[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 21 Mar 2014, 23:55

Skacz od razu ze zbiornika - metodą jest wybicie się zanim spadniesz z tego jakby zamknięcia, podwyższenia takiego. Naciskasz shift i ułamek sekundy potem skok - pc powinien wybić się do przodu niemalże jak Kratos podczas szarży na wrogów.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir

Za ten post Gizbarus otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Żuczek94.
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Provski w 21 Mar 2014, 23:59

Jaką klasą grasz? Możliwe że waga też ma na to wpływ. Trikster i swirekster mogli by tu coś więcej na ten temat powiedzieć. W Misery skakanie jest zależne od klasy jaka się gra więc pewnie dlatego nie miałaś problemu w sigierousie i vanilli. Snajper chyba najwyżej skacze o ile dobrze pamiętam.
Твоя цель здесь. Иди ко мне.
Твой путь завершается. Иди ко мне.
Вознаграждён будет только один.
Твоё желание скоро исполнится.
Пришло время. Я вижу твоё желание.
Путь завершён, человек. Иди ко мне.
Иди ко мне. Ты обретёшь то, что заслуживаешь.
Provski
Tropiciel

Posty: 374
Dołączenie: 17 Maj 2011, 09:03
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 07:38
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 42

Re: [MISERY]

Postprzez Żuczek94 w 22 Mar 2014, 00:05

Ja jestem Assaulterem ale kurde za pierwszym razem mi się udało a potem już nie wrrrr
"Dotykając nieba nie zapomnij że stoisz na ziemi"
Awatar użytkownika
Żuczek94
Stalker

Posty: 102
Dołączenie: 02 Paź 2012, 15:55
Ostatnio była: 19 Lut 2017, 21:25
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez Provski w 22 Mar 2014, 00:08

Aaa no to widzisz :D On akurat najniżej skacze. Pewnie ci się udało pierwszym razem. Mniej konserwy mu dawaj to może wskoczy :E
Твоя цель здесь. Иди ко мне.
Твой путь завершается. Иди ко мне.
Вознаграждён будет только один.
Твоё желание скоро исполнится.
Пришло время. Я вижу твоё желание.
Путь завершён, человек. Иди ко мне.
Иди ко мне. Ты обретёшь то, что заслуживаешь.
Provski
Tropiciel

Posty: 374
Dołączenie: 17 Maj 2011, 09:03
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 07:38
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 42

Re: [MISERY]

Postprzez M3Fis70 w 22 Mar 2014, 00:10

Mizerja trudna fhuj. Ale zabawa jest, a teraz ktoś mi wytłumaczy jak zabezpieczyć się przed promieniowaniem z artefaktów. W sensie wiem, że pszy pasie jakaś meduza czy cuś. Ale do plecaka da się coś wcisnąć by zdrówko nie znikało?

Acha, i mam co jakiś czas (głównie quickload) out of memory. Się zastanawiam zejść z pełnego dynamicznego oświetlenia na obiektów albo może chmurki Cromma zjechać na 512px. Jakaś rada?

A patent na hajs? Leśniczówka czy co?
Ostatnio edytowany przez M3Fis70, 22 Mar 2014, 00:12, edytowano w sumie 1 raz
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [MISERY]

Postprzez Żuczek94 w 22 Mar 2014, 00:12

Skoczyłam ze zbiornika, za 4 razem się udało - Dziękuję :D leci :wódka: :wódka: :wódka: :wódka: :wódka:
"Dotykając nieba nie zapomnij że stoisz na ziemi"
Awatar użytkownika
Żuczek94
Stalker

Posty: 102
Dołączenie: 02 Paź 2012, 15:55
Ostatnio była: 19 Lut 2017, 21:25
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez Provski w 22 Mar 2014, 00:13

Nom, musisz kupić taki fikuśny pojemniczek u np. Brodacza. kosztuje chyba 2k do 5k.

EDIT: Mi z "Out of memory" pomogło właśnie zjechanie oświetleniem w dół. Co do hajsu, to ja na razie robię misje, zbieram różne fanty z trupów, sprzedaję i kaska jest :E
Ostatnio edytowany przez Provski, 22 Mar 2014, 00:18, edytowano w sumie 1 raz
Твоя цель здесь. Иди ко мне.
Твой путь завершается. Иди ко мне.
Вознаграждён будет только один.
Твоё желание скоро исполнится.
Пришло время. Я вижу твоё желание.
Путь завершён, человек. Иди ко мне.
Иди ко мне. Ты обретёшь то, что заслуживаешь.
Provski
Tropiciel

Posty: 374
Dołączenie: 17 Maj 2011, 09:03
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 07:38
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 42

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 22 Mar 2014, 00:13

Mefisto - z tego co wyczytałem, teraz trzeba kupić jakiś specjalny pojemnik. Do tego wiem, że w poprzedniej wersji były specjalne urządzenia obniżające nieco promieniowanie. Artefakty niestety wszystkie teraz promieniują i są ogólnie nieprzydatne.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir

Za ten post Gizbarus otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive M3Fis70.
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 22 Mar 2014, 00:14

Do wszystkich, którzy tracą zdrowie, robimy tak: w pliku gamedata\configs\creatures\actor.ltx idziemy do linii health_restore_v, która wygląda obecnie tak:
health_restore_v = -0.000045
i zmieniamy ją na następującą:
health_restore_v = 0.00000

Mefisto:
Arty wkładasz do zasobników/pojemników, które to zmniejszają lub niwelują promieniowanie.

Za ten post Trikster otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Wiewi0r, M3Fis70, WujekSheo, _zapalony.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez paintball_0 w 22 Mar 2014, 01:16

Ten mod zawiera zbyt wiele genialnych elementów i jest zbyt dopracowany, żeby w niego nie grać. A grać na poziomie "jestem idiotą który nie umie grać w trudne gry" sami rozumiecie. ;) Problem w tym, że nie da się zanurzyć w świecie gry jeśli się ginie co 2 minuty albo leci na pałę żeby coś wypróbować i potem wczytać. Niby realizm starć itd ale w prawdziwym życiu to się raczej ginie nieco rzadziej. ;)

ps.: podstawowy Zew Prypeci jest do dupy. Nic w nim nie zrobili jak należy.
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 22 Mar 2014, 02:12

Co do artefaktów. Na początku mogą wydawać się nieprzydatne, ale kiedy chcemy troszkę zarobić i wejść do anomalii ognistej bez drogiego pancerza... cóż. 3 sekundy i jesteśmy kebabem.

80%-200% odporności na ogień (zwłaszcza, że parę questów musimy wykonać właśnie w środku anomalii) bardzo się przydaje.
Sam posiadałem parę wysokotierowych artów, potem dokupiłem do nich jeszcze odpowiednie pojemniki i zacząłem używać. Nawzajem niwelowały swoje negatywne cechy, takie jak ubytek krwi. Za to bardzo podniosły mi staminę, odporność na ogień oraz promieniowanie psi. W połączeniu ze średniej klasy pancerzem mogłem w takim ustawieniu przejść całą grę, wejść do każdej anomalii i czytać w niej książki, bo ubytek zdrowia był zerowy.

Jako recon miałem na sobie 3 arty, które swoje ważyły, 10kg hełm z sevy i ulepszony ciężki płaszcz. Dodatkowo pistolet maszynowy, 'psiwór', lornetkę, amunicję, pistolet, batoniki i tabletki z kofeiną. Troszkę chemii.
Mimo to było stać mnie na bieg na 70-100 metrów i zebranie jeszcze dodatkowych rzeczy.

Dodatkowo grając Reconem zbawienne efekty dragów, herkulesów działają niesamowicie długo. Jest to ogromny plus, jeśli się najemy to już w ogóle możemy się nie przejmować niczym.

Herkules u odpowiednich NPCtów nie kosztuję bardzo dużo, a użyty w odpowiednim czasie, biorąc pod uwagę to, że gracz ma swój plan działania, co chce zrobić i gdzie iść ze swoim bagażem- Może decydować o życiu.

Bardzo często zażywałem 'herka' zaraz przed strzelaniną, gdyż miałem świadomość, że będę musiał szybko i często sie przemieszczać i nie mogę pozwolić sobie na niespodziewany atak astmy naszego bohatera.
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [MISERY]

Postprzez Szewczenko w 22 Mar 2014, 03:39

Pojemniki są bardzo przydatne najlepiej załatwić sobie ołowiany,do pasa go nie wciśniesz ale można w nim trzymać artefakt.Te najdroższe pojemniki można sprzedać nawet za 13 tys.I z góry uprzedzam jest potrzebny jeszcze fikuśny chwytak by wyciągać artefakty z takich pojemników.Jeśli nie ma się go w ekwipunku można go znaleźć bez problemu i raczej nie da się go kupić u Brodacza czy Sowy.

Wie może ktoś jaka jest różnica między Misery a Misery Dark Mode??
Czym można rozpalić w piecu na drewno??
Wie ktoś może gdzie dostać takie fikuśne wdzianko dla snajpera z takimi liśćmi maskującymi itp?
Nie strzelałem z Karabinów Wyborowych na długie odległości ale może ktoś już się pokusił na sprawdzenie czy na dłuższe dystanse jest wpływ np Wiatru odległości lub obrotu ziemi?(nie sprawdzałem bo mnie nie stać latam z Deaglem zamówionym u Żwawego swoją drogą świetna broń)???


Teraz trochę wrażeń z gry oraz kilka moich spostrzeżeń.Gram już dwa dni na najnowszej wersji.Ogólnie gra się świetnie wszystko jest wyważone i tak realistyczne jak powinno być.Zauważyłem,że dodano wiele nowych rzeczy i,że jest w końcu sens kupowania fajek i innych tego typu przedmiotów a nie szukanie ich.Nie jestem pewien ale teraz NPC mogą zostać zaskoczeni nawet przez innego NPC nie wiem czy to dodali czy nie ale zauważyłem tą tendencję jak robiłem wypad do Oczyszczalni,wystarczyło kilka razy strzelić,a sami się wyżynali wzajemnie co było mi oczywiście na rękę.Trochę irytuje mnie to promieniowanie występujące w dzień jest chyba ciut za silne,ale to moje wrażenie.Gram snajperem jest to chyba najbardziej wymagająca postać,ale nie jestem pewien bo nie grałem jeszcze zwiadowcą.Nareszcie jest smaczek w polowaniu na mutanty,przeszukiwanie zwłok jakoś wygląda i zajmuje czas brakowało mi trochę tego w poprzedniej wersji.Nie jestem pewien ale według mnie mając przy sobie przedmioty codziennego użytku NIEKTÓRE można skrócić czas obrabiania zwierząt,lub jedzenia konserw,zauważyłem to w poprzedniej odsłonie,i nie zdążyłem tego sprawdzić.Plusem jest przedmiot o nazwie Zaczep bardzo mi się przyda,bo często latałem z obciążeniem przekraczającym 100kg i przy Emisjach zawsze brakowało mi tych kilku metrów.A teraz jedno kliknięcie i po problemie po wszystkim tylko wracam po swoje rzeczy.Na początku bez problemu można zamówić sobie pistolet u Żwawego najlepiej Deagla spokojnie zabija ludzi bez pancerzy na jeden strzał w górne partie korpusu i amunicja jest nie droga(Amunicja smugowa powinna być raczej bardziej widoczna,jak sama nazwa wskazuje,powinna zostawiać smugę a nie iskrę w miejscu gdzie wyląduje,z opisu pasuje do amunicji Zapalającej a nie smugowej).Amunicja przeciw pancerna do karabinów AK,AKM,LR,FN itp jest bardziej skuteczna niż wcześniej takie mam wrażenie,bo strzelając do najemników w EGZO wystarczą dwa trzy strzały w korpus.Podoba mi się to,że można używać przedmioty po kilka razy a scyzoryk nie skończenie wiele,dzięki temu znacznie skurczyła mi się waga ekwipunku.(A za wiele nie mogę dźwigać).Po dwóch pierwszych misjach spokojnie można dorobić się 50k.No i bardziej opłaca się Palić fajki i pić wodę,bimber alko niż używać leków popromiennych,raz za dużo życia się traci używając leków,dwa znacznie taniej kupić paczkę fajek MALLBORO i spalić na 3 razy niż kupić leki i skorzystać z nich tylko raz tracąc przy tym cenne zdrowie.Da się wyżyć nawet jeśli się zacznie Dark Road za samie trzy dwie pierwsze misje można uzbierać sumkę do 50k co wystarczy spokojnie na kupienie Maski,Płaszczu,Amunicji,Broni i jedzenia.No i kolejny plus nareszcie jest jakiś sens w kupowaniu Śpiworów,ponieważ nieekonomicznie jest latać z jednego końca mapy na drugi koniec w dzień trzeba czekać na odpowiednie godziny (od 21 do 6) inaczej można się nieźle napromieniować a nic nie irytuje bardziej jak czekanie od 6 10 do 21 przy tym nic nie robiąc.Nie jestem pewien ale chyba zwiększono zużycie UPD przez noktowizor,we wcześniejszej wersji latałem z noktowizorem przez trzy cztery noce bez ładowania i miałem jeszcze połowę UPD, a teraz jedna,dwie noce i ponad połowy UPD nie ma(Jestem pewien że,tylko noktowizor zużywa mi UPD nic więcej).Jak do tej pory wrażenia z tej wersji BARDZO DOBRE.Nareszcie czuje,że gram i otrzymuje wyzwania od gry.Zauważyłem,że mutanty walczą również między sobą o terytorium lub dla zabawy.Czasem aż miło pochodzić w nocy po Zonie i posłuchać jak niedaleko ciebie odbywa się rzeź,kilku stalkerów nacina się na chmarę mutantów(pijawki,snorki,chimera,nibypsy i mięsacze) aż żal się nie dołączyć.Nie wiem kto jeszcze zauważył ale mięsacz jak atakuje albo zostaje ranny wydaje dźwięk jak Xwing z jednej z gier Star Wars.Długo czekałem na wersję 2.1 końcową i było warto nie zawiodłem się utrzymany klimat,poziom trudności(choć nieco może być zmniejszony chyba) i piękna oprawa wizualna.Nic dodać nic ująć.
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości