Hssiss napisał(a):Chciałbym wiedzieć, co poeta miał tu na myśli, choć równie wielce zadowoli mnie odpowiedź na pytanie: Który z tych parametrów należy zmienić by np. SPAS 12 (czy inna strzelba gładkolufowa) znalazł się w slocie na pistolety? (I czy to w ogóle jest możliwe).
By usprawiedliwić taki pomysł powiem, że podoba mi się zdolność "przesada" z CoD MW, a zestaw spas + AKMS/M16/M4 jest bardzo przydatny przy CQB.
slot = 2
slot = 1
inv_grid_width = 5
inv_grid_height = 2
inv_grid_width = 3
inv_grid_height = 2
gamedata\config\ui\inwentory_new.xml
<dragdrop_pistol x="38" y="118" width="156" height="104"
cell_width = "52" cell_height="52" rows_num="2" cols_num="3"
custom_placement="0"/>
<dragdrop_automatic x="237" y="118" width="312" height="104"
cell_width = "52" cell_height="52" rows_num="2" cols_num="6"
custom_placement="0"/>
vision_present = false
vis_frame_speed = 4 ; ńęîđîńňü, ń ęîňîđîé íŕâîäčňń˙ đŕěęŕ íŕ öĺëü
vis_frame_color = 0.7,0.7,0.7,1.0 ; öâĺň đŕěęč RGBA (A) Íĺ ó÷čňűâŕĺňń˙
found_snd = detectors\contact_1
vision_present = true
nightvision_sect = effector_nightvision_good
vis_frame_speed = 4 ; ńęîđîńňü, ń ęîňîđîé íŕâîäčňń˙ đŕěęŕ íŕ öĺëü
vis_frame_color = 0.7,0.7,0.7,1.0 ; öâĺň đŕěęč RGBA (A) Íĺ ó÷čňűâŕĺňń˙
found_snd = detectors\DA-2_beep1
vision_present - to prawdopodobnie dostępne zaznaczanie postaci
vis_frame_speed - prędkość namierzania zdaje się
vis_frame_color - to kolor szkła lornetki
found_snd - dzwięk przy namierzeniu kogoś
nightvision_sec - dostępność noktowizji w lornetce
zoom_enabled = true
scope_texture = wpn\wpn_crosshair_bino_adv
scope_zoom_factor = 5.5
zoom_enabled - bez komentarza
scope texture - teksruta tego modelu lornetki, Ciebie to nie dotyczy
scope_zoom_factor - wartość przybliżenia, im mniejsza tym wieksze
;addons
scope_status = 1
silencer_status = 0
grenade_launcher_status = 0
zoom_enabled = true
zoom_enabled = true
scope_zoom_factor = 15 ;ĎŃÎ-1 4X
scope_texture = wpn\wpn_crosshair
;--- scope weapons -----------------------------------------------------------------
holder_range_modifier = 2.15 ; âî ńęîëüęî đŕç óâĺëč÷čâŕĺňń˙ eye_range
holder_fov_modifier = 0.3 ; âî ńęîëüęî đŕç óâĺëč÷čâŕĺňń˙ eye_fov
;-----------------------------------------------------------------------------------
;ńěĺůĺíč˙ HUD äë˙ đĺćčěŕ ďđčáëčćĺíč˙
zoom_offset = -0.020000,-0.030000,0.030000
zoom_rotate_x = 0.000000
zoom_rotate_y = -0.020000
zoom_enabled = true
scope_texture = wpn\wpn_crosshair_bino
scope_zoom_factor = 7.5
zoom_offset = -0.238600,0.153600,0.000000
zoom_rotate_x = -0.014000
zoom_rotate_y = 0.324000
weapon_class = sniper_rifle
hit_power = 0.65, 0.69, 0.72, 0.75
hit_power = 0.72
class = W_BM16
class = W_RG6
class = W_SVD
class = W_BINOC
tri_state_reload = on
snd_open_weapon = weapons\pistol_empty
snd_add_cartridge = weapons\w1300_load
snd_close_weapon = weapons\pistol_empty
anim_open_weapon = reload
anim_add_cartridge = shoot
anim_close_weapon = shoot
explosive = on
tri_state_reload = on
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości