[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 04 Maj 2013, 21:00

Pangia na przyszłość - kluczyk do bramy na Bagna pojawi się w skrzynce PO przeszukania ciała wojskowego ;) Niestety, ten mod ma to w sobie że przeszukiwać nie idzie...ja tak chciałem, to nie Sola że itemsy już sobie gdzieś leżą. Tutaj ich spawn następuje po otrzymaniu info o misji...jak pisałem ;)
Ostatnio edytowany przez Kudkudak 05 Maj 2013, 11:54, edytowano w sumie 2 razy
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 04 Maj 2013, 21:05

Prohibition napisał(a):Itemy qestowe pojawiają się dopiero po zatwierdzeniu misji. Więc z tym kluczem miałeś napewno tak jak ja ,że najpierw przeszukałeś cały posterunek ,a dopiero potem chciałeś iść dalej ... I tu błąd bo kluczyk pojawi się w skrzynce(tej zielonej wewnątrz budynku) dopiero po zatwierdzeniu misji ze odnalezieniem go ... Wiem kompletnie bez sensu.

To już sobie obczaiłem z tym pojawianiem się itemów, ale o jaką skrzynkę Ci chodzi? ... A już wiem, którą (chyba). Tą przy granatach?
A co do złomu to weź to wyp... bo handlarz na bagnach pojawi się niestety dopiero pod koniec fabuły na tej lokacji. No chyba ,że chcesz wracać do południowego posterunku ...

W sensie tego w Kordonie czy tego na Bagnach? Bo tego startowego Forta dosyć długo miałem możliwość sprzedać, więc chyba handlarze skupują coś lepszego niż lekko używaną broń.
P90 w Kordonie? No ja znalazłem jednego AKS-74 i się cieszyłem ;)

Mogę Ci dać screena, ile już nazbierałem w samym Kordonie. Szkoda tylko, że amunicja 12x70 ma tak dziadowski rozrzut.
Kud, już to wyczytałem na jakiejś szczątkowej solucji na forum Steama z tym idiotycznym pojawianiem się itemków. No bo jakby pojawiały się od razu, to mogłoby stanowić jakąś podpowiedź. Jak chociażby na starcie - szukam rzeczy po domkach i znajduję C4. No to coś chyba by można tym wysadzić. Schodzę do bunkra i widzę zamknięte drzwi. I ile czasu i nerwów człowiek oszczędza?
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Prohibition w 04 Maj 2013, 21:24

Co do skrzyni to chodzi mi o tą najbardziej standardową prostokątną. Jest on na półce bodajże na wysokości wzroku w budynku koło bramy prowadzącej na Bagna(standardowo ta brama prowadzi na wysypiko... Co im by zaszkodziło dodać jeszcze wysypiski ? :P) .
Co do handlarza to o tego w bazie samotników (standardowo posterunku wojskowym...) mi chodziło.
A na bagnach to się w Wiosce Rybackiej pojawi.
No te itemki qestowe to jakaś kpina. Przykładowo gdyby było tak ,że by sobie cały czas leżały. To w ATP najpierw bym znalazł klucz ,a potem dopiero sejf ...
Awatar użytkownika
Prohibition
Stalker

Posty: 60
Dołączenie: 04 Mar 2010, 22:44
Ostatnio był: 01 Lis 2021, 21:49
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 04 Maj 2013, 21:47

Prohibition napisał(a):Co do skrzyni to chodzi mi o tą najbardziej standardową prostokątną. Jest on na półce bodajże na wysokości wzroku w budynku koło bramy prowadzącej na Bagna(standardowo ta brama prowadzi na wysypiko... Co im by zaszkodziło dodać jeszcze wysypiski ? :P) .

Zaraz... Czyli ten kluczyk NIE JEST na stacji pojazdów? Ja pie*dolę.
Co do handlarza to o tego w bazie samotników (standardowo posterunku wojskowym...) mi chodziło.

On nie skupuje broni, przynajmniej u mnie.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 04 Maj 2013, 21:54

Musi być bodajże w mega dobrym stanie. Tym chamom dawaj tylko arty oprócz Meduzy, bo na Bagnach wyrwiesz sobie włosy - radiacja w każdej kałuży, nawet brodziku. Ponadto nie ulepszaj Beryla - zero pojemników, stalkerski ma mniejszą pojemność w kg ale ma 2 pojemniki oraz naprawa full zniszczonego Świtu ~ 2000 rubli, a Beryl ~ 8000. Broń magazynuj do Zatonu, przyda się dla Kardana na części zamienne, tam będą potrzebne.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 04 Maj 2013, 22:00

Kudkudak napisał(a):Musi być bodajże w mega dobrym stanie.

Może mój angielski nie jest mistrzowski, ale "The trader isn't interested in these kind of items." na pewno nie oznacza, że broń jest w zbyt kiepskim stanie :P Mogłem sprzedać tylko startowego Forta, ale zepsułem go tak mocno, że już nie mogłem. A szkoda, mogłem zarobić ponad 1500 rubli za niego.
A w ogóle to w Kordonie jest coś poza kilkoma anomaliami i bandytami walczącymi ze stalkerami? Bo nie wiem, czy jest sens schodzenia z drogi, bo gdzie nie wyjdę, to wpadnę w jakoś dziwnie usrane promieniowanie, a szkoda marnować antyradów na niski poziom napromieniowania (a wódka jest, o dziwo, towarem deficytowym - przynajmniej na razie).
A artefaktów i tak nie zamierzałem sprzedawać - 800 rubli za Kryształ? No bez jaj.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 04 Maj 2013, 22:09

Nie wiem, mam po polsku SGM i nie ma takiego komunikatu. Po za tym ja w CoP nigdy broni nie sprzedaje. Co do arta - albo grasz na mistrzu, albo coś nie tak. Po za tym - kryształ i tak jest najsłabszym ognistym artefaktem o ile mnie pamięć nie myli.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gizbarus w 04 Maj 2013, 22:24

Noap - pierw występuje Kropelka, potem Kula Ognia, a na końcu Kryształ. Chyba, że w tym modopodobnym badziewiu coś namieszali :caleb:
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 04 Maj 2013, 22:34

Tak było w SoC pauko, tu nie ma Kropelki tylko Oko :caleb: I wogóle...won stąd do swojej Biedy-z-Nędzą, nie grałeś to paszą :caleb: A jeśli tak to widać żeś nup bo nie doceniasz dobrego moda.

EDIT: Wie ktoś w jakim folderze są tekstury maski gazowej w SGM 2.2? W folderze textures nie mam dynamic_hud, natomiast szukajka znazła mi pliki z cząstką gas ale miały różne nazwy.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 05 Maj 2013, 12:48

Kudkudak napisał(a):Nie wiem, mam po polsku SGM i nie ma takiego komunikatu. Po za tym ja w CoP nigdy broni nie sprzedaje. Co do arta - albo grasz na mistrzu, albo coś nie tak. Po za tym - kryształ i tak jest najsłabszym ognistym artefaktem o ile mnie pamięć nie myli.

Ja pociągłem moda z ModDB, od razu zangielszczonego (nie chce mi się zakładać konta na StalkerTeam tylko po to, żeby pobrać jedno spolszczenie). Kryształ daje +4 do ochrony termicznej, radiację na poziomie +1 i... dodaje 1 kg do udźwigu :o Ponadto znalazłem też Kamienny Kwiat - +6 do ochrony psionicznej, radiacja na poziomie +1. Przy zwłokach, oczywiście - nawet nie wiem, czy gdzieś da się szukać artefaktów (trochę strach wyjść poza drogę mając świadomość, że w okolicy nie ma nikogo, co by potrafił cokolwiek naprawić).
Poziom: Weteran.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 05 Maj 2013, 12:57

Hmm...to może zmienili configi artów, bo ja nawet nie patrzyłem na to, w CoP mam stały setup i tylko te szukam a resztę sprzedaję. Detektora nawet nie wyciągaj dopóki nie dojdziesz do Zatonu, baterie stracisz. Anomalie są, ale nie ma na nowych mapach emisji oraz miejsc spawnu artefaktów - tylko z trupów. A co do części zamiennych - złom wrzucaj do skrzynki u Kardana lub Azota i utylizuj na części zamienne, za broń więcej stracisz poprawiając jej stan i dopiero sprzedając.

BTW, polonizacja jest bardzo przydatna, zwłaszcza że jak w każdym Soljankopodobnym tworze - czytać dialogi trzeba 2 razy ;)

EDIT: co do artów itd. to moja sugestia, bo np. w Kordonie nie znalazłem artefaktu oprócz questowego Szapokłaka.
Ostatnio edytowany przez Kudkudak, 05 Maj 2013, 14:44, edytowano w sumie 1 raz
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 05 Maj 2013, 13:14

To ja tam z angielskim nie mam problemów, dosyć dobrze rozumuję, tylko... no kurde no, nie wiem ewidentnie, po co ja siedzę w Kordonie :( Szczerze mówiąc to myślałem, że SGM zmienia fabułę, a on tylko rozwija ten drętwy wątek Ogończy i dodaje kilka(naście) dodatkowych misji. Niby fajnie, ale... Taki rozszerzony Zew Prypeci z majorem Terminatorowem mnie trochę rozczarował.
No ale nikt mi nie odpowiedział, czy kluczyk do sejfu jest na stacji pojazdów, czy gdzieś indziej. Bo Prohibition zasiał we mnie ziarno niepewności.
A tak w ogóle:
Gizbarus napisał(a):pierw występuje Kropelka

Kudkudak napisał(a):tu nie ma Kropelki tylko Oko

Nie Kropelka, tylko Kropelki - "Droplets" ;)
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość