A więc tak:
1. Otwórz plik /gamedata/configs/misc/outfit.ltx
2. Znajdź sekcję [exo_outfit], przejedź do jej końca, czyli do [sect_exo_outfit_immunities_add]
3. Pod tą sekcją (pod tymi wartościami) wklej to:
[super_exo]:exo_outfit
GroupControlSection = spawn_group
discovery_dependency =
$spawn = "outfit\super_exo"
$prefetch = 32
class = E_STLK
cform = skeleton
visual = dynamics\outfit\exo_outfit
actor_visual = actors\stalker_hero\stalker_hero_exo.ogf
;actor_visual = actors\stalker_neutral\stalker_neutral_4.ogf
player_hud_section = actor_hud_exo
ef_equipment_type = 5
inv_name = "Super EGZO"
inv_name_short = "SUPER EGZO"
description = "SUPER EGZO"
inv_weight = 10
nightvision_sect = effector_nightvision_2
wound_protection = 1
shock_protection = 0.600
hit_fraction_actor = 0.05
sprint_allowed = true
helmet_avaliable = true
power_loss = 1.0
additional_inventory_weight = 200
additional_inventory_weight2 = 200
artefact_count = 5
control_inertion_factor = 0.05
upgrades = up_gr_firstab_exo_outfit, up_gr_seconab_exo_outfit, up_gr_thirdab_exo_outfit, up_gr_fourtab_exo_outfit, up_gr_fifthab_exo_outfit
installed_upgrades =
upgrade_scheme = upgrade_scheme_exo_outfit
[sect_super_exo_immunities]
wound_immunity = 0.0
shock_immunity = 0
[sect_super_exo_immunities_add]
wound_immunity = 0
shock_immunity = 0
4. Otwórz plik /gamedata/configs/gameplay/character_desc_general.xml wpisz do sekcji <supplies> następującą rzecz: "super_exo = 1\n" - bez cudzysłowiów. Wpisuj to pod istniejącymi wpisami. Powinieneś mieć go na początku gry. Jeśli wszystko zadziała, to ok. Jeśli nie, bo nie mam teraz jak sprawdzić, to pisz. Podaj loga itp. Wszystkie pliki otwierasz notatnikiem. Jeśli by nie zadziałało, to usuń wpis nightvision_sect. Jeśli coś źle podałem, wyjdzie w logu
Powodzenia.
Aha, jakby Ci nie pasowały właściwości, to edytuj: wound\shock protection dla obrony przed zadrapaniem/wstrząsem; wound/shock immunity dla odporności kombinezonu na zadrapanie/wstrząs, hit_fraction_actor, control_inertion_factor dla kuloodporności. W immunities im mniej, tym lepiej, a w reszcie na odwrót. Właśnie sprawdziłem na SGM 1.6 i działa. I możesz sobie podpiąć hełm, bo nie udało mi się dodać noktowizora. Ale to wystarczy, że znajdziesz w pliku outfit.ltx jakiś hełm (na dole pliku są hełmy), znajdziesz w nim wartość nightvision_sect, dasz tam, że = effector_nightvision_2, potem sprawdź, jaki to hełm (nazwa systemowa, na górze sekcji hełmu, np. "[tactical_helmet]" i dodasz tą nazwę do character_desc_general na tej samej zasadzie, co nowy kombinezon.
I jeszcze jedno. To jest nowy kombinezon, stary exo możesz nadal kupić, a tego nigdzie nie dostaniesz.