[STALKER Complete 2009]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez utak3r w 24 Gru 2009, 23:21

HynHiX napisał(a):"Wersion concflikt in shader" - tak jest napisane u mnie w logs. Czy to oznacza że nie pogram se w tego moda, póki nie kupię lepszej karty ( z większym pixel shaderem)


Nie, to znaczy, że autorzy moda spieprzyli sprawę. Ten błąd pojawia się po zbytnim wymieszaniu różnych shaderów między sobą i dodatkowo na siłę wymusili niektóre opcje. Wyrzuć cały katalog shaders. Jeśli chcesz, wrzuć w to miejsce jakiś inny zestaw.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Reklamy Google

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez .::Duch::. w 26 Gru 2009, 02:48

Mod bardzo fajny odświeżona grafika, kilka nowych opcji.. ale mam pytanie
Znalazłem plik dialogs_repair , taki sam był w repair modzie.
Czy jest możliwość naprawienia u kogoś broni ?
Narazie jestem w kordonie i Sidorovich nie naprawia broni.. znalazłem narazie skrzynkę do jednorazowej naprawy.

edit:
Potrafił by ktoś dołączyć do tego moda vehicles mod albo trader mod :?:
.::Duch::.
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 10 Lip 2008, 22:17
Ostatnio był: 22 Kwi 2016, 00:50
Miejscowość: Kordon
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez zazlov w 01 Sty 2010, 23:18

Mam pytanko co do tego moda, mianowicie czym różni się wersja do ręcznej instalacji (czyli skopiowanie plików do gamedata) od tej gdzie samo się wszystko instaluje przez instalatora ?
Awatar użytkownika
zazlov
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 01 Sty 2010, 18:35
Ostatnio był: 17 Mar 2010, 15:13
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez caleb59 w 01 Sty 2010, 23:24

Na chłopski rozum to tym, że instalator automatycznie dobiera ścieżkę instalacji i kopiuje pliki od razu we właściwe miejsce, ręczna instalacja jest pewniejsza, bo wiesz co robisz i sam wszystko kopiujesz tam gdzie trzeba - oczywiście kwestia gustu...
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2690
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 20 Cze 2024, 22:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez KoweK w 02 Sty 2010, 00:02

zazlov napisał(a):Mam pytanko co do tego moda, mianowicie czym różni się wersja do ręcznej instalacji (czyli skopiowanie plików do gamedata) od tej gdzie samo się wszystko instaluje przez instalatora ?

Jest wygodniej. Instalator zainstaluje Ci wszystkie pliki tam, gdzie trzeba. Dodatkowo w instalacji masz do wyboru wersję swojego systemu - według mnie jest to ważne i przeciwdziała bugowi [out of memory] (z wersji nieinstalacyjnej miałem go bardzo często, właściwie nie mogłem grać).

No i to wszystko.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5649
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 19 Cze 2024, 15:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1471

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez zazlov w 02 Sty 2010, 12:52

Czy Stalker Complete 2009 będzie współdziałał z modem New Improved Bump Maps (FULL) ? Czy może wogóle Complete tak poprawia grafikę, że owych tekstur nie ma sensu wrzucać ?
Awatar użytkownika
zazlov
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 01 Sty 2010, 18:35
Ostatnio był: 17 Mar 2010, 15:13
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez yarpen w 08 Sty 2010, 11:22

Po wrzuceniu plików spolszczających mam teraz tak. Brak polskich znaków w tekstach, stalkerzy mówią po rosyjsku i angielsku zamiennie, co trochę psuje klimat. Coś mało naszego lektora :(
Coś źle zrobiłem czy tez tak macie?
Por. Funky Koval 'AIR Star Force' piec lat czynnej sluzby, miliardy na liczniku, odznaczenia, takze srebrna gwiazda Palantiru.
Awatar użytkownika
yarpen
Stalker

Posty: 180
Dołączenie: 20 Kwi 2006, 21:16
Ostatnio był: 19 Lip 2023, 22:29
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez Kingpinwolf w 08 Sty 2010, 12:57

Mam tak samo. Lektora nie udało mi się naprawić, lecz jest sposób na polskie znaki:
-W pliku "localization", folder gamedata/config masz coś takiego:

language = pol
font_prefix = _west ;_cent

Przerób to na:
font_prefix = _cent ;_west

I już. Mnie to działa.

A tak nawiasem mówiąc, mod jest b. dobry. Nie zmienia radykalnie rozgrywki, lecz ulepsza ją naprawiając bugi i dodając mało ważne lecz istotne elementy. Ukończyłem niedawno po raz kolejny SoCa z tym modem, zdecydowanie najlepiej mi się grało. Polecam.
Ostatnio edytowany przez von Carstein, 08 Sty 2010, 13:38, edytowano w sumie 1 raz
white trash hardcore r`n`r fuck u
"mógłbym zamieszkać z nią w przyczepie nosząc przepocony podkoszulek sięgający do pępka."

Kingpinwolf
Wygnany z Zony

Posty: 71
Dołączenie: 24 Gru 2009, 17:08
Ostatnio był: 06 Paź 2010, 21:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -5

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez Kebab w 09 Sty 2010, 11:14

Pobrałem zainstalowałem, wszystko pięknie, ale kiedy gra ma się uruchomić wyskakuje mi taki błąd:
:

Application: XRay Engine
Computer: KRZYSIU
User: Mati
Date: Saturday, January 09, 2010 10:02:57 AM

Error Reason:
----------------------------------------
XR_3DA.exe caused BREAKPOINT in module "C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCore.dll" at 001B:01147CB5, xrDebug::backend()+165 byte(s)

User Message:
----------------------------------------
Expression : fatal error
Function : CStringTable::Load
File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\string_table.cpp
Line : 53
Description : <no expression>
Arguments : string table xml file not found string_table_includes.xml, for language eng



System Error:
----------------------------------------
0x00000012 - Brak dalszych plików.

Registers:
----------------------------------------
EAX=07453C60 EBX=0000002D ECX=07453C68 EDX=07453D87
ESI=011722A8 EDI=0032CE88 FLG=00000216
EBP=0032C588 ESP=0032B580 EIP=01147CB5
CS=001B DS=0023 SS=0023 ES=0023 FS=003B GS=0000

CPU:
----------------------------------------
Number of Processors: 2
Processors Descriptions:
1. Intel(R) Pentium(R) D CPU 2.80GHz
2. Intel(R) Pentium(R) D CPU 2.80GHz

Operating System:
----------------------------------------
OS Version: Windows XP Dodatek Service Pack 3
Build Number: 2600

Memory Usage:
----------------------------------------
Current Memory Load: 31%
Total Physical Memory: 2047 MB
Available Physical Memory: 1396 MB
Total Page File Memory: 3940 MB
Available Page File Memory: 3407 MB
Stack Trace: Interrupted Thread, TID: 3652
----------------------------------------
"C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCore.dll" at 001B:01147CB5, xrDebug::backend()+165 byte(s)
"C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCore.dll" at 001B:01147F1B, xrDebug::fatal()+91 byte(s)
at 001B:04244C8B

Stack Trace: Running Thread, TID: 2068
----------------------------------------
"D:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet()
"D:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C802542, WaitForSingleObject()+18 byte(s)
"C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\BugTrap.dll" at 001B:012A874B
"C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\BugTrap.dll" at 001B:012A6BDB, BT_MakeSnapshot()+339 byte(s)
"C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\BugTrap.dll" at 001B:012A6C25, BT_SehFilter()+11 byte(s)
"D:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C864191, UnhandledExceptionFilter()+455 byte(s)
"C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\XR_3DA.exe" at 001B:0084A3C3
"C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\XR_3DA.exe" at 001B:00845F5C
"D:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C817077, RegisterWaitForInputIdle()+73 byte(s)

Stack Trace: Running Thread, TID: 2804
----------------------------------------
"D:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet()
"D:\WINDOWS\system32\ADVAPI32.dll" at 001B:77DE8631, WmiFreeBuffer()+590 byte(s)
"D:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)

Stack Trace: Running Thread, TID: 3156
----------------------------------------
"D:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet()
"D:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80A115, WaitForMultipleObjects()+24 byte(s)
"D:\WINDOWS\system32\wdmaud.drv" at 001B:72CB312A, midMessage()+840 byte(s)
"D:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)

Stack Trace: Running Thread, TID: 3316
----------------------------------------
"D:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet()
"D:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)

Stack Trace: Running Thread, TID: 728
----------------------------------------
"D:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet()
"D:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80A115, WaitForMultipleObjects()+24 byte(s)
"D:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll" at 001B:73EA14A2
"D:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll" at 001B:73EA2862
"D:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll" at 001B:73EA98DF, DirectSoundCreate()+20900 byte(s)
"D:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll" at 001B:73EA2896
"D:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)

Stack Trace: Running Thread, TID: 2736
----------------------------------------
"D:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet()
"D:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80A115, WaitForMultipleObjects()+24 byte(s)
"D:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll" at 001B:73EA14A2
"D:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll" at 001B:73EA2862
"D:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll" at 001B:73EA292B
"D:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)

Stack Trace: Running Thread, TID: 3924
----------------------------------------
"D:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet()
"D:\WINDOWS\system32\USER32.dll" at 001B:7E3695F9, GetLastInputInfo()+261 byte(s)
"D:\WINDOWS\system32\DINPUT8.dll" at 001B:6D359A67
"D:\WINDOWS\system32\kernel32.dll" at 001B:7C80B729, GetModuleFileNameA()+442 byte(s)

Stack Trace: Running Thread, TID: 248
----------------------------------------
"D:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C90E514, KiFastSystemCallRet()
"D:\WINDOWS\system32\ntdll.dll" at 001B:7C901046, RtlEnterCriticalSection()+70 byte(s)
"D:\WINDOWS\WinSxS\x86_Microsoft.VC80.CRT_1fc8b3b9a1e18e3b_8.0.50727.3053_x-ww_b80fa8ca\MSVCR80.dll" at 001B:781328C8, endthread()+203 byte(s)

Command Line:
----------------------------------------
"c:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"

Current Directory:
----------------------------------------
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin

Environment Variables:
----------------------------------------
=::=::\
ALLUSERSPROFILE=D:\Documents and Settings\All Users
APPDATA=D:\Documents and Settings\Mati\Dane aplikacji
CLIENTNAME=Console
CommonProgramFiles=D:\Program Files\Common Files
COMPUTERNAME=KRZYSIU
ComSpec=D:\WINDOWS\system32\cmd.exe
FP_NO_HOST_CHECK=NO
HOMEDRIVE=D:
HOMEPATH=\Documents and Settings\Mati
LOGONSERVER=\\KRZYSIU
NUMBER_OF_PROCESSORS=2
OS=Windows_NT
Path=D:\WINDOWS\system32;D:\WINDOWS;D:\WINDOWS\System32\Wbem
PATHEXT=.COM;.EXE;.BAT;.CMD;.VBS;.VBE;.JS;.JSE;.WSF;.WSH
PROCESSOR_ARCHITECTURE=x86
PROCESSOR_IDENTIFIER=x86 Family 15 Model 4 Stepping 4, GenuineIntel
PROCESSOR_LEVEL=15
PROCESSOR_REVISION=0404
ProgramFiles=D:\Program Files
RGSC=E:\Rockstar Games\Rockstar Games Social Club\1_0_0_0
RGSCLauncher=E:\Rockstar Games\Rockstar Games Social Club
SESSIONNAME=Console
SystemDrive=D:
SystemRoot=D:\WINDOWS
TEMP=D:\DOCUME~1\Mati\USTAWI~1\Temp
TMP=D:\DOCUME~1\Mati\USTAWI~1\Temp
USERDOMAIN=KRZYSIU
USERNAME=Mati
USERPROFILE=D:\Documents and Settings\Mati
windir=D:\WINDOWS

Process: XR_3DA.exe, PID: 3376, Modules:
----------------------------------------
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\XR_3DA.exe, Base: 00400000, Size: 00A40000
D:\WINDOWS\system32\ntdll.dll (5.1.2600.5755), Base: 7C900000, Size: 000B4000
D:\WINDOWS\system32\kernel32.dll (5.1.2600.5781), Base: 7C800000, Size: 000FD000
D:\WINDOWS\system32\AVIFIL32.dll (5.1.2600.5827), Base: 73AE0000, Size: 00017000
D:\WINDOWS\system32\msvcrt.dll (7.0.2600.5512), Base: 77C00000, Size: 00058000
D:\WINDOWS\system32\USER32.dll (5.1.2600.5512), Base: 7E360000, Size: 00091000
D:\WINDOWS\system32\GDI32.dll (5.1.2600.5698), Base: 77F10000, Size: 00049000
D:\WINDOWS\system32\WINMM.dll (5.1.2600.5512), Base: 76B20000, Size: 0002E000
D:\WINDOWS\system32\ADVAPI32.dll (5.1.2600.5755), Base: 77DC0000, Size: 000AC000
D:\WINDOWS\system32\RPCRT4.dll (5.1.2600.5795), Base: 77E70000, Size: 00092000
D:\WINDOWS\system32\Secur32.dll (5.1.2600.5834), Base: 77FE0000, Size: 00011000
D:\WINDOWS\system32\ole32.dll (5.1.2600.5512), Base: 774D0000, Size: 0013D000
D:\WINDOWS\system32\MSACM32.dll (5.1.2600.5512), Base: 77BD0000, Size: 00015000
D:\WINDOWS\system32\MSVFW32.dll (5.1.2600.5512), Base: 75B80000, Size: 00021000
D:\WINDOWS\system32\SHELL32.dll (6.0.2900.5622), Base: 7C9C0000, Size: 0081E000
D:\WINDOWS\system32\SHLWAPI.dll (6.0.2900.5512), Base: 77F60000, Size: 00076000
D:\WINDOWS\system32\COMCTL32.dll (5.82.2900.5512), Base: 5D520000, Size: 0009A000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrSound.dll, Base: 10000000, Size: 00035000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\OpenAL32.dll (6.14.357.21), Base: 010E0000, Size: 00010000
D:\WINDOWS\WinSxS\x86_Microsoft.VC80.CRT_1fc8b3b9a1e18e3b_8.0.50727.3053_x-ww_b80fa8ca\MSVCR80.dll (8.0.50727.3053), Base: 78130000, Size: 0009B000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCDB.dll, Base: 01100000, Size: 00012000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCore.dll, Base: 01130000, Size: 00148000
D:\WINDOWS\system32\comdlg32.dll (6.0.2900.5512), Base: 76380000, Size: 00049000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\BugTrap.dll (1.2.2654.37769), Base: 01290000, Size: 00030000
D:\WINDOWS\system32\WS2_32.dll (5.1.2600.5512), Base: 71A50000, Size: 00017000
D:\WINDOWS\system32\WS2HELP.dll (5.1.2600.5512), Base: 71A40000, Size: 00008000
D:\WINDOWS\system32\VERSION.dll (5.1.2600.5512), Base: 77BF0000, Size: 00008000
D:\WINDOWS\system32\WININET.dll (7.0.6000.16945), Base: 3FCF0000, Size: 000D1000
D:\WINDOWS\system32\Normaliz.dll (6.0.5441.0), Base: 012D0000, Size: 00009000
D:\WINDOWS\system32\iertutil.dll (7.0.6000.16945), Base: 40390000, Size: 00045000
D:\WINDOWS\system32\OLEAUT32.dll (5.1.2600.5512), Base: 77110000, Size: 0008B000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\stlport.5.0.dll (5.0.1.0), Base: 012E0000, Size: 000A5000
D:\WINDOWS\WinSxS\x86_Microsoft.VC80.CRT_1fc8b3b9a1e18e3b_8.0.50727.3053_x-ww_b80fa8ca\MSVCP80.dll (8.0.50727.3053), Base: 7C420000, Size: 00087000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\dbghelp.dll (5.1.2600.2180), Base: 59A60000, Size: 000A1000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\EAX.DLL (3.0.1.0), Base: 01390000, Size: 00021000
D:\WINDOWS\system32\DSOUND.dll (5.3.2600.5512), Base: 73EA0000, Size: 0005C000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrLUA.dll, Base: 013C0000, Size: 00042000
D:\WINDOWS\system32\DINPUT8.dll (5.3.2600.5512), Base: 6D350000, Size: 00039000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\d3dx9_34.dll (9.19.949.46), Base: 01420000, Size: 0036F000
D:\WINDOWS\system32\WSOCK32.dll (5.1.2600.5512), Base: 71A70000, Size: 0000A000
D:\WINDOWS\system32\IMM32.DLL (5.1.2600.5512), Base: 76360000, Size: 0001D000
D:\WINDOWS\WinSxS\x86_Microsoft.Windows.Common-Controls_6595b64144ccf1df_6.0.2600.5512_x-ww_35d4ce83\comctl32.dll (6.0.2900.5512), Base: 773C0000, Size: 00103000
D:\WINDOWS\system32\IPHLPAPI.dll (5.1.2600.5512), Base: 76D50000, Size: 00019000
D:\WINDOWS\system32\d3d9.dll (5.3.2600.5512), Base: 4FD50000, Size: 001A6000
D:\WINDOWS\system32\d3d8thk.dll (5.3.2600.5512), Base: 6DED0000, Size: 00006000
D:\WINDOWS\system32\uxtheme.dll (6.0.2900.5512), Base: 5B1D0000, Size: 00038000
D:\WINDOWS\system32\MPRAPI.dll (5.1.2600.5512), Base: 76D30000, Size: 00018000
D:\WINDOWS\system32\ACTIVEDS.dll (5.1.2600.5512), Base: 77CB0000, Size: 00032000
D:\WINDOWS\system32\adsldpc.dll (5.1.2600.5512), Base: 76E00000, Size: 00025000
D:\WINDOWS\system32\NETAPI32.dll (5.1.2600.5694), Base: 6FF40000, Size: 00055000
D:\WINDOWS\system32\WLDAP32.dll (5.1.2600.5512), Base: 76F50000, Size: 0002D000
D:\WINDOWS\system32\ATL.DLL (3.5.2284.2), Base: 76B00000, Size: 00011000
D:\WINDOWS\system32\rtutils.dll (5.1.2600.5512), Base: 76E70000, Size: 0000E000
D:\WINDOWS\system32\SAMLIB.dll (5.1.2600.5512), Base: 71BA0000, Size: 00013000
D:\WINDOWS\system32\SETUPAPI.dll (5.1.2600.5512), Base: 77910000, Size: 000F6000
D:\WINDOWS\system32\DNSAPI.dll (5.1.2600.5625), Base: 76F10000, Size: 00027000
D:\WINDOWS\system32\rasadhlp.dll (5.1.2600.5512), Base: 76FB0000, Size: 00006000
D:\WINDOWS\system32\MSCTF.dll (5.1.2600.5512), Base: 746D0000, Size: 0004C000
D:\WINDOWS\system32\msctfime.ime (5.1.2600.5512), Base: 75180000, Size: 0002E000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCPU_Pipe.dll, Base: 02B80000, Size: 00008000
D:\WINDOWS\system32\HID.DLL (5.1.2600.5512), Base: 68DF0000, Size: 00009000
D:\WINDOWS\system32\WINTRUST.dll (5.131.2600.5512), Base: 76C20000, Size: 0002E000
D:\WINDOWS\system32\CRYPT32.dll (5.131.2600.5512), Base: 77A70000, Size: 00096000
D:\WINDOWS\system32\MSASN1.dll (5.1.2600.5875), Base: 77B10000, Size: 00012000
D:\WINDOWS\system32\IMAGEHLP.dll (5.1.2600.5512), Base: 76C80000, Size: 00028000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrRender_R2.dll, Base: 030B0000, Size: 00086000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrParticles.dll, Base: 03150000, Size: 00018000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrGame.dll, Base: 03180000, Size: 005CF000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrXMLParser.dll, Base: 03760000, Size: 0000E000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrNetServer.dll, Base: 03780000, Size: 00016000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\ODE.dll, Base: 037B0000, Size: 00031000
D:\WINDOWS\system32\wdmaud.drv (5.1.2600.5512), Base: 72CB0000, Size: 00009000
D:\WINDOWS\system32\msacm32.drv (5.1.2600.0), Base: 72CA0000, Size: 00008000
D:\WINDOWS\system32\midimap.dll (5.1.2600.5512), Base: 77BC0000, Size: 00007000
D:\WINDOWS\system32\CLBCATQ.DLL (2001.12.4414.700), Base: 76FC0000, Size: 0007F000
D:\WINDOWS\system32\COMRes.dll (2001.12.4414.700), Base: 77040000, Size: 000CD000
D:\WINDOWS\system32\KsUser.dll (5.3.2600.5512), Base: 73E70000, Size: 00004000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\wrap_oal.dll (0.0.0.0), Base: 03F50000, Size: 000E1000
C:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\d3dx9_31.dll (9.15.779.0), Base: 07D20000, Size: 00267000
D:\WINDOWS\system32\PSAPI.DLL (5.1.2600.5512), Base: 76BE0000, Size: 0000B000
Powyższy post należy tylko do danego użytkownika i przedstawia jego myśli w danym momęcie i jakiekolwiek wykorzystywanie go przeciwko niemu, jest niezgodne z prawami autorskimi

POZDRAWIAM
Awatar użytkownika
Kebab
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 03 Lip 2009, 20:24
Ostatnio był: 24 Sty 2010, 16:01
Miejscowość: Bar 100 radów, kuchnia Barmana
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez atikabubu w 09 Sty 2010, 11:29

Zmień plik localization.ltx tak jak post wyżej
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 10 Cze 2024, 14:24
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez Kebab w 09 Sty 2010, 11:36

atikabubu napisał(a):Zmień plik localization.ltx tak jak post wyżej


Niestety scenariusz się powtarza, ciągle wyskakuje crash
Powyższy post należy tylko do danego użytkownika i przedstawia jego myśli w danym momęcie i jakiekolwiek wykorzystywanie go przeciwko niemu, jest niezgodne z prawami autorskimi

POZDRAWIAM
Awatar użytkownika
Kebab
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 03 Lip 2009, 20:24
Ostatnio był: 24 Sty 2010, 16:01
Miejscowość: Bar 100 radów, kuchnia Barmana
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez Kingpinwolf w 09 Sty 2010, 11:54

A zainstalowałeś "Language Patch" ze strony http://artistpavel.blogspot.com/? Jeśli nie to zainstaluj, jeśli tak, to czy w pliku localization linijka
language = xxx
ma u ciebie pol czy eng? Jeśli eng zmień na pol.
white trash hardcore r`n`r fuck u
"mógłbym zamieszkać z nią w przyczepie nosząc przepocony podkoszulek sięgający do pępka."

Kingpinwolf
Wygnany z Zony

Posty: 71
Dołączenie: 24 Gru 2009, 17:08
Ostatnio był: 06 Paź 2010, 21:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -5

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości