Mitchel napisał(a):Witam, kolejny bug, teraz to chyba nie problem z ramem.Wyskoczyło mi to jak wgrałem spolszczenie i zwerbowałem jednego gostka.
- Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ....e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\xr_logic.script:770: bad argument #1 to 'pairs' (table expected, got nil)
Junx napisał(a):Mitchel napisał(a):Witam, kolejny bug, teraz to chyba nie problem z ramem.Wyskoczyło mi to jak wgrałem spolszczenie i zwerbowałem jednego gostka.
- Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ....e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\xr_logic.script:770: bad argument #1 to 'pairs' (table expected, got nil)
Coś jest nie tak ze skryptem xr_logic.script lub losowy bug, powtarza się on dalej?
Ashenmoor666 napisał(a):Mody podmieniające tekstury działają, mam takie pytanie, czy Wam też po znalezieniu schowka zostaje znacznik na mapie? Bo u mnie i zostaje przy schowkach których lokalizację już znałem od kogoś i pojawia się znacznik przy odkrytych "od tak" problem nie jest poważny i nie ma żadnego wpływu na rozgrywkę ale zastanawiam się czy to normalne
Jak dla mnie trzeba edytować all.spawn, ale mylić się mogęI ponawiam takze moje pytanie : Jak zwiekszyc respawn mutantow typu pijawki i snorki na calej mapie, oraz patrole monolitu?
@Junx faktycznie to spora niepoprawność, choć pistolety powinny się charakteryzować dobrą siłą rażenia...
Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 2 gości