[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez marcinz w 18 Gru 2013, 15:40

Dzięki! gogle znikły :)
marcinz
Kot

Posty: 17
Dołączenie: 30 Sty 2007, 19:16
Ostatnio był: 13 Kwi 2014, 10:53
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -2

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez WowanBardzoZły w 19 Gru 2013, 00:13

macias13_84 napisał(a):Mogę potwierdzić informację o przywróceniu lektora po usunięciu plików dialogs i scenario z lokalizacji
...gamedata\sounds\characters_voice


Niestety nie potwierdzam. Kiedy usunę oba foldery wywala mi błąd podczas uruchamiania gry. Mogę grać tylko z wywalonym folderem dialogs. Tzn, że lektora mam tylko wtedy, kiedy rozmawiam z npc.

macias13_84 napisał(a):należy tylko pamiętać o dodaniu -nointro do ścieżki dostępu w skrócie


Czy może dokładnie opisać ocb? Zrobiłem dokładnie to, co napisał macias powyżej i nie mogłem zastosować zmian. Wyskakuje komunikat o nieprawidłowej komendzie czy coś w tym stylu.
Dobra, a teraz wyskakuj z kasy, tylko tak bym ręce twoje widział. No już! Żywo!
Awatar użytkownika
WowanBardzoZły
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 17 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 19:31
Miejscowość: Kielce
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez macias13_84 w 19 Gru 2013, 00:33

Prawdopodobnie nie masz spacji przed -nointro
Image
Dell M6600 / Intel i7-2720QM-->i7-2960XM / 8GB 1333MHz-->HyperX 16GB 1600MHz RAM / SSD Plextor 128GB M5M +2x Seagate 750GB RAID 0 / AMD FirePro M8900 2GB(HD6970m)--> HD7970m 2GB od Clevo-->nVidia Quadro K5000m 4GB / 17"FHD AUO /
PC / Intel i7-4970k@4,5GHz / HyperX 16GB 2400MHz RAM / SSD 128GB m2 +2x WD 2TB RAID 0 / GTX1070 / LG 29UC97

Za ten post macias13_84 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive WowanBardzoZły.
Awatar użytkownika
macias13_84
Stalker

Posty: 123
Dołączenie: 17 Gru 2013, 00:12
Ostatnio był: 21 Cze 2017, 22:25
Miejscowość: Opole
Kozaki: 18

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez WowanBardzoZły w 19 Gru 2013, 00:38

W tym tkwił problem. Dziękuję za pomoc.
Dobra, a teraz wyskakuj z kasy, tylko tak bym ręce twoje widział. No już! Żywo!
Awatar użytkownika
WowanBardzoZły
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 17 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 19:31
Miejscowość: Kielce
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez macias13_84 w 19 Gru 2013, 01:06

Nie ma problemu.

"Sztuczka" z -nointro(a jest tego większa ilość, np. w stareńkim FarCry z komendą "-console" odpalało się możliwość uruchomienia konsoli w grze pod "~") działa z większą ilością aplikacji(z reguły gier) sprawa o tyle fajna dla osób, które nie przepadają za oglądaniem filmików przy uruchamianiu gry(mnie osobiście drażnią), więc zamiast klikać esc wystarczy wpisać komendę i po sprawie
Dell M6600 / Intel i7-2720QM-->i7-2960XM / 8GB 1333MHz-->HyperX 16GB 1600MHz RAM / SSD Plextor 128GB M5M +2x Seagate 750GB RAID 0 / AMD FirePro M8900 2GB(HD6970m)--> HD7970m 2GB od Clevo-->nVidia Quadro K5000m 4GB / 17"FHD AUO /
PC / Intel i7-4970k@4,5GHz / HyperX 16GB 2400MHz RAM / SSD 128GB m2 +2x WD 2TB RAID 0 / GTX1070 / LG 29UC97
Awatar użytkownika
macias13_84
Stalker

Posty: 123
Dołączenie: 17 Gru 2013, 00:12
Ostatnio był: 21 Cze 2017, 22:25
Miejscowość: Opole
Kozaki: 18

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 19 Gru 2013, 07:55

Zapomnieliście tylko o jednej rzeczy. W Characters_voice tkwią dwa pliki odpowiedzialne za dźwięk dla zrobionego na potrzeby AA2 Intro. :)

Gamedata\Sounds\Characters_voice\scenario\video\aa2_splash

Przywrócenie ich umożliwa uruchomienie gry bez komendy -nointro.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Plaargath.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Plaargath w 20 Gru 2013, 17:16

Nie mogłem się powstrzymać, żeby w końcu nie rzucić okiem na to cudo. Bo jest to, panowie, cudo. Wielkie gratulacje za kawał dobrej roboty.
Grałem pół godziny (na 'mistrzu', z patchem 2.02, R2), balans widać, że coś inaczej, celniejsi są, albo detekcję mają lepszą? Choć po wyratowaniu Żwawego da się bez większych problemów utrupić całą wioskę kotów (taki mój prywatny test na balans...). Fajnie pozmieniana dystrybucja itemów, świeży start, początek zachwyca. Jestem bardzo ciekaw, co będzie dalej (ale o tym przekonam się za kilka miesięcy, jak znam życie).
Śmiać mi się chciało, bo po Misery cały czas myślałem, że zaraz emisja walnie (ten ambient) :)
W spoilerze zamieszczam zauważone do tej pory drobne gliczki.
:

- na samym początku mam po chwili grania 2 makarowy w identycznym stanie, całkiem nienaruszone - jeden w sprzedaży u Sida 59 rubli, drugi 299 - dość duża dysproporcja, nie wiem jak jest dalej, więc wniosków z tego nie wyciągam.
- napis "OPCJE" w menu u mnie brzmi "PCJE".
- sugerowałbym dodanie w skrypcie z maski dodać sprawdzenie czy gracz żyje - jak mój trup leży i wpieprza go piesek, macha dalej jest jako HUD i słychać oddech
Jak widać - są to pierdółki. Jeszcze raz szacun, pierwsze wrażenie jest więcej niż świetne.

I pytanko - może wiecie, z czego to może wynikać, że jak wgrywam quicksave'a przez skrót klawiatury albo z menu, to wszystko OK, ale jak z bat'a, to się problem robi? Problem czyli CTD z pustym logiem.
A treść bata jest taka:
@d:\STALKER\SoC\bin\xr_3da.exe -external -start server(filip_quicksave/single/alife) client(localhost)
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 10 Sie 2024, 12:24
Kozaki: 234

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 20 Gru 2013, 17:23

Dzięki za dobre słowa. :) Więc tak:

balans widać, że coś inaczej, celniejsi są, albo detekcję mają lepszą?


No właśnie patch nieco osłabia ich umiejętności "snajperskie" bo zdarzały się zbyt często sytuacje, gdy bandzior potrafił ze 100m nas ubić 1 strzałem z Obrzynka. :)

- na samym początku mam po chwili grania 2 makarowy w identycznym stanie, całkiem nienaruszone - jeden w sprzedaży u Sida 59 rubli, drugi 299 - dość duża dysproporcja, nie wiem jak jest dalej, więc wniosków z tego nie wyciągam.


To jest właśnie rzecz, nad którą obecnie pracujemy(zwłaszcza Cromm, który obmyśla skrypt, który by to naprawił).
O co się rozchodzi- w AA2 istnieje system zmiany rękawów przy założeniu danego kombinezonu, jak w CoP'ie. Gdy podnosimy broń mając na sobie założoną kurtkę nowicjusza, cena broni powraca do wartości vanilliowych. Aby cena takiego pistoletu była taka jaka powinna być w zamyśle AA2, należałoby go trzymać przy zdjętym pancerzu(mając na sobie sweterek.

- napis "OPCJE" w menu u mnie brzmi "PCJE".


To ciekawe- u nas jest wsio ok. :)

- sugerowałbym dodanie w skrypcie z maski dodać sprawdzenie czy gracz żyje - jak mój trup leży i wpieprza go piesek, macha dalej jest jako HUD i słychać oddech


Dowiem się, czy można to zrobić. Jeśli tak- będzie zrobione.

I pytanko - może wiecie, z czego to może wynikać, że jak wgrywam quicksave'a przez skrót klawiatury albo z menu, to wszystko OK, ale jak z bat'a, to się problem robi?


Pojęcia nie mam, niestety. Ja odkąd pamiętam wgrywałem tradycyjnym sposobem i wszystko było ok. :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 20 Gru 2013, 17:45

- sugerowałbym dodanie w skrypcie z maski dodać sprawdzenie czy gracz żyje - jak mój trup leży i wpieprza go piesek, macha dalej jest jako HUD i słychać oddech

Dowiem się, czy można to zrobić. Jeśli tak- będzie zrobione.

Trochę bez sensu, bo więcej czasu poświęcę na zrobienie tego niż na słuchanie oddechu mojego trupa :E
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Plaargath.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Plaargath w 20 Gru 2013, 18:07

Vandr, dzięki za odpowiedź. Jak będę miał czas, to chętnie sam spróbuję zajrzeć w głąb skryptów.
Cromm Cruac napisał(a):Trochę bez sensu, bo więcej czasu poświęcę na zrobienie tego niż na słuchanie oddechu mojego trupa :E

Poniekąd racja. Ale miła scenka rodzajowa z Zony jako screensaver dobrze się sprawdza :E
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 10 Sie 2024, 12:24
Kozaki: 234

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Tormentor w 20 Gru 2013, 18:49

Mam pytanko wklei ktoś screeny z laboratoriów? Bo jestem ciekaw jak tam sprawy wyglądają.


Można łączyć tego moda z Priboi Story? Spodziewam się negatywnej odpowiedzi, ale chce się upewnić. :)
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 01 Wrz 2024, 11:43
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 20 Gru 2013, 19:00

Wyglądają "normalnie", oprócz paru "nieproszonych gości". :) No i dźwiękowo też nie jest zbyt zachęcająco(raczej w pozytywnym sensie).

Można łączyć tego moda z Priboi Story?


Pewno, że można. Trzeba poświęcić tylko trochę roboty. :P

Tu masz filmik z x18(od 45 minuty)

TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości