przez Stalciok* w 21 Lis 2009, 11:28
Przeglądałem pliki treasure_manager i stwierdziłem, że schowków w niektórych lokacjach (przykładowo Prypeć) jest zdecydowanie za mało.
Chciałem więc stworzyć własny schowek - to jest plecak, rurę gazową, niebieską skrzynię, zardzewiałą skrzynię, walizkę, czy też pień starego drzewa i umieścić go - to jest zespawnować w dowolnym miejscu mapy.
Jeśli chodzi o dokładność, to dobrze by było też ustalić kąt, pod jakim będzie stać skrzynia, lub będzie leżeć plecak. Jak umieścić przedmiot na przykład na powierzchni lekko pochyłej, lub lampie w jakimś pomieszczeniu W Prypeci?
Rzecz jasna utworzenie nowego schowka wymaga zapisania go w pamięci gry, pod określoną nazwą. W pliku treasure manager każdy schowek ma swoją nazwę (np: esc_secret_bridge_vagon - czyli wagon nad mostem). I tu mam pytanie jak to wykonać i które pliki mam edytować, aby zapisać swój nowy schowek pod własną nazwą nazwą?
Z tego co wiem schowki na prypeci mają nazwy:
pri_secret_0000
pri_secret_0001
pri_secret_0002
pri_secret_0003
pri_secret_0004,
więc przykładowo mój nowy schowek miałby nazwę pri_secret_0005.
Potem wymaga już ustalenia zawartości i prawdopodobieństwa go napotkania, oraz nazwy i opisu. Te ostatnie elementy jest już raczej łatwo wprowadzić, bo opisują one gotowy schowek i aby to wykonać musimy po prostu edytować plik config/misc/treasure_manager, oraz config/text/pol/stable_treasure_manager
Wie ktoś jak to wykonać?