[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 22 Sie 2014, 08:56

Podaj mi te logi tutaj.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Re: Odp: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Argawen w 22 Sie 2014, 09:38

vandr napisał(a):Podaj mi te logi tutaj.

Oczywiscie, ze tutaj podam.
Przypomniałem sobie coś jeszcze. Przy obronie magazynu na wysypisku, bardzo często( prawie zawsze, już po znalezieniu Sieryja, gdy akurat idę do Agropomu lub wracam ) jakiś skrypt przestaje działać. Po wymianie pierwszych strzałów z bandytami, postacie stają w miejscu( bandyci i stalkerzy), mozna podejść i ich wykończyć bez reakcji z ich strony. Ale tylko na terenie magazynu. W dodatku, czasami nie mogę ich przeszukać. Pomaga zapis i load, ale tylko w sprawie przeszukania ciał. By npc w magazynie, obudzili się, muszę zaladowac cala grę od nowa.
Po wyjściu za bramę, inni npc zachowują sie normalnie.
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 22 Sie 2014, 09:47

No to podaj mi je tutaj, teraz, bo chcę przejrzeć te logi.

Przypomniałem sobie coś jeszcze. Przy obronie magazynu na wysypisku, bardzo często( prawie zawsze, już po znalezieniu Sieryja, gdy akurat idę do Agropomu lub wracam ) jakiś skrypt przestaje działać. Po wymianie pierwszych strzałów z bandytami, postacie stają w miejscu( bandyci i stalkerzy), mozna podejść i ich wykończyć bez reakcji z ich strony. Ale tylko na terenie magazynu. W dodatku, czasami nie mogę ich przeszukać. Pomaga zapis i load, ale tylko w sprawie przeszukania ciał. By npc w magazynie, obudzili się, muszę zaladowac cala grę od nowa.
Po wyjściu za bramę, inni npc zachowują sie normalnie.


Nikt tego nie zgłaszał, widocznie jakiś vanilliowy skrypt na chwilę się kaszani. (nie ruszaliśmy niczego w AI).
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Argawen w 22 Sie 2014, 10:12

Mnie to nie przeszkadza, tylko dalem znać.
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 22 Sie 2014, 10:36

Nie ma sprawy. A możesz podesłać mi te logi? (teraz). Chciałbym zobaczyć co spowodowało wylot.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: Odp: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Argawen w 22 Sie 2014, 11:09

Nie mam ich. Przy następnych wylotach zapiszę.
Druga sprawa, że teraz w pracy jestem: ).

Wysyłane z mojego LG-P760 za pomocą Tapatalk 2
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 22 Sie 2014, 12:17

mati24300 napisał(a):
Kod: Zaznacz wszystko
[error]Arguments     : Can't open section 'burer_weak'

Czy to się zdarzyło zaraz po blowoucie? Nie ma innego odwołania do burer_weak jak tylko w spawnie mutków po blowoucie. A i ten został zablokowany więc pojęcia nie mam czemu taki log wyskoczył.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: Wczoraj, 14:25
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Argawen w 22 Sie 2014, 16:26

vandr napisał(a):Nie ma sprawy. A możesz podesłać mi te logi? (teraz). Chciałbym zobaczyć co spowodowało wylot.
Właśnie wywaliło mnie w Kordonie. Akurat pieski ostrzeliwałem z Walthera.
Zdaje się, że na Wysypisku także mnie wysypało, gdy widziałem pieski i je przeganiałem

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : I != levels().end()
[error]Function      : GameGraph::CHeader::level
[error]File          : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line          : 171
[error]Description   : there is no specified level in the game graph : 100
 

stack trace:


PS.
Drugi raz, prawie w tym samym miejscu, przy anomalii, gdy rzucałem śrubę.
Wchodziłem na mapę od strony wejścia z Doliny Mroku.
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : I != levels().end()
[error]Function      : GameGraph::CHeader::level
[error]File          : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line          : 171
[error]Description   : there is no specified level in the game graph : 198
 

stack trace:

Scheduler tried to update object boar_weak60930
! Cannot build GAME path! (object boar_weak60930)
! CURRENT LEVEL : l01_escape
! CURRENT game point position : [202.559692][11.845633][59.538555]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : I != levels().end()
[error]Function      : GameGraph::CHeader::level
[error]File          : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line          : 171
[error]Description   : there is no specified level in the game graph : 198
 

stack trace:


W tym miejscu, ale pewnie nie ma to znaczenia.
Image
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 22 Sie 2014, 17:18

Losowe wyloty silnika. Nic groźnego. Wystarczy wczytać save'a.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez sms216 w 22 Sie 2014, 20:58

Witam, gra wylatuje przy ładowaniu nowej gry

Kod: Zaznacz wszystko
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CBlender_default_aref::Compile
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender_R1\Blender_default_aref.cpp
[error]Line          : 75
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: prop\prop_barbwire3
 

stack trace:
sms216
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 20 Sty 2013, 11:25
Ostatnio był: 21 Maj 2018, 15:03
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Noiseless Viper
Kozaki: 3

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez assire w 23 Sie 2014, 00:47

ENB instalowane razem z 2.05 jest duuużo za jasne, musiałem ostro skręcić wartości w konfigu, za radośnie i kolorowo było w tej zonie.. Chyba, że to u mnie coś nie tak. To raz.
A dwa, w wersji w którą grałem wcześniej było lootowanie kasy z ciał poległych, w 2.05 też to jest?
assire
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 01 Sie 2013, 22:31
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:14
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 8

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez MajorDiegtiarov w 23 Sie 2014, 00:52

assire napisał(a):ENB instalowane razem z 2.05 jest duuużo za jasne, musiałem ostro skręcić wartości w konfigu, za radośnie i kolorowo było w tej zonie.. Chyba, że to u mnie coś nie tak. To raz.
A dwa, w wersji w którą grałem wcześniej było lootowanie kasy z ciał poległych, w 2.05 też to jest?


nie lootwoanie zostało usunięte w którymś patchu chyba w 2.02
Awatar użytkownika
MajorDiegtiarov
Tropiciel

Posty: 248
Dołączenie: 09 Wrz 2013, 21:50
Ostatnio był: 16 Kwi 2024, 20:06
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości