Modyfikacja parametrów broni

Re: [TUTORIAL]Modyfikacja parametrów broni

Postprzez Hssiss w 09 Sty 2010, 03:37

Ja dla odmiany chciałbym zmienić możliwości amunicji 9x39mm.
Większość broni tego kalibru ma zasięg maksymalny 1000m
Zasięg maksymalny powinien być w granicach 500m jeśli nie mniej.

I tu pojawia się zonk: Czym jest ten czerwony parametr?

fire_distance = 50 ;1000
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Reklamy Google

Re: [TUTORIAL]Modyfikacja parametrów broni

Postprzez MatrixSTR w 09 Sty 2010, 05:50

Wartość ta odpowiada za rzeczywisty zasięg strzału w grze, natomiast wartości po ; są całkowicie ignorowane przez grę (są to wartości alternatywne)
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 04 Sty 2025, 23:29
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [TUTORIAL]Modyfikacja parametrów broni

Postprzez utak3r w 09 Sty 2010, 13:34

Właśnie, żeby wszyscy zapamiętali: w plikach .ltx znak średnika to znak komentarza - wszystko, co znajduje się za nim, nie istnieje dla gry. W plikach .script tę samą rolę spełnia ciąg dwóch myślników.
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 29 Lis 2024, 23:16
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [TUTORIAL]Modyfikacja parametrów broni

Postprzez MatrixSTR w 09 Sty 2010, 16:57

Hssiss napisał(a):Chciałbym wiedzieć, co poeta miał tu na myśli, choć równie wielce zadowoli mnie odpowiedź na pytanie: Który z tych parametrów należy zmienić by np. SPAS 12 (czy inna strzelba gładkolufowa) znalazł się w slocie na pistolety? (I czy to w ogóle jest możliwe).
By usprawiedliwić taki pomysł powiem, że podoba mi się zdolność "przesada" z CoD MW, a zestaw spas + AKMS/M16/M4 jest bardzo przydatny przy CQB.


jest możliwość i to bardzo łatwa, po pierwsze zmieniasz linijke:
Kod: Zaznacz wszystko
slot                = 2

na
Kod: Zaznacz wszystko
slot                = 1


po drugie musisz zmienić jeszcze jedną z dwóch rzeczy:
1. Wielkość ikony danej broni, jednak wtedy ikona może być troche zniekształcona
Kod: Zaznacz wszystko
inv_grid_width         = 5
inv_grid_height         = 2
na
Kod: Zaznacz wszystko
inv_grid_width         = 3
inv_grid_height         = 2

lub zmienić wielkość slotu na pistolety, jednak to będzie troche brzydko wyglądało w ekwipunku (slot pistoletu będzie sie nakładał ze slotem na broń główną
otwieramy plik
Kod: Zaznacz wszystko
gamedata\config\ui\inwentory_new.xml
i zmieniamy:
Kod: Zaznacz wszystko
<dragdrop_pistol x="38" y="118" width="156" height="104"
cell_width = "52" cell_height="52" rows_num="2" cols_num="3"
custom_placement="0"/>

na
Kod: Zaznacz wszystko
<dragdrop_automatic x="237" y="118" width="312" height="104"
cell_width = "52" cell_height="52" rows_num="2" cols_num="6"
custom_placement="0"/>
i to wszystko na ten temat
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 04 Sty 2025, 23:29
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [TUTORIAL]Modyfikacja parametrów broni

Postprzez Wesker w 01 Lut 2010, 19:35

Takie małe pytanie dotyczące optyki- co zrobić, żeby taki dajmy na to SWD miał regulowane przybliżenie (jak lornetka)? Szukałem w configu lornetki czegoś, co by mi pomogło, ale nie dałem rady. Macie jakieś pomysły? Aha, jeszcze jedno. Co zrobić, aby wyłączyć zaznaczanie przez lornetkę ludzi/mutantów?
Awatar użytkownika
Wesker
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 16 Sty 2009, 14:17
Ostatnio był: 06 Lis 2022, 20:15
Miejscowość: Tam, gdzie wrony zawracają
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Re: Modyfikacja parametrów broni

