Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Siema! Coś w tym modzie jest z kasztanione, bo sama gra bez moda działa na max detalach i pełnym rozszerzonym dynamicznym oświetleniu. Wgrałem patcha 1.6.02 plus tego moda w wersji 0.41 i jest lipa. Prawie pokaz slajdów. Miał ktoś z was taką sytuacje?
Nie wiem czy było, nie pamiętam by ktoś o tym pisał, ale znalazłem schowek w Zatonie, przy dźwigach, konkretnie w tym czerpaku, który zwisa nad urwiskiem. Nie wiem jak tam wejść, ja wykorzystałem podrasowny skok.
Witam. Oto jak dostać się do wyżej wymienionego schowka bez użycia podrasowanego skoku.
:
Zrzut wykonany już będąc na czerpaku, skacząc celujcie na bok czerpaka, następnie kucając dostaniecie się do skrzynki.
EDIT// Kolejny interesujący schowek a raczej 2w1, coś dla kolekcjonerów.
:
Udajemy się na Wieżę Chłodniczą, schodami do góry, 2x w lewo,drabinką do góry. Mamy przed sobą 2 kominy. obok komina po lewej stoi skrzynka, przesuwamy ją jak najbliżej podstawy komina. o tak: Wskakujemy na 1 poziom podstawy i przesuwamy następną skrzynkę. Na kolejnym poziomie znajdziemy 2 skrzynki. W jednej z nich znajdziemy ciekawą broń: Do tego cuda można zamontować celownik PSO-1m, niestety nie są dostępne żadne modyfikacje u mechaników.
Niestety nie pamiętam co jest w drugiej skrzynce, chyba jakiś celownik.
EDIT2//
Znowu Wieża Chłodnicza, tym razem "Assault Rifle Silencer"
:
do znalezienia tuz pod rampą z której namierzaliśmy dziwną anomalię w zadaniu od naukowców.
Kolejny schowek teren Cementowni na Janowie.
:
Schowek znajduje się na podstawie zbiornika(chyba) o tutaj: [
Dostaniemy się do niego skacząc z dachu budynku naprzeciw(wejście po drabince na tyłach budynku), polecam drinka a potem skok z rozpędu. Schowek zawiera SG551
Ostatnio edytowany przez Jaszka 17 Lut 2010, 21:15, edytowano w sumie 2 razy
Wyjdźcie ze skadowska drzwiami frontowym (parter ) i jak wyjdziecie od razu w prawo, natraficie na ścianę żelaza i kratę a za kratą będzie schowek, co tam będzie nie powiem taka niespodzianka .
CPU: ---------------------------------------- Number of Processors: 2 Processors Descriptions: 1. Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E7300 @ 2.66GHz 2. Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E7300 @ 2.66GHz
Operating System: ---------------------------------------- OS Version: Windows XP Dodatek Service Pack 3 Build Number: 2600
Memory Usage: ---------------------------------------- Current Memory Load: 90% Total Physical Memory: 2047 MB Available Physical Memory: 192 MB Total Page File Memory: 3934 MB Available Page File Memory: 1965 MB Stack Trace: Interrupted Thread, TID: 196 ---------------------------------------- "C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrCore.dll" at 001B:002AE01E, xrDebug::backend()+174 byte(s) "C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrCore.dll" at 001B:002AE178, xrDebug::fail()+40 byte(s) "C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\xrGame.dll" at 001B:032CB331, CDialogHolder::CleanInternals()+50753 byte(s)
Stack Trace: Running Thread, TID: 1124 ---------------------------------------- "C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90EB94, KiFastSystemCallRet() "C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C802532, WaitForSingleObject()+18 byte(s) "C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\BugTrap.dll" at 001B:00A287D5 "C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\BugTrap.dll" at 001B:00A26C1D, BT_MakeSnapshot()+339 byte(s) "C:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\BugTrap.dll" at 001B:00A26C67, BT_SehFilter()+11 byte(s) "C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C863016, UnhandledExceptionFilter()+492 byte(s) "C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C8436DA, ValidateLocale()+40674 byte(s)
Stack Trace: Suspended Thread, TID: 1972 ---------------------------------------- "C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90EB94, KiFastSystemCallRet() "C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80A075, WaitForMultipleObjects()+24 byte(s) "C:\WINDOWS\system32\wdmaud.drv" at 001B:72CB312A, midMessage()+840 byte(s) "C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B683, GetModuleFileNameA()+436 byte(s)
Stack Trace: Suspended Thread, TID: 1112 ---------------------------------------- "C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90EB94, KiFastSystemCallRet() "C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B683, GetModuleFileNameA()+436 byte(s)
Stack Trace: Suspended Thread, TID: 3432 ---------------------------------------- "C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90EB94, KiFastSystemCallRet() "C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80A075, WaitForMultipleObjects()+24 byte(s) "C:\WINDOWS\system32\dsound.dll" at 001B:73EA14A2 "C:\WINDOWS\system32\dsound.dll" at 001B:73EA294A "C:\WINDOWS\system32\dsound.dll" at 001B:73EA9FBF, DirectSoundCreate()+21372 byte(s) "C:\WINDOWS\system32\dsound.dll" at 001B:73EA297E "C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B683, GetModuleFileNameA()+436 byte(s)
Stack Trace: Suspended Thread, TID: 2548 ---------------------------------------- "C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90EB94, KiFastSystemCallRet() "C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80A075, WaitForMultipleObjects()+24 byte(s) "C:\WINDOWS\system32\dsound.dll" at 001B:73EA14A2 "C:\WINDOWS\system32\dsound.dll" at 001B:73EA294A "C:\WINDOWS\system32\dsound.dll" at 001B:73EA2A13 "C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B683, GetModuleFileNameA()+436 byte(s)
Stack Trace: Suspended Thread, TID: 880 ---------------------------------------- "C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90EB94, KiFastSystemCallRet() "C:\WINDOWS\system32\USER32.dll" at 001B:7E3695F9, GetLastInputInfo()+261 byte(s) "C:\WINDOWS\system32\DINPUT8.dll" at 001B:6D359A67 "C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B683, GetModuleFileNameA()+436 byte(s)
Stack Trace: Suspended Thread, TID: 1876 ---------------------------------------- "C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90EB94, KiFastSystemCallRet() "C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90104B, RtlEnterCriticalSection()+70 byte(s) at 001B:2BA0EC15
Stack Trace: Suspended Thread, TID: 3676 ---------------------------------------- "C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90EB94, KiFastSystemCallRet() "C:\WINDOWS\system32\ADVAPI32.dll" at 001B:77DE9B26, RegDeleteKeyW()+674 byte(s) "C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B683, GetModuleFileNameA()+436 byte(s)