Działko Gaussa

Wszyscy bali się premiery kolejnej gry z serii Stalker. Nikt nie potrafił odpowiedzieć na pytanie: co wpisać w tym cholernym opisie?
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Jeżeli chcesz zadać pytanie na temat fabuły, to sprawdź najpierw, czy odpowiedzi nie znajdziesz w SOLUCJI.

Re: Działko Gaussa

Postprzez utak3r w 09 Gru 2009, 11:42

Wujek Jar napisał(a):Domyślam się że w domyślnej fabule drzwiczki w Żelaznym Lesie miały być zamknięte, dopóki nie znajdziemy Gaussa w Prypeci... Sprawdził to ktoś?


Tak, powinny być zamknięte - dostęp na kartę magnetyczną.

dostęp na kartę do warsztatu:

Powinno być tak, że idziemy do Kardana z gaussem od monolitowców i ten nam daje swoją starą kartę z czasów, gdy pracował w tym warsztacie. Wtedy dopiero zdobywamy dokumentację, która pozwoli Kardanowi przywrócić ją do życia i skonstruować "home made" baterie.
Jeśli drzwi były otwarte wcześniej... hm.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Reklamy Google

Re: Działko Gaussa

Postprzez Wujek Jar w 09 Gru 2009, 20:28

Jakie chu..two!!! Nie lubię, jak się fabuła psuje. No nic, następnym razem małą chatkę w głębi Żelaznego Lasu będę omijał szerokim Łukiem.. do czasu. Pzdr
"Aszot jest mendą!"
- Hej Aszot, daj no oprawę zamka
- 20 dolarów
- Ty kutwo...XD
Awatar użytkownika
Wujek Jar
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 07 Gru 2009, 03:28
Ostatnio był: 15 Cze 2010, 00:55
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: Działko Gaussa

Postprzez Messiah w 09 Gru 2009, 20:46

Jar, a po kiego grzyba piszesz takie same posty co w swoim temacie? Po kiego żeś w ogóle tamten temat zakładał??


A co do Gaussa na poczatku gry- nie polecam, chyba że olewacie fabułę bo przechodzicie 5 raz :P
Awatar użytkownika
Messiah
Tropiciel

Posty: 338
Dołączenie: 20 Sie 2008, 20:44
Ostatnio był: 22 Lip 2013, 23:47
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 3

Re: Działko Gaussa

Postprzez Wujek Jar w 11 Gru 2009, 13:49

No, fajnie wiedzieć o takim błędzie, jak gra się pierwszy raz... I to w oryginała!!!
Mam jedynie nadzieję że nic nic więcej się z tego powodu w fabule nie zepsujeXD

Za nowego posta wielkie FORGIVE ME, zależało mi na szybkiej odpowiedzi.

No, masz na zgodę :wódka: :wódka: :wódka: (Kardan by się ucieszył:)
"Aszot jest mendą!"
- Hej Aszot, daj no oprawę zamka
- 20 dolarów
- Ty kutwo...XD
Awatar użytkownika
Wujek Jar
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 07 Gru 2009, 03:28
Ostatnio był: 15 Cze 2010, 00:55
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: Działko Gaussa

Postprzez asperii w 11 Gru 2009, 18:29

Dla tych, co nie chcą się cofać, albo nie mają sejwów sprzed zabrania dokumentacji i mają zepsutą, nienaprawialną "nieznaną broń" ciążącą w inwentarzu:

By móc pozbyć z inwentarza rupiecia ważącego 5.5kg, trzeba w pliku configs\weapons\w_gauss.ltx zmienić linijkę:
Kod: Zaznacz wszystko
quest_item = true

Na wartość "false" i gra pozwoli wyrzucić niepotrzebnego nienaprawialnego (Kardan naprawia tylko tego pierwszego, otrzymanego na początku gry Gaussa) z inwentarza.

Lepsze to od niebrania, bo można wojskowemu pokazać tę broń, a do Kardana niesie się tylko po to, by po jej ujrzeniu przestał pić.
Awatar użytkownika
asperii
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 16 Lis 2009, 00:54
Ostatnio był: 21 Gru 2009, 16:29
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: Działko Gaussa

Postprzez Wujek Jar w 12 Gru 2009, 12:36

Chyba nie mam takiego pliku... Tylko jeden plik tekstowy configs.db:(
A da się tak "ominąć" inne problemy w grze, bo ja mam ogólnie znanego buga z Kowalskim że mi się robi czarny ekran jak wchodzę do jego jamy (to ta misja zaraz po wyjściu z X8).
"Aszot jest mendą!"
- Hej Aszot, daj no oprawę zamka
- 20 dolarów
- Ty kutwo...XD
Awatar użytkownika
Wujek Jar
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 07 Gru 2009, 03:28
Ostatnio był: 15 Cze 2010, 00:55
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: Działko Gaussa

Postprzez asperii w 12 Gru 2009, 16:35

Dodam, że jeśli zamierzasz nie brać Gaussa przed przeznaczonym momentem, to nie będziesz mieć tego problemu i lepiej zostawić jak jest. Wtedy nasz kochany smok wódczany weźmie go jak trzeba i nie będzie się trzeba pozbywać. Do spróbowania zalecam tylko tym, co mają ten problem, bo innym może coś pochrzanić w grze i może im się później wywalać.

Nie gram zbyt intensywnie i pod x8 dopiero podszedłem i pozabijałem paru zombiaków i monolitowców.

No dobra, daję plik w załączniku. Postępowanie z nim jak z innymi modami i powinno działać.

UWAGA: Nie odpowiadam za skutki. Nie gwarantuję, że nie będzie problemów. Nie powinno ich być, ale kto wie.
Załączniki
configs.zip
(3.18 KiB) Ściągnięto 82 razy
Awatar użytkownika
asperii
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 16 Lis 2009, 00:54
Ostatnio był: 21 Gru 2009, 16:29
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: Działko Gaussa

Postprzez Wujek Jar w 12 Gru 2009, 17:16

Ok, sprawdzę...
"Aszot jest mendą!"
- Hej Aszot, daj no oprawę zamka
- 20 dolarów
- Ty kutwo...XD
Awatar użytkownika
Wujek Jar
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 07 Gru 2009, 03:28
Ostatnio był: 15 Cze 2010, 00:55
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: Działko Gaussa

Postprzez asperii w 12 Gru 2009, 20:44

Cholera, też mam ten problem z Kowalskim. Nie wiem, czy coś na to się uda poradzić, bo nawet log gry pusty po tym jest.
Awatar użytkownika
asperii
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 16 Lis 2009, 00:54
Ostatnio był: 21 Gru 2009, 16:29
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: Działko Gaussa

Postprzez Wujek Jar w 12 Gru 2009, 21:30

Na poście "Kowalski Bug" prowadzę śledztwo w tej sprawie. Zapraszam...
"Aszot jest mendą!"
- Hej Aszot, daj no oprawę zamka
- 20 dolarów
- Ty kutwo...XD
Awatar użytkownika
Wujek Jar
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 07 Gru 2009, 03:28
Ostatnio był: 15 Cze 2010, 00:55
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: Działko Gaussa

Postprzez Messiah w 13 Gru 2009, 11:02

Żeby naprawić kowalskiego, trzeba zrobić tak, aby nie stał plecami do stołu, o tym było już mówione 382617 razy, ale widać że nie którzy nie ogarniają, mimo, że piszę im o tym w co drugim temacie

No chyba że tobie w ogóle wyłącza się gra na amen, to sry
Awatar użytkownika
Messiah
Tropiciel

Posty: 338
Dołączenie: 20 Sie 2008, 20:44
Ostatnio był: 22 Lip 2013, 23:47
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 3

Re: Działko Gaussa

Postprzez Wujek Jar w 13 Gru 2009, 15:16

Mam zawiechę, nawet jak stoi bokiem.
Ale ja już nie chcę brać udziału w dyskusji o Kowalskim!
Zbyt wielu typów wkurzyłem tylko dla tego, że chciałem pomóc tym, co mają takiego buga co ja...
Nawet na oficjalnym forum nie można sobie swobodnie pogadać...
:wódka: :wódka: :wódka:
"Aszot jest mendą!"
- Hej Aszot, daj no oprawę zamka
- 20 dolarów
- Ty kutwo...XD
Awatar użytkownika
Wujek Jar
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 07 Gru 2009, 03:28
Ostatnio był: 15 Cze 2010, 00:55
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości