po każdym restarcie systemu.
Skopiuj sobie ten skrót do Menu start -> Startup. W ten sposób przy każdym uruchomieniu komputera dyski będą mapowane automatycznie
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 23 Wrz 2024, 20:31
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [SDK]Problem

Postprzez kubekpop w 29 Wrz 2011, 17:36

OK, coś poszło, tylko że wyskoczył bug. Jako że nie wiem, gdzie są logi SDK, daję screena
Image
Czy Level Compiler też wymaga tekstur w formacie tga? Już nie iem, co robić. Spróbuję jeszcze raz wypakować gamedatę, ale wątpię, aby pomogło.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [SDK]Problem

Postprzez MatrixSTR w 29 Wrz 2011, 22:27

Trzymaj, tego nie znajdziesz w gamedacie http://dl.dropbox.com/u/16429396/trees.rar daj to do textures/trees

Compiler Copa potrzebuje tekstur w formacie .tga z folderu rawdata/textures oraz plików .thm od tekstur z folderu gamedata/textures o tym jak dodawać tekstury do SDK jest poradnik, więc zrób wszystko według niego :)

Logi są w folderze editors\logs a log compilatora to xrlc_użytkownik.log
-------------------
A co do mapowania to nigdy tego nie robiłem i nigdy nie miałem z przez to problemów, więc jak komuś coś nie działa to niekoniecznie jest to wina tego ;)

Za ten post MatrixSTR otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop.
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 24 Wrz 2024, 05:14
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [SDK]Problem

Postprzez kubekpop w 06 Paź 2011, 19:37

A czy mogę za pomocą SDK w jakiś prosty sposób zmienić all.SPAWN? Bo otwieram mapę, spawnuję AK74u i nie ma sensu, żeby całą mapę kompilować, wystarczyło by mi zapisanie tych wyspawnowanych rzeczy w all.SPAWN. Da się :?: :?: :?:
I jak mi się dobrze skompiluje, to gdzie tego szukać?
I cały czas coś mi nie działa. Nie może znaleźć xrlc_zaton.log, a jak azczyna działać compiler, to ma coś z 'can't load surfaces'
Ostatnio podbity przez kubekpop, 06 Paź 2011, 19:37
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 66 gości