przez Spyrok w 06 Sie 2012, 11:19
Co do pytania o poltergeisty- niestety.
Wykasowanie tego
- Kod: Zaznacz wszystko
Particles_Damage = ; monsters\polter_damage
Particles_Death = ; monsters\polter_death_00
Particles_Idle = ; monsters\polter_idle_00
Particles_Hidden = ; monsters\polter_linza_00
oraz zmiana tych linijek (obie na poltergeist_dead)
- Kod: Zaznacz wszystko
visual = monsters\poltergeist\poltergeist
corpse_visual = monsters\poltergeist\poltergeist_dead
nic nie dało (wyrzuca mnie do pulpitu), więc problem nadal jest. Czy ktoś może pomóc i napisać co muszę edytować, aby po zabiciu poltergeista uruchamiał się ten drugi- widoczny. Podobno to jest już w grze, więc wystarczy uruchomić
Jak wie ktoś w jaki sposób zmodyfikować program acdc.pl tak aby otwierał all.spawn z "czystej gry" (to znaczy bez żadnych patchów) to niech napisze mi na pw. Opcjonalnie może być też podanie innej wersji acdc.pl, która mi otworzy ten spawn. Próbuję zespawnować mutanty, ale mam zamiar nie instalować patchów.