Forum Stalker.pl • Zobacz temat - Chcesz moda? Wal!

Chcesz moda? Wal!

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez hangeron w 28 Sie 2011, 10:31

Hej,
szukam moda dodającego trofea z mutantów - jest tego pełno ale zawsze razem z innymi modyfikacjami. Ja już spreparowałem sobie swojego moda i nie chcę instalować na to innych by uniknąć kłopotów dlatego poproszę o moda dodającego tylko trofea bądź informację co i gdzie mam dopisać (tak było by najlepiej)

Pozdr.
hangeron
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 15 Lut 2010, 16:06
Ostatnio był: 20 Lut 2015, 18:00
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez Daredzio w 10 Wrz 2011, 22:36

Cześć.
Jestem ciekaw czy dało by się zrobić np. że SGI 5k, mógłby mieć w sobie np. tłumik, lunetę lub granatnik. Oraz "kolimator" (taki celownik dokładniejszy na małe oraz średnio małe odległości ale nie zajmujący całego ekranu przy używaniu. Tylko jego trzeba było by zrobić ;) )
Daredzio
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 10 Wrz 2011, 22:18
Ostatnio był: 02 Kwi 2013, 19:01
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 0

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez scigacz1975 w 10 Wrz 2011, 23:31

Ustawiasz w pliku:
gamedata\configs\weapons\w_sig550.ltx w sekcjach:

Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
scope_status            = 2
silencer_status         = 2
grenade_launcher_status = 2


wszystkie wartości = 1 i gra automatycznie "podepnie" wszystkie dodatki.
Następnie w sekcji:

Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
scopes_sect             = scope_susat_sig, scope_susat_x1.6_sig, scope_susat_custom_sig, scope_susat_dusk_sig, scope_susat_night_sig


zostawiasz tylko scopes_sect = scope_susat_sig
potem w sekcji:

Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
scope_zoom_factor       = 50  


zmieniasz wartość na np. = 15 (4-ro krotne przybliżenie - jeżeli chcesz 3-krotne dajesz = 20, jeżeli 5-cio to = 12, wylicza się to z wartości zero = 60 dzielonej przez wielokrotność przybliżenia czyli 60:5=12)


Musisz jeszcze tylko wyedytować w PaintNet plik:
gamedata\textures\ui\ui_icon_equipment.dds - znaleźć ikonę SGI i "podoklejać" potrzebne elementy (tłumik, celownik, granatnik)

W sumie najwięcej zabawy będzie z ikoną w menu (to w PaintNet) - reszta jest prosta
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez G-Helgast w 11 Wrz 2011, 17:10

Mam prośbe czy ktoś mogł by połaczyć władce zony 1.0 i [TmCop-Auto] do zewu bo mi to nie wychodzi a bym był bardzo wdzięczny .
Daj kozaka to nic nie kosztuje . Дайте казаков это бесплатно.

http://images2.webpark.ru/uploads52/080924/stalker_34.jpg

http://fazki.net/gals/9/smieszne2.jpg

G-Helgast
Wygnany z Zony

Posty: 9
Dołączenie: 18 Mar 2011, 21:26
Ostatnio był: 11 Sty 2021, 03:37
Miejscowość: где-то в болотах/gdzieś na bagnach
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 5

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez scigacz1975 w 11 Wrz 2011, 17:14

Porównaj zawartość obu katalogów gamedata i pliki, które się dublują, spakuj z zachowaniem drzew katalogów oraz nazw modów, a potem mi podeślij na priv archiwum .
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez mirzal w 19 Wrz 2011, 11:07

Chcę super - exoszkielet w ekwipunku na starcie gry; gram z modem SGM_1.7_PL . Chciałbym aby to cacko:
- zapewniało prawie nieśmiertelność w walce (no może z wyjątkiem head-shot i strzału z RPG :) i było 100% odporne na zadrapania;
- można w nim biegać bez ulepszania czyli od początku
- miało odblokowane wszystkie kieszenie na artefakty
- ważyło ok. 10 kg a zabierało ekwipunku ok . 200 kg
- miało wbudowane najlepszy noktowizor

Jeśli to możliwe to proszę doświadczonych moderów o moda lub o jasną, konkretną instrukcję krok po kroku - w jakim pliku którą linię jak zmienić aby takie parametry uzyskać; proszę nie odsyłać do innych topików bo już się naczytałem i niewiele z tego wyszło :(

Proszę też bez krytycznych uwag o mojej infantylności bo to tylko gra komputerowa i na razie dobrze się bawię :)
Awatar użytkownika
mirzal
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 13 Wrz 2010, 14:38
Ostatnio był: 27 Lut 2018, 21:04
Miejscowość: Bar woj. Świętokrzyskie
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 0

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez kubekpop w 19 Wrz 2011, 16:29

A więc tak:
1. Otwórz plik /gamedata/configs/misc/outfit.ltx
2. Znajdź sekcję [exo_outfit], przejedź do jej końca, czyli do [sect_exo_outfit_immunities_add]
3. Pod tą sekcją (pod tymi wartościami) wklej to:
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
[super_exo]:exo_outfit
GroupControlSection     = spawn_group
discovery_dependency =
$spawn                  = "outfit\super_exo"
$prefetch               = 32
class                   = E_STLK
cform           = skeleton
visual          = dynamics\outfit\exo_outfit
actor_visual    = actors\stalker_hero\stalker_hero_exo.ogf
;actor_visual   = actors\stalker_neutral\stalker_neutral_4.ogf
player_hud_section      = actor_hud_exo

ef_equipment_type       = 5

inv_name                        = "Super EGZO"
inv_name_short          = "SUPER EGZO"
description                     = "SUPER EGZO"

inv_weight                      = 10
nightvision_sect        = effector_nightvision_2
wound_protection                                = 1
shock_protection                                = 0.600
hit_fraction_actor                              = 0.05

sprint_allowed                                  = true

helmet_avaliable                                = true
power_loss                                              = 1.0
additional_inventory_weight             = 200
additional_inventory_weight2    = 200
artefact_count                  = 5
control_inertion_factor                 = 0.05

upgrades                = up_gr_firstab_exo_outfit, up_gr_seconab_exo_outfit, up_gr_thirdab_exo_outfit, up_gr_fourtab_exo_outfit, up_gr_fifthab_exo_outfit
installed_upgrades      =
upgrade_scheme          = upgrade_scheme_exo_outfit