Postprzez PrzemoC w 06 Lut 2010, 22:09

Sorki że odpisuje po tygodniu ale mało bywałem na forum.
Przejrzałem DM:F, gdzie były rożne lornetki i znalazłem coś takiego;
Lornetka zwykła:
Kod: Zaznacz wszystko
vision_present            = false
vis_frame_speed            = 4            ; ńęîđîńňü, ń ęîňîđîé íŕâîäčňń˙ đŕěęŕ íŕ öĺëü
vis_frame_color            = 0.7,0.7,0.7,1.0   ; öâĺň đŕěęč RGBA (A) Íĺ ó÷čňűâŕĺňń˙
found_snd               = detectors\contact_1

Lornetka lepsza:
Kod: Zaznacz wszystko
vision_present            = true
nightvision_sect            = effector_nightvision_good
vis_frame_speed            = 4            ; ńęîđîńňü, ń ęîňîđîé íŕâîäčňń˙ đŕěęŕ íŕ öĺëü
vis_frame_color            = 0.7,0.7,0.7,1.0   ; öâĺň đŕěęč RGBA (A) Íĺ ó÷čňűâŕĺňń˙
found_snd               = detectors\DA-2_beep1

gdzie:
Kod: Zaznacz wszystko
vision_present - to prawdopodobnie dostępne zaznaczanie postaci
vis_frame_speed - prędkość namierzania zdaje się
vis_frame_color - to kolor szkła lornetki
found_snd - dzwięk przy namierzeniu kogoś
nightvision_sec - dostępność noktowizji w lornetce


A teraz zoom:
Kod: Zaznacz wszystko
zoom_enabled            = true
scope_texture            = wpn\wpn_crosshair_bino_adv
scope_zoom_factor         = 5.5

gdzie:
Kod: Zaznacz wszystko
zoom_enabled - bez komentarza
scope texture - teksruta tego modelu lornetki, Ciebie to nie dotyczy
scope_zoom_factor - wartość przybliżenia, im mniejsza tym wieksze


W SWD w czystym SoC:
Kod: Zaznacz wszystko
;addons
scope_status            = 1
silencer_status            = 0
grenade_launcher_status      = 0
zoom_enabled            = true

zoom_enabled         = true
scope_zoom_factor       = 15      ;ĎŃÎ-1 4X

scope_texture         = wpn\wpn_crosshair

Kod: Zaznacz wszystko
;--- scope weapons -----------------------------------------------------------------
holder_range_modifier   = 2.15               ; âî ńęîëüęî đŕç óâĺëč÷čâŕĺňń˙ eye_range
holder_fov_modifier      = 0.3              ; âî ńęîëüęî đŕç óâĺëč÷čâŕĺňń˙ eye_fov
;-----------------------------------------------------------------------------------

Na samym końcu:
Kod: Zaznacz wszystko
;ńěĺůĺíč˙ HUD äë˙ đĺćčěŕ ďđčáëčćĺíč˙
zoom_offset            = -0.020000,-0.030000,0.030000
zoom_rotate_x         = 0.000000
zoom_rotate_y         = -0.020000

A lornetka w czystym SoC:
Kod: Zaznacz wszystko
zoom_enabled            = true
scope_texture            = wpn\wpn_crosshair_bino
scope_zoom_factor         = 7.5

A na końcu:
Kod: Zaznacz wszystko
zoom_offset               = -0.238600,0.153600,0.000000
zoom_rotate_x            = -0.014000
zoom_rotate_y            = 0.324000

Polecam pokombinować z tym, a że całość mnie zaciekawiła sam pokombinuję w wolnym czasie.
Z drugiej strony, PSO-1 ma stałe powiększenie 4x, więc dodanie zooma jest nierealistyczne...
nie zapominaj, że SWD ma
Kod: Zaznacz wszystko
weapon_class         = sniper_rifle

A lornetka nie... Nie wiem czy jest to możliwe. Powodzenienia! :wink:
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Re: Modyfikacja parametrów broni

Postprzez hangeron w 16 Lut 2010, 17:15

takie pytanko (może już było ale jakoś nie znalazłem) - co dokładnie odzwierciedlają te 4 parametry po hit_power? wiem że obrażenia ale dlaczego są 4? chodzi o strefę trafienia ( głowa, tułów etc.)?
hangeron
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 15 Lut 2010, 16:06
Ostatnio był: 20 Lut 2015, 18:00
Kozaki: 1

Re: Modyfikacja parametrów broni

Postprzez MatrixSTR w 16 Lut 2010, 18:07

z tego co pamiętam to są to wartości obrażeń przy chodzeniu,staniu w miejscu, kucaniu i niskim kucaniu, nie pamiętam czy w tej kolejności akurat. można te wartości zmienić na jedną wartość np:
Kod: Zaznacz wszystko
hit_power           = 0.65, 0.69, 0.72, 0.75
na
Kod: Zaznacz wszystko
hit_power           = 0.72
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 04 Sty 2025, 23:29
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: Modyfikacja parametrów broni

Postprzez Wesker w 03 Mar 2010, 19:44

Kilka pytań co do moich poprzednich postów:
1. Wybuchowa amunicja.
:

Matrix Strefa14 napisał(a):weź spróbuj dodać te linijki do odpowiedniej amunicji, nie jestem pewien co prawda czy czasem się czegoś jeszcze nie zmieniało, ale spróbuj, najwyżej jak będziesz miał buga to z loga może zobaczysz w czym jest błąd i sam wpadniesz na to co trzeba jeszcze zrobić
Kod: Zaznacz wszystko
blast         = 1.50
blast_r         = 8
blast_impulse      = 250
;delete
blast_impulse_factor    = 1


frags         = 5
frags_r         = 15
frag_hit      = 0.75
frag_hit_impulse   = 150

hit_type_blast      = explosion
hit_type_frag      = burn

up_throw_factor      = 1.0
;-----------------------------------------------------------------------------------
wm_size                 = 0.1

explode_particles   = explosions\explosion_mobiltank

light_color      = 1.9,1.2,0.5
light_range      = 30.0
light_time       = 1

;ňđŕńńű îň îńęîëęîâ
fragment_speed      = 100      ;ńęîđîńňü îńęîëęîâ (ě/ń)

explode_duration   = 5      ;ďîäîëćčňĺëüíîńňü âçđűâŕ (ń)


;çâóęč
snd_explode = weapons\f1_explode
immunities_sect      = explosive_mobiltank_immunities_sect
;wallmarks
wallmark_section   = explosion_marks


Problem był w tym, że to nie chce wypalić- broń strzela normalnie. Próbowałem coś gmerać z fake_missile (czy jakoś tak), ale wtedy było jeszcze gorzej- nie było widać efektu strzału (jest huk, jest błysk, nie ma uderzenia pocisku, sprawdziłem na wrogach- wyglądało to tak, jakby pocisk nie wylatywał z lufy). Potem próbowałem przerobić TOZ-a na granaty Wog-25, ale efekt był taki sam, jak powyżej (brak pocisku). Pomogła nieco zmiana
Kod: Zaznacz wszystko
class = W_BM16

na
Kod: Zaznacz wszystko
class = W_RG6

(chyba tak to szło)
Po logach udało mi się dojść do tego, żeby broń granatami strzelała, ale tu pojawił się kolejny feler- po przeładowaniu, karabin za nic nie chce wystrzelić następnego pocisku. I na tym stanąłem. Sam już nie wiem, co zrobiłem źle- i z tą amunicją wybuchową, i z karabinem. Czy ktoś umie tą szaradę rozwiązać? Lub chociaż naprowadzić mnie na rozwiązanie?

2. Regulowana optyka.
:

PrzemoC napisał(a):Sorki że odpisuje po tygodniu ale mało bywałem na forum.
Przejrzałem DM:F, gdzie były rożne lornetki i znalazłem coś takiego;
Lornetka zwykła:
Kod: Zaznacz wszystko
vision_present            = false
vis_frame_speed            = 4            ; ńęîđîńňü, ń ęîňîđîé íŕâîäčňń˙ đŕěęŕ íŕ öĺëü
vis_frame_color            = 0.7,0.7,0.7,1.0   ; öâĺň đŕěęč RGBA (A) Íĺ ó÷čňűâŕĺňń˙
found_snd               = detectors\contact_1

Lornetka lepsza:
Kod: Zaznacz wszystko
vision_present            = true
nightvision_sect            = effector_nightvision_good
vis_frame_speed            = 4            ; ńęîđîńňü, ń ęîňîđîé íŕâîäčňń˙ đŕěęŕ íŕ öĺëü
vis_frame_color            = 0.7,0.7,0.7,1.0   ; öâĺň đŕěęč RGBA (A) Íĺ ó÷čňűâŕĺňń˙
found_snd               = detectors\DA-2_beep1

gdzie:
Kod: Zaznacz wszystko
vision_present - to prawdopodobnie dostępne zaznaczanie postaci
vis_frame_speed - prędkość namierzania zdaje się
vis_frame_color - to kolor szkła lornetki
found_snd - dzwięk przy namierzeniu kogoś
nightvision_sec - dostępność noktowizji w lornetce


A teraz zoom:
Kod: Zaznacz wszystko
zoom_enabled            = true
scope_texture            = wpn\wpn_crosshair_bino_adv
scope_zoom_factor         = 5.5

gdzie:
Kod: Zaznacz wszystko
zoom_enabled - bez komentarza
scope texture - teksruta tego modelu lornetki, Ciebie to nie dotyczy
scope_zoom_factor - wartość przybliżenia, im mniejsza tym wieksze


W SWD w czystym SoC:
Kod: Zaznacz wszystko
;addons
scope_status            = 1
silencer_status            = 0
grenade_launcher_status      = 0
zoom_enabled            = true

zoom_enabled         = true
scope_zoom_factor       = 15      ;ĎŃÎ-1 4X

scope_texture         = wpn\wpn_crosshair

Kod: Zaznacz wszystko
;--- scope weapons -----------------------------------------------------------------
holder_range_modifier   = 2.15               ; âî ńęîëüęî đŕç óâĺëč÷čâŕĺňń˙ eye_range
holder_fov_modifier      = 0.3              ; âî ńęîëüęî đŕç óâĺëč÷čâŕĺňń˙ eye_fov
;-----------------------------------------------------------------------------------

Na samym końcu:
Kod: Zaznacz wszystko
;ńěĺůĺíč˙ HUD äë˙ đĺćčěŕ ďđčáëčćĺíč˙
zoom_offset            = -0.020000,-0.030000,0.030000
zoom_rotate_x         = 0.000000
zoom_rotate_y         = -0.020000

A lornetka w czystym SoC:
Kod: Zaznacz wszystko
zoom_enabled            = true
scope_texture            = wpn\wpn_crosshair_bino
scope_zoom_factor         = 7.5

A na końcu:
Kod: Zaznacz wszystko
zoom_offset               = -0.238600,0.153600,0.000000
zoom_rotate_x            = -0.014000
zoom_rotate_y            = 0.324000

Polecam pokombinować z tym, a że całość mnie zaciekawiła sam pokombinuję w wolnym czasie.
Z drugiej strony, PSO-1 ma stałe powiększenie 4x, więc dodanie zooma jest nierealistyczne...
nie zapominaj, że SWD ma
Kod: Zaznacz wszystko
weapon_class         = sniper_rifle

A lornetka nie... Nie wiem czy jest to możliwe. Powodzenienia! :wink:


Nie bardzo wiem, jak się za to zabrać... wydaje mi się, że sekcja wepon_class nie ma tu wiele do powiedzenia, raczej chodzi tu o class. Bądź co bądź- przy przeglądaniu configów w Super mod Packu natknąłem się na próby zrobienia czegoś takiego- twórcy użyli prostego tricku-
zmiana
Kod: Zaznacz wszystko
class = W_SVD

na
Kod: Zaznacz wszystko
class = W_BINOC

Efekt- optyka działa jak trzeba, ale karabin nie strzela. Nie wiem, da się to zmienić? Z tego co słyszałem w Zewie Prypeci (nie grałem) są takie celowniki. Cień Czarnobyla i Czyste Niebo były bardzo podobne w configach, a jak jest w Zewie? Czy dałoby radę wykorzystać tamte rozwiązania?
Uff... na razie tyle, wybaczcie, że tak zanudzam, ale nie mogę znaleźć odpowiedzi. Byłbym wdzięczny za pomoc.
Awatar użytkownika
Wesker
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 16 Sty 2009, 14:17
Ostatnio był: 06 Lis 2022, 20:15
Miejscowość: Tam, gdzie wrony zawracają
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Re: Modyfikacja parametrów broni

Postprzez MatrixSTR w 06 Mar 2010, 04:21

Co do punktu pierwszego to pisałem to na szybko, bo taką amunicje robiłem już jakiś czas temu:) ale widzę że do wszystkiego już doszedłeś sam :) teraz do konfigu broni dodaj linijki:
Kod: Zaznacz wszystko
tri_state_reload         = on
snd_open_weapon            = weapons\pistol_empty   
snd_add_cartridge         = weapons\w1300_load
snd_close_weapon         = weapons\pistol_empty   
oraz w sekcji HUD:
Kod: Zaznacz wszystko
anim_open_weapon         = reload
anim_add_cartridge         = shoot
anim_close_weapon         = shoot
i powinno hulać :) u mnie w mp5 działało w każdym razie

ale jeśli chcesz tylko małe eksplozje to wystarczy dodać do amunicji:
Kod: Zaznacz wszystko
explosive      = on
co prawda są one na prawdę małe, ale fajnie to wygląda jak się strzela np. z ak74 :)

Co do pytania drugiego, to CHYBA się nie da, w każdym razie nikt jeszcze tego nie zrobił a ja pracowałem kiedyś nad tym przez jakiś czas. Chociaż teraz po wyjściu Zewu można zobaczyć jak tam to jest zrobione i znowu spróbować :)
PS. Różnice w konfigach między Cieniem/Czystym/Zewem jest rzeczywiście niewielkie, ale problemem są różne silniki i dlatego większości rzeczy nie da się przenosić między nimi
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 04 Sty 2025, 23:29
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: Modyfikacja parametrów broni

Postprzez Wesker w 08 Mar 2010, 19:59

Ech...!
Zrobiłem o czym pisałeś i prawie mi się udało... prawie
Przede wszystkim muszę przyznać, że zrobiłem Epic Faila- bo ten modzik robię pod Czystym niebem, a zacząłem pisać w dziale o Cieniu Czarnobyla. Może administracja mi wybaczy.
Co do strzelby- przerobiłem configi TOZ-a i śmigało- co prawda wyglądało to trochę dziwnie (musiałem zastąpić animacje open, add_cartridge i close, ale działało). Do czasu, aż zabrałem się za robienie unikatu na bazie ,,czystego" TOZ-a. Każda próba wówczas kończyła się tym, że broń wystrzelała jeden magazynek i nie chciała już strzelać po przeładowaniu (brak reakcji). W końcu, w akcie desperacji skopiowałem cały HUD, zapisałem go jako oddzielny i przypisałem do nowej broni. Bez zmian. I nigdzie nie mogę znaleźć błędu!
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

To linijki z ,,moim" TOZ-em:
:

Kod: Zaznacz wszystko
[wpn_toz34_m1]:wpn_toz34
$spawn               = "weapons\uniq\wpn_toz34_m1"
description            = st_wpn_toz34_m1_descr
inv_name            = st_wpn_toz34_m1
inv_name_short         = st_wpn_toz34_m1
class               = WP_RG6
ammo_class             = ammo_12x76_zhekan_m1
launch_speed         = 300[size=50][size=50][/size][/size]
hud                = wpn_toz34_m1_hud

[wpn_toz34_m1_hud]:hud_base
zoom_hide_crosshair            = true

hands_position            = -0.144001,-0.129499,0.039500
hands_orientation         = 0.399970,0.399999,-2.000002

hands_position_16x9            = -0.147500,-0.138500,-0.004000
hands_orientation_16x9         = 0.500000,1.350000,-5.150002

item_position            = -0.001402,0.000506,0.000837
item_orientation         = -200.454514,152.486038,-179.781982

shell_point                     = 0,0,0
shell_dir                     = 0.0, 1.0, 0.0
shell_bone                     = wpn_body

fire_point                     = 0, 0.026, 0.893
fire_bone                     = wpn_body

attach_place_idx               = 0
item_visual                     = dynamics\weapons\wpn_toz34\wpn_toz34_hud.ogf

