[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 29 Sie 2013, 22:07

Znalazłam klucz dostępu w zakładzie utylizacji w żelaznym garażu i pasował do schowka w stacji anten krug, zawartość średnia- sakiewka, konwerter granatów, artefakt, niebieska torba apteczek, naboje w takim jasnym opakowaniu i chyba jeszcze coś. Szukałam drugiego klucza ale nie znalazłam. Kilka lokalizacji było bez zdjęć więc częściowo rozumiałam instrukcje (niezbyt pomocne). Ze screenu można odczytać kod ale nie wiadomo czy zadziała bez karty dostępu. Jutro poszukam drugiego schowka może będzie możliwe wypisanie hasła. Nie rozumiałam instrukcji do leśniczówki, tartaku- chyba coś o składzie drewna jest ale obeszłam wszystkie kupki i nie ma, tak samo w stacji krug, jakaś szafeczka czy coś.. Nie mam pojęcia gdzie jest drugi.
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez djcycu w 29 Sie 2013, 23:10

W tartaku musisz szukać pod drzewem :) Tak brzmi podpowiedź a tu masz screena:

http://ifotki.info/11/bdbc8a0fa4dc00a46 ... 1.jpg.html

Ledwie bo ledwie widać ale po minimapce poznasz miejsce gdzie to jest mniej więcej.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 29 Sie 2013, 23:36

To schowek, w tartaku jest możliwe wystąpienie karty dostępu
:

. На одном из дизелей на
Шевченко Этот текст скрыт от
гостей
2. Портовые краны, у одного из
бетонных столбов Этот текст скрыт
от гостей
3. ЗемснарядЭтот текст скрыт от
гостей
4. Цеха подстанции Этот текст
скрыт от гостей
5. Железный лес, стоянка с зилом,
возле железного
укрытия Этот текст скрыт от
гостей
6. Баржа Ноя, на самой верхней
площадке смотровой вышки
7. Катер, под мостом у Изумрудного
(где хабар Баржи)
8. Изумрудное, крыша сцены, на
одной из металлических опор
9. Станция переработки
отходов Этот текст скрыт от
гостей
10. Заправка, на крыше Этот текст
скрыт от гостей
11. ВНЗ - круг дальний левый угол
от центрального входа
(перевёрнутые шкаФчики)
12. Лесопилка, за пачкой брёвен
13. Станция переработки отходов, в
железном гараже
14. Баржа Ноя, под капитанской
рубкой
15. Лесничество (среднее здание
северный вход ближний левый угол)
16. Аномалия "Котел" (северо-
западная расщелина на краю
анамалии)

Pod 12 jest instrukcja. Szukałam koło tych kupek drzewa i nic albo to o leśniczówce coś o lewym rogu, północnym wejściu tu też nie mam pewności czy dobrze chodziłam :E
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez M3Fis70 w 29 Sie 2013, 23:50

Ktoś mi może wytłumaczyć co to w ogóle odział ALFA? W zasadzie nie wiem nawet czy ich kiedykolwiek spotkałem.
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Jangcy w 30 Sie 2013, 00:05

Płytka kevlarowa.
Czy ktoś ? starszy doświadczeniem może mi podpowiedzieć gdzie znajdę płytki kevlarowe ?
Jedną znalazłem cudem w Kordonie bo strasznie mała, ale gdzie są - jeżeli są na Bagnach i w Zatonie to mam zagwozdkę.
Ta w Kordonie wzmacnia pancerz o 5 %, a słyszałem o jeszcze jednej 5 % i 10 %.
Jangcy
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 28 Sie 2013, 19:40
Ostatnio był: 11 Wrz 2013, 00:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 30 Sie 2013, 00:08

Z oddziałem alfa jest zadanie które daje gościu na skadovsku koło sowy. Idziemy do żelaznego lasu i zabijamy, bierzemy pda i odnosimy zleceniodawcy. Potem chyba na nas polują (niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę ale to coś w stylu regulatorów czy tych drugich z fallout 3, chodzą i polują na ciebie)
Ostatnio edytowany przez nati20, 30 Sie 2013, 00:41, edytowano w sumie 1 raz
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez djcycu w 30 Sie 2013, 00:09

Dokładnie. Oni są jak Kompania Szponów i myślę że autorzy moda nimi się wzorowali. Zwykle jest nawet notka w PDA z rozkazem przy trupie dowódcy. Różnią się tylko tym że nie zagadują jak w Falloucie. Tutaj są oni równie dobrze wyszkoleni i uzbrojeni. Chodzą w minimum 5 osobowym składzie. Spotkać ich można tylko na Zatonie, Jupiterze i Prypeci (choć w samej Prypeci nigdy ich nie spotkałem). Jeśli mamy włączoną opcję w modzie na Oddział Alfa to szybko możemy się na nich dozbroić bo będą polować bardzo regularnie.

Płytki kewlarowe dostajemy chyba za zadania albo ze schowków od informatorów SBU. Zbieraj je jeśli chcesz bo ta najlepsza daje 25% ochrony przed ostrzałem :) Lepiej jednak jest zakupić sobie egzoszkielet Świtu. Najlepszy moim zdaniem ze względu na udźwig a póki sprawny to praktycznie kuloodporny jak i reszta egzoszkieletów.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 30 Sie 2013, 00:36

egzoszkielet można znaleźć też w schowku sgm
Opis miejsca
:

na 90% jest w schowku w jupiterze w tunelu tam gdzie mamy misje okresowe emisje psioniczne z tym dziwnym artefaktem, plecak jest tam gdzie jest ta poruszająca sie anomalia elektryczna


Dodam jeszcze że twórcy nie pierwszy raz wzorują się na falloucie. W którymś modzie był lewiatan- kropka w kropkę z szponem śmierci a gdzieś widziałam mutanta który miał być chyba w LA który wyglądał podobnie do króla błotników. Myślę że powinni przystopować bo stalker to stalker a fallout to fallout, po co mieszać obie gry.
:

Get out of here STALKER!

Image

Za ten post nati20 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive djcycu.
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez M3Fis70 w 30 Sie 2013, 01:44

Do kolegi wyżej.
Ale tak się zastanów.
Stalker, nasz STALKER tylko, że na PEŁNYCH 30 km/2. Na jednej wielkiej mapie, żyjącej własnym życiem, pełnym anomali, bez doczytywań, w stylu fallout'a 1'wszo i 3'cio osobowym. To by była po prostu miazga. Jeżeli uważasz, że to nie było by straszne. To nawet nie wiesz jak srałem w gacie wchodząc do krypt w F3. Nawet ileś razy później.
Musiałem zawsze mieć włączone radio i mieć ze sobą towarzysz do którego mogłem mówić. Inaczej po prostu dostawałem epilepsji ze strachu.

PS.Na moddb jest gość co przenosi metro 2033 do F3. No bo metra w tej części nie brak, więc jest jakaś podstawa.
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gizbarus w 30 Sie 2013, 09:12

Ogólnie właśnie przez to wrzucanie wszystkiego jak popadnie postanowiłem olać tego moda - to już przerost formy nad treścią. Niewiele brakuje, żeby jeszcze gdzieś wciśnięto wioskę kucyków Pony, a do ochrony bunkra można by wynająć Transformersy :-/
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Wave w 30 Sie 2013, 09:49

To moja wina i dopiero po fakcie spojrzałem na Free Choices. Czy muszę zaczynać od nowa grę po wgraniu tego dodatku?
Wave


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez djcycu w 30 Sie 2013, 12:59

Nie dogrywa się wszystkich dodatków na raz! Pamiętać to bo jak nie to się wam gra posypie :P Nie pamiętam co z czym można mieszać ale na sąsiednim forum jest to rozpisane.

@Gizbarus:
Mod nie posiada wielu udziwnień. Da się grać spokojnie mimo że wrąbano do niego tego popapranego Bibliotekarza :/ Co oni w tym widzą to nie mam pojęcia ale w Metro to się przynajmniej zwinnie poruszało a w Stalkerze jest garbaty i praktycznie nie ruchomy. Śmieszy, żenuje, źle wygląda...

Szpon Śmierci którego dodają do wielu modów jest oryginalnym modelem z Fallouta. Debilny pomysł tak samo jak bibliotekarz bo do stalkera nie pasuje za to rusza się przynajmniej.

Konwertowanie modeli z metra póki co dla mnie do stalkera nie pasuje. Nie te klimaty, nie ta grafika. Stalker jest stalkerem i powinien on być dziki, bardziej prawdopodobny. Myślicie że dlaczego nie ma morloków w CS? Nawet gdyby te podziemia wtedy były to morloki były by błędem ponad miarę. Przypominają supermutantów i są bzdurne tak samo jak te całe burery. Chimera to jakaś krzyżówka zwierząt "stuningowana" laboratoryjnie ale burer? Przełknąć go można jedynie obecnością ubranego w jeansy kontrolera.

Tak czy owak nie lubię pomysłów rosjan z czarami, magią, konwersją z innych gier. Dla dzieciaków to może jest fajne i straszne a dla mnie idiotyczne, niesmaczne i beznadziejne bo gra jest postapokaliptyczna i raczej naukowo opierana a nie czarami.

A jeśli chodzi o doczytywanie mapek w stalkerze to budują ogromną dozę grozy. Po wczytaniu nowego levelu odcinamy się od mijanego co stawia nas przed nowymi wrogami a zza pleców nikt nam nie pobiegnie z pomocą... Nawet nie ma tego wrażenia że ktoś tam z tyłu został... Stalker powinien być stalkerem, nie innymi produkcjami. Jeśli miałby wyglądać jak Fallout to by GSC pewnie podjęło współpracę z producentami Fallouta. Fallout też nie był straszny, był przygodowy a jak ktoś się bał w niego grać to widocznie był za młody. SoC robił większe wrażenie. Niby zona, ludzie, zmutowane pieski i dziki. Phi! Łatwizna, a wchodząc do X18 widziało się czym ta zona faktycznie jest.

PS:
:

Jedynie co mi się podobało z ich pomysłów to wrogie pijawki z karabinami i w płaszczach oraz snorki z karabinami chodzący normalnie na dwóch nogach. Spotkać je można w X18. Pierwszy kontakt z takim snorkiem przeraził mnie bo bałem się co jeszcze tam na mnie czeka. Klimat popsuł pierdo*ony bibliotekarz :/
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen

Za ten post djcycu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive nati20.
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 1 gość