[sect_super_exo_immunities]
wound_immunity                          = 0.0
shock_immunity = 0

[sect_super_exo_immunities_add]
wound_immunity                          = 0
shock_immunity = 0

4. Otwórz plik /gamedata/configs/gameplay/character_desc_general.xml wpisz do sekcji <supplies> następującą rzecz: "super_exo = 1\n" - bez cudzysłowiów. Wpisuj to pod istniejącymi wpisami. Powinieneś mieć go na początku gry. Jeśli wszystko zadziała, to ok. Jeśli nie, bo nie mam teraz jak sprawdzić, to pisz. Podaj loga itp. Wszystkie pliki otwierasz notatnikiem. Jeśli by nie zadziałało, to usuń wpis nightvision_sect. Jeśli coś źle podałem, wyjdzie w logu :wink: Powodzenia.
Aha, jakby Ci nie pasowały właściwości, to edytuj: wound\shock protection dla obrony przed zadrapaniem/wstrząsem; wound/shock immunity dla odporności kombinezonu na zadrapanie/wstrząs, hit_fraction_actor, control_inertion_factor dla kuloodporności. W immunities im mniej, tym lepiej, a w reszcie na odwrót. Właśnie sprawdziłem na SGM 1.6 i działa. I możesz sobie podpiąć hełm, bo nie udało mi się dodać noktowizora. Ale to wystarczy, że znajdziesz w pliku outfit.ltx jakiś hełm (na dole pliku są hełmy), znajdziesz w nim wartość nightvision_sect, dasz tam, że = effector_nightvision_2, potem sprawdź, jaki to hełm (nazwa systemowa, na górze sekcji hełmu, np. "[tactical_helmet]" i dodasz tą nazwę do character_desc_general na tej samej zasadzie, co nowy kombinezon.
I jeszcze jedno. To jest nowy kombinezon, stary exo możesz nadal kupić, a tego nigdzie nie dostaniesz.

Za ten post kubekpop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mirzal.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez mirzal w 22 Wrz 2011, 13:43

kubekpop powiem wprost - masz u mnie zasłużoną :wódka: ; modzik zadziałał, nie sprawdzałem jeszcze hełmu, bug-ów mam nadzieję, że nie będzie - ale po odpaleniu nowej gry biegam jak czołg :E
Awatar użytkownika
mirzal
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 13 Wrz 2010, 14:38
Ostatnio był: 27 Lut 2018, 21:04
Miejscowość: Bar woj. Świętokrzyskie
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 0

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez scigacz1975 w 22 Wrz 2011, 15:51

Jeżeli chcesz być taki bardzo odporny to otwórz sobie jeszcze raz configs\outfit.ltx i znajdź [helm_battle]
przed pozycją immunities dodaj to:
;nearest_enemies_show_dist = 45 - tylko koniecznie ze średnikiem przed wyrażeniem (;)
a w sekcji:
nightvision_sect = effector_nightvision_1 zmień na: nightvision_sect = effector_nightvision_2

następnie otwierasz outfi_upgrades\helm_battle_up.ltx
szukasz:
nightvision_sect = effector_nightvision_2
zmieniasz na:
nightvision_sect = effector_nightvision_3
i pod tym dodajesz:
nearest_enemies_show_dist = 45 - już bez średnika (w efekcie masz w nim na starcie noktowizor 2 gen. a po upgradzie 3 gen. i jeszcze przy tym doda Ci skaner podczerwieni)

następnie w pliku character_desc_general
dodajesz pod swoim nowym exo to: helm_battle \n - po rozpoczęciu nowej gry dostaniesz na starcie hełm Sfera (ma najwyższą ochronę balistyczną)

oczywiście staty w\w hełmu w outfit.ltx też możesz pozmieniać wg. instrukcji :arrowu: @kubekpop
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez mirzal w 22 Wrz 2011, 20:30

scigacz1975 dzięki za podpowiedź :)
poradziłem sobie z wszystkimi zmianami oprócz tego - ;nearest_enemies_show_dist = 45 - gdzie to dokładnie mam wstawić ? czy to po zmianie ma to wyglądać tak:
;nearest_enemies_show_dist = 45 immunities_sect = sect_helm_battle_immunities
Awatar użytkownika
mirzal
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 13 Wrz 2010, 14:38
Ostatnio był: 27 Lut 2018, 21:04
Miejscowość: Bar woj. Świętokrzyskie
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 0

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez utak3r w 22 Wrz 2011, 22:07

Szczerze mówiąc, to gdziekolwiek. Rónież jakkolwiek może to wyglądać, dopóki na początku masz znak ";" ;) Znak ów oznacza, że wszystko, co jest po nim, jest ignorowane.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez scigacz1975 w 22 Wrz 2011, 22:35

Ma to wyglądać tak:

nightvision_sect = .....
;nearest_enemies_show .....
immunities_section .....

każda z sekcji w osobnym wierszu
tak samo dodajesz tą sekcję w pliku upgrade
nightvision_sect .....
nearest_enemies ....

ważne żeby w outfit.ltx dodać ją po ; a w pliku upgrade bez.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości