[PYTANIE] Rzeczy - class

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[PYTANIE] Rzeczy - class

Postprzez Zkirtaem w 17 Lut 2010, 22:40

Szukam pliku, gdzie mogę zedytować/dodać własną "class" rzeczy. Mówię tu o rzeczach typu:
class = G_RGD5
class = II_BOLT


W jakim pliku to siedzi?

Z góry dzięki za wszelką pomoc.
Awatar użytkownika
Zkirtaem
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 14 Paź 2007, 19:23
Ostatnio był: 18 Cze 2011, 17:15
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [PYTANIE] Rzeczy - class

Postprzez KoweK w 19 Lut 2010, 12:56

Nie jestem tego pewny, ale takie informacje siedzą chyba w plikach .dll.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5673
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 02:52
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1477

Re: [PYTANIE] Rzeczy - class

Postprzez Freeman w 22 Lut 2010, 17:21

Zkirtaem - sam kiedyś tego szukałem, znalazłem taki oto skrypt: class_registrator.script, ale nie edytowałem go (folder scripts).

Poniżej zawartość:

Kod: Zaznacz wszystko
prefetch("_G")

function cs_register(factory,client_object_class,server_object_class,clsid,script_clsid)
   factory:register   (client_object_class,server_object_class,clsid,script_clsid)
end

function c_register(factory,client_object_class,clsid,script_clsid)
   if (editor() == false) then
      factory:register(client_object_class,clsid,script_clsid)
   end
end

function register(object_factory)
   c_register   (object_factory, "ui_main_menu.main_menu",                        "MAIN_MNU", "main_menu")
   
   cs_register   (object_factory, "ce_smart_zone", "smart_terrain.se_smart_terrain",      "SMRTTRRN",   "smart_terrain")
   cs_register   (object_factory, "ce_smart_zone", "se_respawn.se_respawn",            "RE_SPAWN", "respawn")
   cs_register   (object_factory, "ce_switcher.ce_switcher",   "se_switcher.cse_switcher",   "O_SWITCH",   "switcher")   
   
   cs_register   (object_factory, "CAI_Stalker", "se_stalker.se_stalker",            "AI_STL_S", "script_stalker")
   cs_register   (object_factory, "CAI_Trader", "se_stalker.se_trader",               "AI_TRD_S", "script_trader")
   cs_register   (object_factory, "CHelicopter", "se_car.se_heli",                  "C_HLCP_S", "script_heli")
   
   cs_register   (object_factory, "CSpaceRestrictor", "se_zones.se_restrictor",         "SPC_RS_S", "script_restr")
   cs_register   (object_factory, "CPhysicObject", "se_item.se_physic",               "O_PHYS_S", "script_phys")

   
   cs_register (object_factory, "CElectricBall",   "se_artefact.se_artefact",  "SCRPTART", "artefact_s")

   cs_register   (object_factory, "CCar",            "se_car.se_car",            "SCRPTCAR",   "car_s")
   
   cs_register   (object_factory, "CAI_Bloodsucker",   "se_monster.se_monster",    "SM_BLOOD",   "bloodsucker_s")
   cs_register   (object_factory, "CAI_Boar",        "se_monster.se_monster",   "SM_BOARW",   "boar_s")
   cs_register   (object_factory, "CAI_Dog",         "se_monster.se_monster",    "SM_DOG_S",   "dog_s")
   cs_register   (object_factory, "CAI_Flesh",       "se_monster.se_monster",   "SM_FLESH",   "flesh_s")
   cs_register   (object_factory, "CAI_PseudoDog",   "se_monster.se_monster",    "SM_P_DOG", "pseudodog_s")
   cs_register   (object_factory, "CBurer",          "se_monster.se_monster",   "SM_BURER",   "burer_s")
   cs_register   (object_factory, "CCat",            "se_monster.se_monster",   "SM_CAT_S",   "cat_s")
   cs_register   (object_factory, "CChimera",        "se_monster.se_monster",   "SM_CHIMS",   "chimera_s")
   cs_register   (object_factory, "CController",     "se_monster.se_monster",   "SM_CONTR",   "controller_s")
   cs_register   (object_factory, "CFracture",       "se_monster.se_monster",   "SM_IZLOM",   "fracture_s")
   cs_register   (object_factory, "CPoltergeist",    "se_monster.se_monster",   "SM_POLTR",   "poltergeist_s")
   cs_register   (object_factory, "CPseudoGigant",   "se_monster.se_monster",   "SM_GIANT",   "gigant_s")
   cs_register   (object_factory, "CZombie",         "se_monster.se_monster",   "SM_ZOMBI",   "zombie_s")
   cs_register   (object_factory, "CSnork",          "se_monster.se_monster",   "SM_SNORK",   "snork_s")
   cs_register   (object_factory, "CTushkano",       "se_monster.se_monster",   "SM_TUSHK",   "tushkano_s")
   cs_register   (object_factory, "CPsyDog",         "se_monster.se_monster",   "SM_DOG_P", "psy_dog_s")
   cs_register   (object_factory, "CPsyDogPhantom",  "se_monster.se_monster",   "SM_DOG_F", "psy_dog_phantom_s")
   
   cs_register   (object_factory, "CTorch",          "se_item.se_item_torch",   "TORCH_S",  "device_torch_s")
   cs_register   (object_factory, "CStalkerOutfit",  "se_item.se_outfit",      "E_STLK",   "equ_stalker_s")
   cs_register   (object_factory, "CScope",         "se_item.se_item",         "WP_SCOPE",   "wpn_scope_s")
   
   cs_register   (object_factory, "CWeaponAK74",      "se_item.se_weapon_magazined_w_gl",      "WP_AK74",   "wpn_ak74_s")
   cs_register   (object_factory, "CWeaponLR300",   "se_item.se_weapon_magazined",      "WP_LR300",   "wpn_lr300_s")
   cs_register   (object_factory, "CWeaponBinoculars","se_item.se_weapon_magazined",      "WP_BINOC",   "wpn_binocular_s")
   cs_register   (object_factory, "CWeaponBM16",      "se_item.se_weapon_shotgun",   "WP_BM16",   "wpn_bm16_s")
   cs_register   (object_factory, "CWeaponGroza",   "se_item.se_weapon_magazined_w_gl",      "WP_GROZA",   "wpn_groza_s")
   cs_register   (object_factory, "CWeaponSVD",      "se_item.se_weapon_magazined",      "WP_SVD",   "wpn_svd_s")
   cs_register   (object_factory, "CWeaponHPSA",      "se_item.se_weapon_magazined",      "WP_HPSA",   "wpn_hpsa_s")
   cs_register   (object_factory, "CWeaponKnife",   "se_item.se_weapon",      "WP_KNIFE",   "wpn_knife_s")
   cs_register   (object_factory, "CWeaponPM",      "se_item.se_weapon_magazined",      "WP_PM",   "wpn_pm_s")
   cs_register   (object_factory, "CWeaponRG6",      "se_item.se_weapon_shotgun","WP_RG6",   "wpn_rg6_s")
   
   cs_register   (object_factory, "CWeaponRPG7",      "se_item.se_weapon_magazined",      "WP_RPG7",   "wpn_rpg7_s")
   
   cs_register   (object_factory, "CWeaponShotgun",   "se_item.se_weapon_shotgun",   "WP_SHOTG",   "wpn_shotgun_s")
   
--   cs_register   (object_factory, "CWeaponMagazined","se_item.se_weapon_magazined",   "WP_MAGAZ",   "wpn_magazined_s")
   
   cs_register   (object_factory, "CWeaponSVU",      "se_item.se_weapon_magazined",      "WP_SVU",   "wpn_svu_s")
   cs_register   (object_factory, "CWeaponUSP45",   "se_item.se_weapon_magazined",      "WP_USP45",   "wpn_usp45_s")
   cs_register   (object_factory, "CWeaponVal",      "se_item.se_weapon_magazined",      "WP_VAL",   "wpn_val_s")
   cs_register   (object_factory, "CWeaponVintorez",   "se_item.se_weapon_magazined",      "WP_VINT",   "wpn_vintorez_s")
   cs_register   (object_factory, "CWeaponWalther",   "se_item.se_weapon_magazined",      "WP_WALTH",   "wpn_walther_s")
   
   cs_register   (object_factory, "CHairsZone",      "se_zones.se_zone_visual",   "ZS_BFUZZ",   "zone_bfuzz_s")
   cs_register   (object_factory, "CMosquitoBald",   "se_zones.se_zone_anom",   "ZS_MBALD",   "zone_mbald_s")
   cs_register   (object_factory, "CMincer",         "se_zones.se_zone_anom",   "ZS_GALAN",   "zone_galant_s")
   cs_register   (object_factory, "CMincer",         "se_zones.se_zone_anom",   "ZS_MINCE",   "zone_mincer_s")
end
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości