Pytanie - all.spawn i wyłączenie blowoutu w cej

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Pytanie - all.spawn i wyłączenie blowoutu w cej

Postprzez scigacz1975 w 12 Paź 2013, 21:50

Wypakowałem all.spawn, znalazłem plik https://www.dropbox.com/s/8z1yngklrnb19 ... tancia.ltx ale za cholerę nie wiem co zmienić, usunąć czy zablokować żeby nie było blowouta w drodze do sarkofagu. Czy ktoś obeznany mógłby mi trochę rozjaśnić w mojej ciemnej łepetynie, ewentualnie pomóc?
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: Pytanie - all.spawn i wyłączenie blowoutu w cej

Postprzez Poldzer w 13 Paź 2013, 07:29

Mogę się mylić ale obilo mi się o uszy, ze blowouty są w configu konkretnej mapy.
Awatar użytkownika
Poldzer
Legenda

Posty: 1014
Dołączenie: 02 Paź 2013, 17:17
Ostatnio był: 06 Sty 2023, 13:41
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 239

Re: Pytanie - all.spawn i wyłączenie blowoutu w cej

Postprzez Pangia w 13 Paź 2013, 09:30

Ale potrzebne Ci to jest do jakiegoś moda czy tylko chcesz coś sprawdzić? Bo zawsze możesz użyć „alternatywnej” ścieżki do Sarkofagu i przy odrobinie szczęścia w ogóle nie uaktywnisz startu emisji.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Pytanie - all.spawn i wyłączenie blowoutu w cej

Postprzez StalkerCell w 13 Paź 2013, 12:10

A czasami tej emisji w skryptach nie będzie? Coś mi się tak wydaje, bo trochę dziwne byłoby, że w spawnie to by było.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Pytanie - all.spawn i wyłączenie blowoutu w cej

Postprzez Junx w 13 Paź 2013, 13:02

@ Scigacz: Odszuka obiekt z podesłanego pliku o numerze [7566]

Kod: Zaznacz wszystko
aes_space_restrictor_timer


Następnie zmień wartość

Kod: Zaznacz wszystko
start_value = 360000

Na wyższą bowiem ta odnosi się do timera ustawionego na 6 min.

W praktyce może ustawić na np. 99999999 i znacznie zwiększy czas odliczania. Nie jestem pewien czy usunięcie sekcji wchodzi w grę. Oczywiście nowa gra - wymagana
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive scigacz1975.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 08 Cze 2024, 00:45
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: Pytanie - all.spawn i wyłączenie blowoutu w cej

Postprzez vandr w 13 Paź 2013, 13:19

StalkerCell napisał(a):A czasami tej emisji w skryptach nie będzie? Coś mi się tak wydaje, bo trochę dziwne byłoby, że w spawnie to by było.


Nie ma. Patrzyłem.

Junx, to pewniak z tą linią?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Lis 2023, 13:28
Kozaki: 1747

Re: Pytanie - all.spawn i wyłączenie blowoutu w cej

Postprzez Junx w 13 Paź 2013, 13:59

U niego może być ta u ciebie może być inna, ale sekcja jest pewniak ;)
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 08 Cze 2024, 00:45
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: Pytanie - all.spawn i wyłączenie blowoutu w cej

Postprzez scigacz1975 w 13 Paź 2013, 14:28

Junx napisał(a):@ Scigacz: Odszuka obiekt z podesłanego pliku o numerze [7566]

Kod: Zaznacz wszystko
aes_space_restrictor_timer


Następnie zmień wartość

Kod: Zaznacz wszystko
start_value = 360000

Na wyższą bowiem ta odnosi się do timera ustawionego na 6 min.

W praktyce może ustawić na np. 99999999 i znacznie zwiększy czas odliczania. Nie jestem pewien czy usunięcie sekcji wchodzi w grę. Oczywiście nowa gra - wymagana


A nie lepiej ja całkiem wyłączyć? Np. tak:

Kod: Zaznacz wszystko
[7566]
; cse_abstract properties
section_name = space_restrictor
name = aes_space_restrictor_timer
position = 1010.24639892578,-0.097564697265625,-201.021408081055
direction = 0,0,0

; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 2273
distance = 0
level_vertex_id = 405033
object_flags = 0xffffff3e
custom_data = <<END
;[logic]
;active = sr_idle

;[sr_idle]
;on_info = {+aes_actor_road} sr_timer1

;[sr_timer1]
;type = dec
;start_value = 360000
;argb = 255,255,255,255
;on_value = 0 | %+aes_activate_zone% | 180000 | %+aes_timer_180000% | 120000 | %+aes_timer_120000% | 60000 | %aes_timer_60000% | 20000 | %+aes_timer_20000 +aes_activate_zone% | 5000 | %+aes_timer_5000%
;string = st_time_till_surge
END

; cse_shape properties
shapes = shape0
shape0:type = sphere
shape0:offset = 0,0,0
shape0:radius = 1

; cse_alife_space_restrictor properties
restrictor_type = 0
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Pytanie - all.spawn i wyłączenie blowoutu w cej

Postprzez Junx w 13 Paź 2013, 14:52

Nie wiem, ale można spróbować.

Edit: Jeśli nie masz ochoty bawić się w spawnie to masz tu funkcję: http://stalkerin.gameru.net/wiki/index. ... AD%D0%A1-1

Kod: Zaznacz wszystko
<action></action>


Który wkomponuje w drzewo dialogowe .xml
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive scigacz1975, nelson82.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 08 Cze 2024, 00:45
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: Pytanie - all.spawn i wyłączenie blowoutu w cej

Postprzez partyka123 w 13 Paź 2013, 15:48

niewiem ale sprubuj mniej spawnowac wtedy ci bedzie dzieałał i usun zapisy ze spawnem
partyka123
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 11 Paź 2013, 21:12
Ostatnio był: 23 Sty 2015, 21:53
Miejscowość: Trójca
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: -26

Re: Pytanie - all.spawn i wyłączenie blowoutu w cej

Postprzez scigacz1975 w 13 Paź 2013, 16:58

:arrowu: A Tobie to tak w ogóle o co chodzi?? Bo chyba jestem za tępy żeby Cię zakumać.

Edit: @Junx dzięki za link do wiki - zrobiłem to na skrypcie.

A teraz jak to zrobić:

Skopiowałem plik skryptu, wywaliłem zawartość i wkleiłem w jej miejsce to:

Kod: Zaznacz wszystko
 
function delete_aes_timer()
        local se_obj = alife():object("aes_space_restrictor_timer")
        if se_obj then
        alife():release(se_obj, true)
end
end


skrypt nazwałem blowout_off.script i wrzuciłem do gamedata\scripts

następnie otworzyłem plik bind_stalker. script i w sekcji:

Kod: Zaznacz wszystko
function actor_binder:update(delta)


dodałem to:

Kod: Zaznacz wszystko
--- wyłaczenie emisji w CEJ
   blowout_off.delete_aes_timer()
   --- end


zapisane, odpalona zapisana gra i voila - nawet nie trzeba nowej gry. To dla potomności - gdyby ktoś jeszcze potrzebował. Dzięki @Junx - to w głównej mierze Twoja zasługa.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Pytanie - all.spawn i wyłączenie blowoutu w cej

Postprzez Junx w 14 Paź 2013, 21:25

Nie moja :)

Kolega @ The Emperor mi to napisał ;)
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 08 Cze 2024, 00:45
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość