Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Tekstury mutantów(ogólnie postaci oraz kreatur) z COP mają nieco inny układ elementów niż te z SOC. Co musiałbym zrobić, aby przenosząc tekstury mutantów z COP do SOC były one poprawnie wyświetlane?(głowa w miejscu głowy a nie dupy itp...). Musiałbym przenieść również pliki ogf od monsters?
Wiesz co jak sobie robiłem składanki nowych\innych kombinezonów(teksturowanie) to się okazało że pasują między sobą z Zewu i SoC\CS - tyle że: - CS i Zew zupełnie inne nazwy plików niż w SoC. Między CS i Zew trzeba też uważać bo znów pozmieniali kolejność. Mutków nie testowałem ale jakoś nie miałem szczególnych problemów(przerzuciłem katalog act z CS do zew i musiałem potem zmienić tylko parę nazw plików od kombinezonów)
Musiałbyś zmienić otexturowanie modelu danego mutanta. Dla kwadratowych modeli jest to proste, ale z mutantami może być problem. W każdym razie masz mój kulawy tutek, może kiedyś opiszę jak texturować w mayi.