Rodzaj obrażeń

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Rodzaj obrażeń

Postprzez nelson82 w 07 Cze 2012, 10:25

Do rzeczy, postanowiłem poświęcić anomalię powodującą obrażenia chemiczne do stworzenia moda dodającego potrzebę picia wody. W skrócie - mam zamiar w każdej lokacji umieścić jedną taką anomalię o zasięgu na całą mapę, a następnie tak zakręcić w plikach by wychodziiło na to, że anomalia oddziałując na nas przez cały czas będzie powodowała stopniowy wzrost pragnienia, które będzie można ugasić oczywiście pijąc wodę. Wiem, że będę musiał uodpornić npc i mutanty na tę anomalię i ogólnie mam zarys tego jak powinno to wyglądać, ale problem którego nie mogę przeskoczyć wygląda tak, że NIE WIEM, GDZIE (w jakim pliku) JEST OKREŚLONE, CO NIWELUJE SKUTKI OPARZEŃ CHEMICZNYCH.
Stąd moje pytanie - czy ktoś wie, gdzie znajdują się sekcje wiążące ze sobą rodzaj obrażeń z rodzajem medykamentów, które te obrażenia leczą?
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Reklamy Google

Re: Rodzaj obrażeń

Postprzez utak3r w 07 Cze 2012, 12:30

Items.ltx - każdy przedmiot ma sekcję odpowiedzialną za to, jakie efekty niweluje spożycie (lub użycie) owego przedmiotu.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: Rodzaj obrażeń

Postprzez nelson82 w 07 Cze 2012, 13:57

Ech, mogłem inaczej sformułować pytanie, bo jak teraz na nie spojrzałem to rzeczywiście - pierwsze skojarzenie to wspomniany przez Ciebie plik items.ltx, ale mi chodzi jednak o coś innego.
Otóż, każda anomalia zadaje jakiś rodzaj obrażeń, a anomalia chemiczna (jako jedyny obiekt w grze) powoduje oparzenia chemiczne, chodzi mi o to by te obrażenia (tylko i wyłącznie chemiczne) nie leczyć apteczkami a wodą*, ale nie wiem gdzie mogę to zmienić.

* - chcę wykorzystać (poświęcić) anomalię chemiczną, po to by na jej podstawach dodać do gry potrzebę picia na wzór potrzeby jedzenia.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: Rodzaj obrażeń

Postprzez utak3r w 07 Cze 2012, 16:41

No to trzeba by wykorzystać niestety skrypty...
Sęk w tym, że anomalie generalnie zadają obrażenia, a te leczy się apteczkami. Ty natomiast nie chcesz zadawać obrażeń... trzeba by w hit_callbacku dodać sprawdzenie, czy obrażenie pochodzi od tej anomalii i wówczas, zamiast obniżenia życia, zwiększyć pragnienie. Tak bym to zrobił właśnie...
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: Rodzaj obrażeń

Postprzez nelson82 w 07 Cze 2012, 16:54

No tak, tego (skrypty) się właśnie obawiałem, tj. mniej więcej wiem o co Ci chodzi, ale to nie to samo co wiedzieć jak to zrobić :) . Zdaje się, że będę musiał pokombinować inną drogą, ale dzięki za wskazówki.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości