Modyfikowanie modelu HUD'a broni

Re: Modyfikowanie modelu HUD'a broni

Postprzez WheeljackSPW w 06 Lut 2014, 11:59

Mi też wywala do pulpitu :caleb:
Awatar użytkownika
WheeljackSPW
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 03 Cze 2024, 10:41
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Reklamy Google

Re: Modyfikowanie modelu HUD'a broni

Postprzez utak3r w 06 Lut 2014, 12:07

Która wersja? Aż specjalnie przed chwilą otworzyłem Milkshape'a, żeby jeszcze raz sprawdzić. Normalnie zaimportowałem ogfa z HUDem broni, wszystko działa...
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: Modyfikowanie modelu HUD'a broni

Postprzez WheeljackSPW w 06 Lut 2014, 12:45

1.8.4, kiedyś też ktoś pisał, że ma 64bit i mu nie działa.
Awatar użytkownika
WheeljackSPW
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 03 Cze 2024, 10:41
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: Modyfikowanie modelu HUD'a broni

Postprzez r_populik w 06 Lut 2014, 12:50

Tak czy owak, zważywszy na to co Milk robi z wygładzaniem importowanych modeli, dyskwalifikuje go to jako program do edycji modeli i nie warto zawracać sobie nim głowy.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: Modyfikowanie modelu HUD'a broni

Postprzez utak3r w 06 Lut 2014, 12:54

Dziwne - mam 1.8.4 a Windows 7 x64. Działa idealnie :| być może to problem samej wtyczki importującej (wersji).

Populik, ale wiesz, że grupy wygładzania można swobodnie definiować i przypisaywać do wybranych grup wierzchołków?
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: Modyfikowanie modelu HUD'a broni

Postprzez WheeljackSPW w 06 Lut 2014, 13:00

A przepuszczasz go przez odpowiadające grze SDK?
Awatar użytkownika
WheeljackSPW
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 03 Cze 2024, 10:41
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: Modyfikowanie modelu HUD'a broni

Postprzez r_populik w 06 Lut 2014, 13:01

Cóż z tego, skoro Milk i tak schrzani je przy eksporcie do ogf.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: Modyfikowanie modelu HUD'a broni

Postprzez WheeljackSPW w 06 Lut 2014, 13:25

Milk nie eksportuje do .ogf :caleb:
Kiedyś smoq coś poprawiał w CSie i też kwadratowiło modele po wrzuceniu do gry. Potem okazało się, że winne było SDK, bo używał tego od CoPa.
Awatar użytkownika
WheeljackSPW
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 03 Cze 2024, 10:41
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: Modyfikowanie modelu HUD'a broni

Postprzez r_populik w 06 Lut 2014, 13:38

No tak, miałem na myśli object. I nie chodzi mi o usuwanie wygladzania, na które cierpi sdk 0.7 i na które jest fix, tylko kompletne rozwalenie wygladzania, przez co model wygląda jak sraczka.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: Modyfikowanie modelu HUD'a broni

Postprzez HitFan w 02 Maj 2015, 14:42

ActorEditor przy próbie włączenia wyświetla na moment splashscreen i potem jest, że program przestał działać. Mam SDK w wersji 0.4.
Próbowałem zrobić wedle tego poradnika, ale dalej dzieje się to samo. Jakieś pomysły, żeby obejrzeć broń w SDK? Bo chciałbym porobić nowe lunety i ikonki na podstawie gołego modelu :)
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 15 Lut 2022, 20:18
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Poprzednia

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość