S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - Globalna Dyskusja

"Ogólnie rzecz biorąc, jest to niemożliwe." Odparł Profesor Wołodia, zapytany o możliwość obrony doktoratu w przypadku posiadania tytułu profesora.

Bedzie dobrze?

Da
553
75%
Niet
38
5%
Bedom bany!
150
20%
 
Razem głosów : 741

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Alvarin w 15 Wrz 2009, 15:12

Z drugiej strony to dobrze że nie będzie elektrowni. Celem pierwszej części było dotarcie do sarkofagu, ale ile razy można przerabiać ten sam cel i te same lokacje? A co do wydania wersji PL, to podejrzewam, że jak się nie wyrobią w październiku, to pewnie zaczekają na gwiazdkę, wtedy ludziom jakoś się łatwiej rozstaje z pieniędzmi

Alvarin
Wygnany z Zony

Posty: 278
Dołączenie: 24 Kwi 2009, 21:00
Ostatnio był: 20 Mar 2012, 12:14
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 12

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez monolit1935 w 15 Wrz 2009, 15:28

no tak ale wydawanie tylu części pierwotnie stalker miał być grą z dużym naciskiem położonym na epicentrum zdarzeń
coś czuje że lost alpha będzie wielkim ( poskładanym jak trzeba ) stalkerem i zmiecie CoP z powierzchni ziemi ( ale to tylko moje zdanie ) :|
Image
Awatar użytkownika
monolit1935
Stalker

Posty: 183
Dołączenie: 01 Lip 2009, 22:49
Ostatnio był: 15 Lip 2015, 12:11
Miejscowość: generatory z 1935
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Idaho w 15 Wrz 2009, 17:37

Tyle, że elektrownia to punkt centralny zony, jej powód i główna 'atrakcja'. CoP mógłby być tak skonstruowany, żeby może niekoniecznie gra kończyła swój wątek fabularny w niej, ale jednak, żeby fabularnie była ona obecna w grze. W końcu to ona niejako jest punktem centralnym wydarzeń jakie się w zonie rozgrywają, zawsze była takim punktem centralnym.
Image
Awatar użytkownika
Idaho
Stalker

Posty: 137
Dołączenie: 29 Mar 2009, 04:10
Ostatnio był: 18 Sie 2019, 08:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Powinnościowiec w 15 Wrz 2009, 17:49

Ja już coś pisałem wcześniej o elektrowni. Jeśli nie będzie elektrowni w CoP...to będzie jedna, wielka PORAŻKA.
Przynajmniej w moim odczuciu to właśnie elektrownia budowała klimat zony. Jednym zadośćuczynieniem będą te fotorealistyczne lokacje, przynajmniej będzie się wiedziało, że jest się w Czarnobylu, bo w przeciwnym razie to by była po prostu inna gra...
Image
I am Little Jacob - Play Free Online Games
Awatar użytkownika
Powinnościowiec
Stalker

Posty: 112
Dołączenie: 01 Lis 2008, 18:37
Ostatnio był: 26 Cze 2010, 20:21
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez affliction w 15 Wrz 2009, 21:22

... a może tak po prostu poczekajcie do premiery gry, następnie zapoznajcie się z tym co twórcy zaprezentują i dopiero po odpowiednich - własnych - doświadczeniach ją osądźcie? To co niektórzy z was w wypisują to jest bezpodstawne czczce gadanie... pozbawione jakiego kolwiek sensu. Do premiery już nie długo, bądźcie cierpliwi.

Ja osobiście - wbrew temu co inni sądzą - czekam z niecierpliwośćią na Call of Pripyat i niezależnie czy będzie to pospolity skok na kase, czy może powiew świeżości - przyjmę grę z otwartymi ramionami. Ta gra ma zbyt genialny klimat, bym mógł podejść do niej negatywnie... klimat który niemalże wpasowuje się w 100% w mój gust... mało która gra zrobiła na mnie tak wielkie wrażenie właśnie od tej strony.

Osobiście mnie również będzie brakować Elektrowni, czy choćby "bar"-u i powiązanej z nią "dziczy". Ale nie stawiajmy krzyżyka na grze... być może twórcy nas czymś zaskoczą, co do tejpory nie było omawiane.. kto wie... okaże się w dniu premiery. Osobiście nie mam zwyczaju wyrabiania sobie zdania przed zapoznaniem się obiektem zainteresowania.

Jednak rzeczy które chętnie bym zobaczył w grze (zreszą w co wątpię by pojawiły się w CoP) to:

Single:
- dodanie większej ilości elementów urealistyczniającą rozgrywkę jak aspekt odżywiania się, spania, naprawy, używania pojazdów,
- poprawienie statystyk broni
- optymalizacja kodu
- większy aspekt ekonomi (lepsze odwzorowanie trudu zarobionego pieniądza)
- dodanie znacznej ilości broni oraz dodatków do nich (via Jagged Alliance 2) *
- zmniejszenie liczby mutantów, lecz w zamian zwiększenie poziomu trudności w starciach z nimi
- zwiększenie "losowości" zdarzeń

Multiplayer:
- całkowite przebudowanie zasad gry (z zwykłego DM na coś bardziej zbliżonego na taktykę w zespole)
- usunięcie "odblaskowych" plakietek z ramion (... jak mnie to irytuje)
- poprawienie aspektu ekonomi (brak pieniędzy = brak szans)
- dodanie klas i związanymi z tym ich funkcjonalności w drużynie
- umożliwienie gry wedle zasad "stealth" (patrz - plakietki na ramionach)
- stworzenie z gry wieloosobowej coś na wzór walki o terytorium, nie zaś zwykłego wybijania się nawzajem...


I jedna rzecz, która mnie od zawsze bolała... to brak odwzorowania lokacji i detali otoczenia w jakim się znajdujemy. Jako przykład podam Misję w Pyrpeci w Call of Duty 4... poziom odwzorowania obietów, pomieszczeń i otoczenia, coś pieknego - tego zabrakło mi w Stalkerze.

Chciałbym by ta gra była oparta o klimat (wyobcowanie, alienacja i tajemnicza - przrażająca - niewiadoma) i próbę przetrwania, niżeli nabijanie sobie "kabzy" poprzez koszenie kolejnych zastępów przeciwników i mutantów po drodze do zakończenia.

heh,



ludzka rzecz...



...pomarzyć.
ImageImage
Awatar użytkownika
affliction
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 10 Wrz 2009, 10:54
Ostatnio był: 31 Sty 2016, 10:35
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez monolit1935 w 15 Wrz 2009, 22:42

Idaho napisał(a):Tyle, że elektrownia to punkt centralny zony, jej powód i główna 'atrakcja'. CoP mógłby być tak skonstruowany, żeby może niekoniecznie gra kończyła swój wątek fabularny w niej, ale jednak, żeby fabularnie była ona obecna w grze. W końcu to ona niejako jest punktem centralnym wydarzeń jakie się w zonie rozgrywają, zawsze była takim punktem centralnym.


dokładnie elektrownia atomowa powinna być elementem składowym każdej części stalkera
ok nie finał bo może się wydawaj to nudne ale jako ( nawet niezobowiązująca misyjka )
dodało by to grze na pewno smaczku ( z DX 11 marzenie ) CoP przypomina bardziej mod niż grę
a słyszeliście że w grze ma pojawić się ufo :?:
nie wygląda to tak jak być powinno ( trochę gsc poniosła wyobraźnia :( :D )
Image
Awatar użytkownika
monolit1935
Stalker

Posty: 183
Dołączenie: 01 Lip 2009, 22:49
Ostatnio był: 15 Lip 2015, 12:11
Miejscowość: generatory z 1935
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez linqor w 17 Wrz 2009, 14:49

Ja to powiem tak jestem optymistą i wierze w GSC i fajnego CoPa jestem fanem stalkera i jego klimatów co tydzień jeżdże z kumplami do bazy w raszówce 15 km rowerem z kumplami zakładamy nasze kombinezony (mam pełny kombinezon wojskowego ze stalkera i takie łachy że wyglądam jak bandyta) zawsze bierzemy sobię gitarę i przynajmniej po nożu lub wiatrówce robimy ognisko w jakimś budynku a kumpel gra piosenkę ze stalkera na gitarze mówię wam to jest klimat gramy też czasem w Airsoft na zasadzie drużyn 1 drużyna to wojskowi a druga to bandyci jestem prawdziwym fanem stalkera i nie obchodzi mnie to jak bardzo będziecie oczerniać Call of pripyat i tak go kupię to forum jest dla fanów gry a nie dla antyfanów więc nie strzelajcie w tym temacie swoich farmazonów bo tylko zaśmiecacie forum
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.

W społeczeństwie owiec, to my jesteśmy wilkami...

Stalkerzy-przyszłość polski
Awatar użytkownika
linqor
Stalker

Posty: 85
Dołączenie: 24 Lip 2009, 18:32
Ostatnio był: 17 Lis 2009, 16:52
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez monolit1935 w 17 Wrz 2009, 15:15

każdy jest fanem jednak co zrobić jak seria idzie w złym kierunku :(
takie gry jak np Half life są wypuszczane w odstępach ok 6 lat ( nie mowa tutaj o dodatkach zresztą niewiele znaczących )
Ten czas pożytkowany jest na doszlifowanie niemal do perfekcji każdego elementu
a tu , hm wydawanie dużej liczby patchów i łatek mija się z celem
clear sky bez patcha nie nadaje się właściwie do gry ( no chyba że lubicie znikające sejwy i częsty reset komputera )
:|
Image
Awatar użytkownika
monolit1935
Stalker

Posty: 183
Dołączenie: 01 Lip 2009, 22:49
Ostatnio był: 15 Lip 2015, 12:11
Miejscowość: generatory z 1935
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Idaho w 17 Wrz 2009, 15:38

I 'tru'.
Sztandarowym przykładem traktowania graczy serio jest chociażby Blizz. Na ich gry trzeba czekać długie lata, ale jak już pojawia się w sklepie, to można kupować w ciemno i być pewnym produktu wysokiej jakości. Pozbawionym właściwie wad technicznych. Można nie lubić Diablo, czy StarCrafta, ale nikt chyba nie odmówi tym tytułom tego, że zapisały się złotymi literami w historii gier. A jak się wydaje grę raz na rok, to widać co się dzieje.

I nie chodzi tu o wybrzydzanie, optymizm lub jego brak. Ale podejście panów z GSC pt. "betatesty za które muszą nam zapłacić". Mam nadzieję, że ktoś z GSC wyciągnął wnioski z porażki jaka było CS i sytuacja się zmieni. Bo to jest imo podejście nieodpowiedzialne kiedy wydaje się grę skopaną i się doskonale o tym wie. Błędy są i będą. Przy tak złożonych produktach to nie jest wcale problem coś przeoczyć, ale bez przesady... Zwłaszcza, że twórcy doskonale wiedzieli o tym na co CS jest chory i mimo tego wydali grę.
Image
Awatar użytkownika
Idaho
Stalker

Posty: 137
Dołączenie: 29 Mar 2009, 04:10
Ostatnio był: 18 Sie 2019, 08:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez monolit1935 w 17 Wrz 2009, 15:47

co do wersji beta ( alpha ) to gry najwyższego kalibru takie jak np ( niemłody już ) doom3 nie miały ani jednej zawiechy w alphie z hl 2 było podobnie
zachodnie firmy nie oszczędzają na beta testach i to procentuje wśród graczy - taka prawda nic dodać nic ująć :( :|
Image
Awatar użytkownika
monolit1935
Stalker

Posty: 183
Dołączenie: 01 Lip 2009, 22:49
Ostatnio był: 15 Lip 2015, 12:11
Miejscowość: generatory z 1935
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez caleb59 w 17 Wrz 2009, 21:06

Dzisiaj ruszyl oficjalny preorder CoP za nasza wschodnia granica. Gra moze zostac zamowiona w dwoch wersjach: pierwsza to wersja mieszczaca sie na DVD w pelni dzialajaca i kompletna a druga ma charakter swoistego oficjalnego dodatku na CD wymagajacego do dzialania zainstalowanego uprzednio Czystego Nieba!

Image

Jako ciekawostke podaje dwa linki:

>> Preorder wersji pelnej CoP <<

>> Preorder wersji specjalnej CoP <<
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2694
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: Wczoraj, 23:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Michu w 18 Wrz 2009, 11:52

Czyli ta wersja dla czystego nieba widzę o wiele tańsza o.o

W ogóle to okładka wydaje się być trochę zaskoczeniem. No i jeszcze bym poruszył temat dodatku, widać że gra baaaaaardzo oparta jest na CS jeżeli wypuszczają takie coś ;d


add

Image

+jeszcze screen
http://www.playground.ru/images/cache/0/8/30480--.jpg
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości