[S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled] Pogoda bez prognozy

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez rogigor w 29 Sty 2008, 19:59

Czy wersja 2.0 bedzie działać z ABC Inferno?
rogigor
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 27 Sty 2008, 02:19
Ostatnio był: 01 Lut 2008, 23:25
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez trojanuch w 29 Sty 2008, 20:09

nie wiem nie sprawdzałem,

inferno ma chaotyczną pogodę - więcej niż jeden cykl, z których gra, przy pomocy skryptu wybiera losowo fazę do wyświetlenia.

jednym ze sposobów na integrację tych modów byłoby podmienienie całej zawartości wszystkich cyklów (np. weather_default1.ltx.na tą z mojego), zmieniając nazwy faz na takie jak nazwa całego pliku.

powinno działać - chociaż piszę to w "ciemno"

powodzenia! :)
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Postprzez rogigor w 29 Sty 2008, 20:13

Co prawda pisałem już w topicu o Inferno ale wkleje.

Testowalem Weather Weather Overhauled v1.1 z Inferno i Sharper Textures.
Gra się uruchamia i wygląda bosko, ale nie działą śpiwór np. Wywaliłem Float32 i śpiwór noralnie już działał, aczkolwiek na jantarze co jakiś czas drzwi do laboratorium nie chciały się otworzyć. Słychać było odgłos otwierania ale tylko tyle. Usunąłem sharper textures dalej to samo. Jakoś przeszedłem przez te drzwi (wywaliłem weather i jak wszedłem do laba to spowrotem skopiowałem) to potem działało normalnie (tylko to natrętnie snużenie jest cały czas - chyba w Inferno domyślnie też jest). Raz miałem buga, jak przyszło przeciążenie i ocknąłęm się w banie, to się poruszać nie mogłem. Potem przeciążenia jakby w ogóle nie było - tylko gość leżał i marudził. Za którymś razem było, aczkolwiek jak chcę wchodzić do laba to drzwi się nie otwierają... Dziwne.

Spróbuję z wersją 2.0 i zrobie tak jak mówiłeś. Może zadziała.
rogigor
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 27 Sty 2008, 02:19
Ostatnio był: 01 Lut 2008, 23:25
Kozaki: 0

wersja full dostępna!

Postprzez trojanuch w 29 Sty 2008, 21:23

Właśnie zakończyłem upload wersji 2.0_FULL. Zawiera ona lekko przycięty pakiet Sharper v.0.95.

LINKI:

v2.0 FULL:

PART1: RapidShare.com

PART2: RapidShare.com

Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Postprzez trojanuch w 30 Sty 2008, 14:48

Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Postprzez Slawmir w 30 Sty 2008, 16:08

Dawno na forum nie zglądałem, dlatego moda będę instalował dopiero dziś wieczorem.
Stąd pytanie - czy w Prypeci w końcu będzie słońce (tak wynika z opisu wcześniej, ale na screenach nie widziałem), gdyż te pochmurne szare niebo w defaultowej czy nawet pierwszym w.overhaul-u jest tragiczne (prypeć słoneczny z COD4 bije go na głowę)
Slawmir
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 04 Lip 2007, 11:05
Ostatnio był: 03 Cze 2011, 16:55
Miejscowość: Warszawa
Kozaki: 0

Postprzez trojanuch w 30 Sty 2008, 16:19

ekhem,

W pierwszym Overhaulu było czyste niebo w Prypeci - tzn. byl ten sam cykl pogody, który uzywazny jest w Cordonie, Garbage etc.
Sytuacja nie uległa zmianie - w moim modzie WSZYSTKIE levele w Stalkerze korzystają z tego samego cyklu (poza levelami "podziemnymi":)
W wersji 2.0 polecam szczególnie Prypyat ok.7.00-9.00 :)

W COD4 w Pryppeci nie jest "slonecznie".
Jest lekkie zachmurzenie, które powoduje, że wszystko jest oświetlone na biało - efekt b. fajny, aż czuć zimno - z resztą generalnie szacun dla COD 4 bo gierka konkretne :).
W przyszlosci sproboje odtworzyc tą pogodę w Stalkerze - nie powinno to być zbyt trudne :)
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Postprzez Slawmir w 30 Sty 2008, 16:40

troszkę zagmatwane są dla mnie te cykle...

czyli oznacza to że skoro cykle nie są zmienione, to pogoda w prypeci musiała pozostać też taka pochmurna i że cykle dla tej mapy nie przewidują trypu "słonecznego" (tego ulepszonego i starego - to już bez różnicy)

natomiast wcześniej ktoś napisał w tym temacie, że czerwony las jest pogodny i przez to stracił klimat - jak może zatem być pogodny skoro analogicznie do prypeci tam też pochmurno??
Slawmir
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 04 Lip 2007, 11:05
Ostatnio był: 03 Cze 2011, 16:55
Miejscowość: Warszawa
Kozaki: 0

Postprzez CLEAR SKYline w 30 Sty 2008, 17:03

Nie. Chodzi o to, że we wszystkich lokacjach będzie ten sam cykl, nie tak jak seryjnie, że w Prypeci ma być pochmurno i koniec, a gdzie indziej wolna amerykanka, tylko jeżeli w magazynach, czy Kordonie może świecić słońce, to tak samo może świecić w Prypeci, czy NPP
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Postprzez trojanuch w 30 Sty 2008, 17:24

Ok, spróbuje to naświetlić bardziej :)

Mój mod miedzy innymi powoduje, że we wszystkich lokacjach cykl pogodwy jest taki sam.

Nie wiem czy jesteś świadomy faktu (ale ciężko nie być grając w Stalkera dłużej niż kilka godzin), że pogoda powtarza się każdego dnia w ten sam sposób tzn:

04.00-06.00 wschód słońca
06.00-09.30 poranek (słoneczko)
09.30-13.30 deszcz, burza, deszcz
13.30-19.00 słoneczko (coraz niżej i zmiana koloru)
19.00-20.30 zachód
20.30-02.00 noc (gwiazdki)
02.00-03.30 deszcz, burza, deszcz
03.30-04.00 noc (gwiazdki)

Cykl ten (kod w pliku weather_default.ltx) w moim modzie powtarza sie codzienne i w każdej "zewnętrznej" lokacji (poprzez modyfikację pliku envirnoment.ltx przyporządkowałem weather_default do każdej lokacji), czyli tak samo dla Garbage i Cordonu i dla Prypyatu czy Red Forest, Dark Valley etc. (szvzególnie polecam Dark Valley - lokacja jest świetna).

To tyle
Pozdrawiam!

PS. tu jest post z topicu mojego moda na GSC, naświetla temat jeszcze bardziej :)

---QUOTATION---

........

Exacly as Kaine pointed out - my mod is pure graphical enchancing one. I did not and will not add anything to it which is not pure graphical related.

As for the detection settings - the darkness of the nights may affect even the default detection settings - because they are programmed to be weather realted. So far I did not experience any such influence though.

......

trojanuch,

before installing your mod yesterday, I have been experiencing a light-related detection behaviour with pitchblack1 (no other mod installed), in Yantar i.e. (almost total darkness): there I would have been able to go quite head-on towards zombies (and sneaking on snorks as well), a lot of times killing them with the knife...

one last question:
how can I keep your mod installed, yet playing Yantar and Dark Valley with their original weather/light settings?

thanks
---END QUOTATION---


Hi,

You can either:
1. delete the envirnomtent.ltx file
or
2. in this file change the weather file assigment to levels:

for example:

change
yantar = sect_default_weather
into
yantar = sect_yantar

The vanilla code for envirnoment.ltx weather file assigment is:

[weathers]
map = sect_map
test = sect_test
default = sect_default_weather
indoor = sect_indoor
indoor_x18 = sect_indoor_x18
pripyat = sect_prypyat
radar = sect_radar
rain = sect_rain
sarkofag = sect_sarkofag
stancia = sect_stancia
stancia2 = sect_stancia2
yantar = sect_yantar
yantar_indoor = sect_yantar_indoor

Good luck!
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Postprzez cmlPL w 30 Sty 2008, 17:35

http://youtube.com/watch?v=gFhsLDvUeTg Tutaj możecie to wszystko zobaczyć, to jest pogoda od porannego deszczu około 12:00. Mod był w wersji 1.1
cmlPL
Łowca

Posty: 468
Dołączenie: 19 Sie 2007, 21:33
Ostatnio był: 06 Paź 2013, 05:06
Miejscowość: Niedaleko KowKa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 2

Postprzez trojanuch w 30 Sty 2008, 17:51

hoho, fajny filmik :D

Słuchaj - może masz ochotę stworzyć "OFICJALNE" filmiki promocyjne dla wersji 2.0 - miałem zamiar się za to zabrać ale widzę, że twoje umiejętności są większe (montaż, dźwięk etc.)

Filmiki mogłyby być 2 - w dwóch różnych lokacjach. Jeden obejmujący zmontowany gameplay z godzin 04-13 (podkład: Dom Wschodzącego Słońca - KULT :D ) a drugi od 13-21 (podkład - jakiś inny, koniecznie polski kawałek).

Miałem plan, żeby w ten sposób to zrobić. Ale jeśli miałbyś ochotę / czas to byłoby bardzo miło :D

W zamian oferuje dożywotnio wszystkie wersje BETA mojego moda i oczywiście pełny CREDIT w readme dla ciebiie :P

Pozdro!

EDIT: właśnie obejrzałem do końca - i stwierdzam, że filmik bardzo smaczy :D
Z uwag nasuwa mi się jedynie to, że można by trochę urozmiacić to co robi postać np. jak stoi z lornetką na jakimś dachu , ablo jakieś czajenie w krzakach na low-crouch-u z kampą :) Fajnie by było wmontować też kilka scen z FPP - z wyłaczonym HUDEM i schowaną bronią dla urozmaicenia :)
Bardzo mi się podobał Falloutowy ambient (aż leżka w oku kręci hehe) - więc pomysł z Kultem do rozważenia :)

Czekam na odpowiedź!

Pozdro!
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości