n1ck napisał(a):
Amunicję 9x39 właśnie znalazłem u Sowy, ale może to dlatego że mam achievement 'Bogaty Klient'
http://i.imgur.com/6RAPA20.jpg
Czekałem na moda, czekałem i zawiodłem się przy pierwszym odbiorze. Zacznę po kolei:
MISERY v2 miało być chyba dopracowane i usuwać niedoróbki części pierwszej. Niestety, tak wcale nie jest...gracz musi walczyć na dwa fronty, z śmiercionośną Zoną prowadzącą selekcję, wyłapującą słabszych, i z drugim, znacznie potężniejszym przeciwnikiem: z bugami. Po pierwszych 15 – 20 minutach dostrzegłem kilka niedoróbek. Nie, to nie była słynna stojąca na baczność latarka, u mnie leży w dłoni prawidłowo. To bardziej wkurzające babole, które już zostały wytknięte w komentarzach.
Jeśli chodzi o balans rozgrywki – jest strasznie… no właśnie. Nowa MISERY jest albo przesadzona, albo przeznaczona dla masochistów. I to naprawdę bardzo dziwne, ponieważ w dźwigach portowych zabiłem na początku gry pięciu stalkerów – dwóch zasnęło na wieki jedną seria, resztę ubiłem czając się w przyszłej posiadłości Wstrząsa. W tym momencie inteligencja NPC mnie jakoś nie powaliła. Szybko jednak zdałem sobie sprawę że to tylko marnotrawstwo amunicji, gdyż znaleziona przy ciałach broń okazała się już albo bez amunicji, chociaż strzelający oddawał z niej jeszcze serie, albo w zrujnowanym stanie. Handel – tu powiem tylko tyle, że z zbędnego złomu zdobyłem więcej pieniędzy niż z artefaktów, o reszcie pisali inni userzy.
Technicznie miałem dotąd kilka CTD wynikających np. z rozładowania znalezionej broni i tym podobnych rzeczy, jednak logi wyglądały nijak i nie potrafiłem ich odczytać i znaleźć lekarstwa na „robala”.
Graficznie nie wypowiem się, bo nie mam prawa, po za tym na niskich ustawieniach niektóre tekstury są na tyle ostre, że wyglądają jakbym grał na co najmniej średnich oczywiście dotyczy to mniejszych obiektów np. skrzynek). FPSy są ok, na poziomie zamulających skryptów utak3ra , nie wali kilometrowymi zlagowaniami jak to czasem w SGM.
I tu miałem rozterkę – bo od tego moda emanuje klimat, coś, czego brakuje w wielu takich produkcjach. Klimat zarazy, zgnilizny, śmierci, grozy, zaszczucia… efekt wgniata w fotel i naprawdę jesteśmy tym razem ofiarą, a nie łowcą. Myśliwym jednak w moim przypadku był „robal”.
Po patchu zauważyłem kilka popraw, jednak mam pewną uwagę do Żelaznego Lasu – znani wcześniej bywalcy zostali zastąpieni przez cztery burery i poltergeista zabijającego w mgnieniu oka. Czy tak ma być domyślnie? :d
Mimo rozczarowania i pełen motywacji o (mam nadzieję ) nadchodzące tłumaczenie, przejdę tego moda, bo czegoś takiego nie można wywalić (choć zdarzyło mi się to 2 razy a potem rozpakowywałem od nowa ). Mimo wszystko też szanuję włożoną w to pracę, bo pewnie kosztowała Was wiele prywatnego czasu.
PS. Jeśli można, to proszę się zainteresować tym postem – chyba umknął uwadze >> viewtopic.php?p=259507#p259507
Ahmed1109 napisał(a):A jak zdobyłeś "Bogaty Klient" ? bo ja już mam ponad 100 000 rubelków a i tak nie mam tego osiągnięcia
Ahmed1109 napisał(a):A jak zdobyłeś "Bogaty Klient" ? bo ja już mam ponad 100 000 rubelków a i tak nie mam tego osiągnięcia
Wesker napisał(a):Jeszcze, czy komuś może udało się dobrać do M24 Green Dragon albo SAKO TRG-42? Szukam, a znaleźć nie mogę.
I czy miał ktoś styczność z karabinem KSWK? Jeśli wierzyć opisowi patcha, dodali go do gry, ale nigdzie nie zauważyłem amunicji do niego.
Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 2 gości