vandr napisał(a):Podaj mi te logi tutaj.
Przypomniałem sobie coś jeszcze. Przy obronie magazynu na wysypisku, bardzo często( prawie zawsze, już po znalezieniu Sieryja, gdy akurat idę do Agropomu lub wracam ) jakiś skrypt przestaje działać. Po wymianie pierwszych strzałów z bandytami, postacie stają w miejscu( bandyci i stalkerzy), mozna podejść i ich wykończyć bez reakcji z ich strony. Ale tylko na terenie magazynu. W dodatku, czasami nie mogę ich przeszukać. Pomaga zapis i load, ale tylko w sprawie przeszukania ciał. By npc w magazynie, obudzili się, muszę zaladowac cala grę od nowa.
Po wyjściu za bramę, inni npc zachowują sie normalnie.
mati24300 napisał(a):
- Kod: Zaznacz wszystko
[error]Arguments : Can't open section 'burer_weak'
Właśnie wywaliło mnie w Kordonie. Akurat pieski ostrzeliwałem z Walthera.vandr napisał(a):Nie ma sprawy. A możesz podesłać mi te logi? (teraz). Chciałbym zobaczyć co spowodowało wylot.
[error]Expression : I != levels().end()
[error]Function : GameGraph::CHeader::level
[error]File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line : 171
[error]Description : there is no specified level in the game graph : 100
stack trace:
FATAL ERROR
[error]Expression : I != levels().end()
[error]Function : GameGraph::CHeader::level
[error]File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line : 171
[error]Description : there is no specified level in the game graph : 198
stack trace:
Scheduler tried to update object boar_weak60930
! Cannot build GAME path! (object boar_weak60930)
! CURRENT LEVEL : l01_escape
! CURRENT game point position : [202.559692][11.845633][59.538555]
FATAL ERROR
[error]Expression : I != levels().end()
[error]Function : GameGraph::CHeader::level
[error]File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line : 171
[error]Description : there is no specified level in the game graph : 198
stack trace:
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CBlender_default_aref::Compile
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender_R1\Blender_default_aref.cpp
[error]Line : 75
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Not enought textures for shader, base tex: prop\prop_barbwire3
stack trace:
assire napisał(a):ENB instalowane razem z 2.05 jest duuużo za jasne, musiałem ostro skręcić wartości w konfigu, za radośnie i kolorowo było w tej zonie.. Chyba, że to u mnie coś nie tak. To raz.
A dwa, w wersji w którą grałem wcześniej było lootowanie kasy z ciał poległych, w 2.05 też to jest?
Użytkownicy przeglądający to forum: doomer77, svt48 oraz 3 gości