;anm_show_0                    = toz_draw
anm_show                    = toz_draw
;anm_show_2                    = toz_draw

;anm_hide_0                        = toz_holster
anm_hide                        = toz_holster
;anm_hide_2                        = toz_holster

;anm_idle_0                     = toz_idle
anm_idle                     = toz_idle
;anm_idle_2                     = toz_idle

;anm_idle_aim_0                  = toz_idle_aim
anm_idle_aim                  = toz_idle_aim
;anm_idle_aim_2                  = toz_idle_aim

;anm_idle_moving_0               = toz_idle_moving
anm_idle_moving               = toz_idle_moving
;anm_idle_moving_2               = toz_idle_moving

;anm_idle_sprint_0               = toz_idle_sprint
anm_idle_sprint               = toz_idle_sprint
;anm_idle_sprint_2               = toz_idle_sprint

anm_reload            = toz_reload_l
;anm_reload_2            = toz_reload_lr

anm_shots            = toz_shoot
;anm_shot_2            = toz_shoot

;anm_bore_0                        = toz_idle_bore
anm_bore                        = toz_idle_bore
;anm_bore_2                        = toz_idle_bore


anm_open_weapon            = toz_shoot
anm_add_cartridge      = toz_reload_l
anm_close_weapon            = toz_shoot

aim_hud_offset_pos            = -0.084500,0.024000,0.026000
aim_hud_offset_rot            = -0.002500,-0.000000,0.095000

aim_hud_offset_pos_16x9            = -0.072000,0.030000,-0.008500
aim_hud_offset_rot_16x9            = 0.015000,-0.000000,-0.007500



I od razu też ,,czysty" TOZ:
:

Kod: Zaznacz wszystko
[wpn_toz34]:identity_immunities,weapon_probability,default_weapon_params
GroupControlSection         = spawn_group
discovery_dependency       =
$spawn                   = "weapons\toz-34"              ; option for Level Editor
$npc                   = on            ; option for Level Editor
$prefetch                 = 8
scheduled                   = off              ; option for ALife Simulator
cform                       = skeleton
class                       = WP_BM16
min_radius                  = 0
max_radius                  = 50
description                = st_wpn_toz34_descr

ef_main_weapon_type         = 1
ef_weapon_type            = 7

;---DOF-------------------------------------------------------------------------
zoom_dof               = 0.5, 1.0, 180
;-----------------------------------------------------------------------------

upgrades                = up_gr_ab_toz34, up_gr_c_toz34, up_gr_d_toz34, up_gr_e_toz34
installed_upgrades      =
upgrade_scheme          = upgrade_scheme_u5

;-------------------------------------------------------------------------------
holder_range_modifier   = 1.0               ; âî ńęîëüęî đŕç óâĺëč÷čâŕĺňń˙ eye_range
holder_fov_modifier      = 0.7              ; âî ńęîëüęî đŕç óâĺëč÷čâŕĺňń˙ eye_fov
;-------------------------------------------------------------------------------

tri_state_reload         = off

cost            = 400
weapon_class   = shotgun


ammo_limit                = 60
ammo_current             = 10
ammo_elapsed             = 0

ammo_mag_size               = 2
ammo_class                = ammo_12x70_buck, ammo_12x76_zhekan, ammo_12x76_dart

;-------------------------------------------------------------------------------
;áŕçîâŕ˙ äčńďĺđńč˙
fire_dispersion_base    = 0.6    ;óăîë (â ăđŕäóńŕő) áŕçîâîé äčńďĺđńčč îđóćč˙ (îđóćč˙ çŕćŕňîăî â ňčńęŕő)
control_inertion_factor = 1.5f

;îňäŕ÷ŕ
cam_relax_speed         = 5.0 ;ńęîđîńňü âîçâđŕňŕ â čńőîäíîĺ ďîëîćĺíčĺ
cam_relax_speed_ai      = 360
cam_dispersion          = 5.0 ;óâĺëč÷ĺíč˙ óăëŕ (â ăđŕäóńŕő) ń ęŕćäűě âűńňđĺëîě
cam_dispersion_inc      = 5.0 ;óâĺëč÷ĺíče cam_dispersion ń ęŕćäűě âűńňđĺëîě
cam_dispersion_frac      = 0.7   ;ńňâîë áóäĺň ďîäűěŕňüń˙ íŕ cam_dispersion*cam_dispersion_frac +- cam_dispersion*(1-cam_dispersion_frac)
cam_max_angle           = 10.0 ;ěŕęńčěŕëüíűé óăîë îňäŕ÷č
cam_max_angle_horz      = 10.0   ;(degree) maximum shot horizontal degree
cam_step_angle_horz     = 1.0 ;(degree) size of step camera moved in horizontal position while shooting

zoom_cam_relax_speed        = 5.0    ; scope & ironsight
zoom_cam_relax_speed_ai     = 120.75
zoom_cam_dispersion         = 3.0
zoom_cam_dispersion_inc     = 3.0
zoom_cam_dispersion_frac    = 0.7
zoom_cam_max_angle          = 10.0
zoom_cam_max_angle_horz     = 10.0
zoom_cam_step_angle_horz    = 1.0

fire_dispersion_condition_factor = 10   ;óâĺëč÷ĺíčĺ äčńďĺđńčč â ďđîöĺíňŕő ďđč ěŕęńčěŕëüíîě čçíîńĺ
misfire_probability       = 0.0   ;âĺđî˙ňíîńňü îńĺ÷ęč ďđč ěŕęńčěŕëüíîě čçíîńĺ
misfire_condition_k         = 0.05
condition_shot_dec         = 0.005 ;óâĺëč÷ĺíčĺ čçíîńŕ ďđč ęŕćäîě âűńňđĺëĺ
;-------------------------------------------------------------------------------

position                   = -0.023, -0.14, 0.00 ;-0.026, -0.117, 0.0
orientation                = 0, 30, 0      ;çíŕ÷ĺíčĺ óńňŕíŕâëčâŕĺňń˙ â ăđŕäóńŕő

shell_point      = 0.0, 0.183, 0.07
fire_point       = 0.0, 0.168, 0.755
fire_point2      = 0.0, 0.168, 0.755

hand_dependence = 1
single_handed   = 0

slot          = 2      ; // secondary
animation_slot  = 3     ; type of the animation that will be used

inv_name       = st_wpn_toz34
inv_name_short    = st_wpn_toz34
inv_weight        = 3.1

inv_grid_width  = 6
inv_grid_height   = 1
inv_grid_x      = 12
inv_grid_y      = 2

kill_msg_x       = 127
kill_msg_y       = 82
kill_msg_width   = 97
kill_msg_height  = 23

flame_particles            = weapons\generic_weapon05
smoke_particles            = weapons\generic_shoot_00
rpm_empty_click          = 200

PDM_disp_base          = 1.0
PDM_disp_vel_factor     = 2.0
PDM_disp_accel_factor   = 2.0
PDM_disp_crouch             = 1.0
PDM_disp_crouch_no_acc       = 1.0

; ttc
hit_power       = 1.0, 1.0, 1.0, 1.0
hit_impulse     = 100
hit_type       = fire_wound

hit_probability_gd_novice   = 0.80
hit_probability_gd_stalker   = 0.80
hit_probability_gd_veteran   = 0.80
hit_probability_gd_master   = 0.80

fire_distance           = 70
bullet_speed            = 250 ;íŕ÷ŕëüíŕ˙ ńęîđîńňü ďóëč
rpm                     = 1000
; end ttc

hud                        = wpn_toz34_hud

;--STRAP PARAMETERS-----------------------------------------------------------------
;ďîä ěčřęîé
strap_position             = -0.26,-0.11,0.15         ; position (offset) and orientation of the weapon when it is strapped
strap_orientation            = -15,-9,110            ; (3rd person view in degrees)
strap_bone0               = bip01_spine2
strap_bone1               = bip01_spine1

startup_ammo                = 10
visual                      = dynamics\weapons\wpn_toz34\wpn_toz34.ogf

light_color                = 0.6,0.5,0.3
light_range                = 6.0
light_var_color             = 0.05
light_var_range             = 0.5
light_time                 = 0.2

ph_mass                   = 3
;cost                   = 900

;addons
scope_status            = 0
silencer_status            = 0
grenade_launcher_status      = 0

zoom_enabled            = true
scope_zoom_factor          = 55

;çâóęč
snd_draw                  = weapons\generic_draw
snd_holster               = weapons\generic_holster
snd_shoot               = weapons\n_toz34_shot
snd_empty               = weapons\generic_empty
snd_reload               = weapons\toz34_reload
snd_shoot_duplet        = weapons\n_toz34_shot

snd_shoot_1             = weapons\n_toz34_shot
snd_reload_1            = weapons\toz34_reload_one
snd_close_weapon         = weapons\spas12_close
snd_add_cartridge         = weapons\w1300_load      ;was gen_grenload
snd_open_weapon         = weapons\spas12_close

[wpn_toz34_hud]:hud_base
zoom_hide_crosshair            = true

hands_position            = -0.144001,-0.129499,0.039500
hands_orientation         = 0.399970,0.399999,-2.000002

hands_position_16x9            = -0.147500,-0.138500,-0.004000
hands_orientation_16x9         = 0.500000,1.350000,-5.150002

item_position            = -0.001402,0.000506,0.000837
item_orientation         = -200.454514,152.486038,-179.781982

shell_point                     = 0,0,0
shell_dir                     = 0.0, 1.0, 0.0
shell_bone                     = wpn_body

fire_point                     = 0, 0.026, 0.893
fire_bone                     = wpn_body

attach_place_idx               = 0
item_visual                     = dynamics\weapons\wpn_toz34\wpn_toz34_hud.ogf

anm_show_0                    = toz_draw
anm_show_1                    = toz_draw
anm_show_2                    = toz_draw

anm_hide_0                        = toz_holster
anm_hide_1                        = toz_holster
anm_hide_2                        = toz_holster

anm_idle_0                     = toz_idle
anm_idle_1                     = toz_idle
anm_idle_2                     = toz_idle

anm_idle_aim_0                  = toz_idle_aim
anm_idle_aim_1                  = toz_idle_aim
anm_idle_aim_2                  = toz_idle_aim

anm_idle_moving_0               = toz_idle_moving
anm_idle_moving_1               = toz_idle_moving
anm_idle_moving_2               = toz_idle_moving

anm_idle_sprint_0               = toz_idle_sprint
anm_idle_sprint_1               = toz_idle_sprint
anm_idle_sprint_2               = toz_idle_sprint

anm_reload_1            = toz_reload_l
anm_reload_2            = toz_reload_lr

anm_shot_1            = toz_shoot
anm_shot_2            = toz_shoot

anm_bore_0                        = toz_idle_bore
anm_bore_1                        = toz_idle_bore
anm_bore_2                        = toz_idle_bore
         

aim_hud_offset_pos            = -0.084500,0.024000,0.026000
aim_hud_offset_rot            = -0.002500,-0.000000,0.095000

aim_hud_offset_pos_16x9            = -0.072000,0.030000,-0.008500
aim_hud_offset_rot_16x9            = 0.015000,-0.000000,-0.007500
Awatar użytkownika
Wesker
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 16 Sty 2009, 14:17
Ostatnio był: 06 Lis 2022, 20:15
Miejscowość: Tam, gdzie wrony zawracają
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Re: Modyfikacja parametrów broni

Postprzez MatrixSTR w 10 Mar 2010, 00:16

z tego co widze, to w konfigu unikalnego toza nie masz linijki:
Kod: Zaznacz wszystko
tri_state_reload         = on
dodaj ją oraz animacje i dźwięki :)
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 04 Sty 2025, 23:29
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

PoprzedniaNastępna

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości