[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Józio w 08 Sie 2018, 17:03

^Nie znam rosyjskiego, to nie pomoże.
JESTEM PEDAŁEM
Awatar użytkownika
Józio
Tropiciel

Posty: 334
Dołączenie: 30 Lis 2014, 15:04
Ostatnio była: 23 Lut 2024, 23:56
Miejscowość: Moje hobby: obciąganie kutasów
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 105

Reklamy Google

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Pilot w 09 Sie 2018, 14:48

No to google tłumacz, zawsze da jakąś wskazówkę.
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez HuczuL w 18 Sie 2018, 04:59

Pilot z tymi oszczanymi ślaczkami nic nie da rady, musi zmienić język systemu na rosyjski albo wgrać czcionke bo widać że Windows jej nie ma
Łatwa droga jest zawsze zaminowana.
Awatar użytkownika
HuczuL
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 03 Wrz 2017, 16:03
Ostatnio był: 19 Lut 2019, 17:13
Miejscowość: Järna
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 4

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Akinaro w 18 Sie 2018, 10:58

Polecam po prostu przejrzeć... internet...

https://www.reddit.com/r/stalker/comments/92xrmh/what_is_this_dead_air_installation_option_and_why/

https://www.youtube.com/watch?v=oT61rtzh5Jk


Poza tym, Dead Air jak każda gra na bazie CoC wciąż wymaga posiadania CoPa na dysku albo przynajmniej pozostałości po jej posiadaniu w rejestrze systemu(sama gra nie wymaga Copa, tylko wpisu w rejestrze "tu byłem" by CoP :] ).
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez atikabubu w 18 Sie 2018, 19:41

Gówno w dupie a nie wpis do rejestru. Dead Air używa swoich modów do silnika, a że ruscy to ruscy a nie jacyś amerykańscy autyści, to mają głęboko gdzieś, czy masz CoPa, CS, czy legalnego Windowsa.

A Józio to wypakował cały instalator Dead Air czy tylko exe? :pogarda:
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 10 Cze 2024, 14:24
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Akinaro w 19 Sie 2018, 09:17

atikabubu napisał(a):Gówno w dupie a nie wpis do rejestru.



Tak, gówno zazwyczaj znajduje się w dupie :]
Kilka razy natknąłem się na info że Dead Air też wymaga wpisu w rejestrze... Czy to prawda czy nie... nie sprawdzałem bo wywaliłem już dead air...


PS. Zły dzień czy okres, że z taką energią odpisujesz? :E
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Wave w 20 Sie 2018, 18:52

Akinaro, za sianie głupot nie pochwalo. Dead Air nie wymaga żadnego wpisu do rejestru. Nie mam CoP, a mam Dead Air i działa bez niczego, w końcu to ruski mod.
Just playing around with SDL.

Making unusual shapes and a little tonned fractals by powerful tool called Photoshop. ;)
Awatar użytkownika
Wave
Stalker

Posty: 90
Dołączenie: 18 Lut 2016, 22:22
Ostatnio był: 29 Kwi 2023, 09:48
Miejscowość: great frequency
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 21

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Akinaro w 21 Sie 2018, 09:37

Wave napisał(a):Akinaro, za sianie głupot nie pochwalo. Dead Air nie wymaga żadnego wpisu do rejestru. Nie mam CoP, a mam Dead Air i działa bez niczego, w końcu to ruski mod.


Sianie głupot? Głupotą jest czepianie się tak błahej sprawy.
Bo wam się z głupiego lenistwa nie chce szukać, to sprawdziłem kilka wpisów z różnych stron, jedną z częstszych podpowiedzi było by sprawdzić to, w odpowiedziach nie było czy to prawda jak z CoC i innymi modami na jego bazie które wymagają tego wpisu. Co za problem po prostu mieć ten wpis?



Zamiast pie*dolić farmazony i czepiać się jednego zdania w moim poście jak internetowe szlachcice, moglibyście ten czas spędzić np na pomocy Pilotowi, czy wolicie dalej pierdzielić puste wpisy na forum udając super ekspertów którzy nawet nie wysilili się by coś zrobić albo pomóc komuś?

Bo ja tutaj dla punkcików i ilości postów nie przyszedłem, wolę pie*dolnąć raz na sto razy złą odpowiedź niż siedzieć cicho przez cały czas a potem ni z dupy pojawić się i czepnąć się jednego zdania by potem znów zniknąć z forum na kij wie jaki czas...
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez tom3kb w 21 Sie 2018, 11:02

Nie grałem w Dead Air ale jak wpisałem w gugela to mi wyskoczyło, że to mod standalone zrobiony na zmodyfikowanym openxray.
Także teraz możemy kłucić się dalej ;) bo i ja sprawdziłem i ty Akinaro. No i kto ma teraz racje :)

A może są/były też wersje z gamedatą co wymaga Zewu? Nie chciało mi się sprawdzać ale nie każdemu musiało się chcieć instalować z 12gb dodatkowo jak już miał i tak Zew. Ale to już moje gdybanie w ciemno, bez szukania.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Pilot w 22 Sie 2018, 07:23

Instalacja Dead Air nie jest trudna i Józio przez ten czas sobie poradził.
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez PotatoStalker w 26 Wrz 2018, 19:56

Stalkerzy help... Oto log: FATAL ERROR

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : SG
[error]Function      : CRender::model_CreateParticles
[error]File          : r3.cpp
[error]Line          : 567
[error]Description   : Particle effect or group doesn't exist
[error]Arguments     : industrial_particles\weapon_smoke
 

stack trace:

0023:00B63813 xrCore.dll, xrDebug::fail()
0023:0613A46F luabind.beta7-devel.rc4.dll, luabind::detail::class_rep::constructor_dispatcher()
0023:6255266D lua51.dll
0023:62557246 lua51.dll, lua_pcall()
0023:0ACE20F3 xrGame.dll, CDialogHolder::OnFrame()
0023:0AB9B84A xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:00453BCB xrEngine.exe, CInput::OnFrame()
0023:0040F17A xrEngine.exe, CRenderDevice::message_loop()
0023:0040F23D xrEngine.exe, CRenderDevice::Run()
0023:0045EBDD xrEngine.exe, InitSound2()
0023:0045F363 xrEngine.exe, InitSound2()
0023:0045F466 xrEngine.exe, InitSound2()
0023:0046B1A3 xrEngine.exe, CApplication::load_draw_internal()
0023:766F8484 KERNEL32.DLL, BaseThreadInitThunk()
0023:7772305A ntdll.dll, RtlValidSecurityDescriptor()
0023:7772302A ntdll.dll, RtlValidSecurityDescriptor()



Mody które posiadam: Smurth's Dynamic Hud, Stcop, Outfit Addon i reszta to graficzne reteksturki, bądź reshade'y. Wersja CoCa: 1.4.22, niespolszczona
LOJALNOŚĆ UNII UNIWERSALNEJ!
PotatoStalker
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 28 Maj 2017, 20:50
Ostatnio był: 22 Lis 2019, 22:47
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Diegtiarov w 27 Wrz 2018, 12:04

Awatar użytkownika
Diegtiarov
Stalker

Posty: 99
Dołączenie: 30 Maj 2010, 16:36
Ostatnio był: 19 Lis 2023, 17:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 16

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości