[Tajne Ścieżki 2]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez gucio46 w 10 Cze 2011, 19:49

Gdzie znajde skrzynkę z konserwami bo zwiedziłem już dwa sklepy i nie mogę znaleźć ,tam gdzie w "Ukryte Ścieżki" 1 nie znalazłem :idea:
Awatar użytkownika
gucio46
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 05 Wrz 2008, 19:39
Ostatnio był: 27 Sty 2013, 21:45
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez djcycu w 10 Cze 2011, 20:03

Jest w Gastronomie po lewej jak idziesz od Stadionu. Musisz szukać pod gruzem a na pewno znajdziesz.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen

Za ten post djcycu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive gucio46.
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez scigacz1975 w 20 Cze 2011, 21:58

W "zadżumionym lesie" - tam gdzie chata leśnika przy każdym strzale do mutka wyskakuje do pulpitu z takim logiem:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : _VertexStream::Lock
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\R_DStreams.cpp
[error]Line          : 44
[error]Description   : (bytes_need<=mSize) && vl_Count
 stack trace:


Ni cholery z tego nie rozumiem??? Najdziwniejsze że ten log jest tylko na tej lokacji.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez atikabubu w 21 Cze 2011, 07:12

Graj na statyku, silnik się dusi. :E
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 19:15
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Fade w 21 Cze 2011, 16:29

Hej,
mam pytanie do tych którzy skończyli TŚ2,
mianowicie: -
:

W misji "spotkanie incognito" Doktor w kryjówce Stierloka, zaleca składować zapasy - żarcie, amunicje itp., twierdzi, że teleporter do kryjówki przestanie działać.
O co mu chodzi ? Nie mam żadnego questa związanego z tą poradą.
W Zewie Monolitu olałem to i nigdy nie wracałem do Kryjówki. Mieliście dalszy ciąg scenariusza związany z
Kryjówką?
"Patrząc w otchłań pamiętaj, że otchłań patrzy także na Ciebie"
Awatar użytkownika
Fade
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 19 Mar 2011, 10:14
Ostatnio był: 07 Wrz 2014, 19:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez djcycu w 21 Cze 2011, 19:55

To jest tylko nawiązanie do SoC :) Przecież w podstawce Striełok ma tam kryjówkę a więc Doktor tylko sobie wspomina. Zabierz graty i olej ten sejf :) Nie potrzeba już do niego wracać.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen

Za ten post djcycu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Fade.
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez marcel w 24 Cze 2011, 13:22

Zdrastwujcie!

U mienia jest wopros. Grałem w TS2 trochę tylko - dotarłem do momentu, w którym gławnyj gieroj budzi się w autobusie obok Merwina. Późniejszy format wykasował mi dziwnym trafem wszystkie save'y, których oczywiście zapomniałem zgrać. I teraz tak: jestem typem zbieracza, największą radość sprawia mi powrót do bezpiecznej bazy i niekończące się przeglądanie ekwipunku, sprzedawanie, kupowanie, naprawy, modyfikacje uzbrojenia et cetera altera. W tym początkowym fragmencie niewiele tego było, zanim załapałem że Zona się zmieniła (dziki mają kuloodporne łby, amunicji nigdy nie starcza, NPCe zasuwają po drabinach i prawie pionowych wzniesieniach, każda polanka w lesie może okazać się prawdziwym klondikem artefaktów i inne cuda) zdarzyło się zginąć nie raz i nie dwa, a na STALKERach zjadłem zęby. Toteż, powiedzcie mi, panowie - jak to wygląda dalej, gdy rozgrywka się na dobre rozkręca? Znajdę coś dla siebie? A, i jak to jest z eksploracją Strefy, gracza ogranicza fabuła i Tajne Ścieżki, czy też później można mniej lub bardziej swobodnie podróżować?
>>> Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput. <<< ~ Ernest Scribbler
marcel
Opowiadacz

Posty: 436
Dołączenie: 31 Lip 2007, 17:48
Ostatnio był: 29 Paź 2020, 15:47
Kozaki: 193

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez djcycu w 24 Cze 2011, 15:35

Można podróżować bez problemu po odblokowaniu ścieżki :) W pierwszym wypadzie jeszcze nie za bardzo ale potem już się wszystko rozkręci na maksa. TT2 jest takie samo prawie jak TT1 tyle że fabuła nieco zmienia położenia głównych NPC no i na końcu jak i początku nieco dodano oczywiście w pozytywnym znaczeniu :) Grając na spolszczeniu nie używaj autosave generowanego przez dodany przez stalkerteam autosave... Wczytanie go spowoduje uszkodzenie fabuły i powielanie błędów które cię niestety zatrzymają. Graj na tym co sam zapiszesz :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen

Za ten post djcycu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive marcel.
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez gucio46 w 26 Cze 2011, 09:52

W magazynach wojskowych nie mogę zbliżyć się do Lewszy kiedy to próbuje zawiesza mi wina ,nie pomogła reinstalacja gry może porada :?: nie mogę inaczej wyjść albo reset albo menedżer
Ostatnio edytowany przez gucio46 26 Cze 2011, 12:14, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
gucio46
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 05 Wrz 2008, 19:39
Ostatnio był: 27 Sty 2013, 21:45
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez djcycu w 26 Cze 2011, 10:16

Spróbuj wyłączyć jakoś grę bez resetu i bez menagera aby się log zapisał. Jak mimo wszystko log posiada coś to dawaj to tutaj bo ciężko jest pomóc. Powiedz mi jeszcze czy masz dużo miejsca na dysku i czy przypadkiem za krótko nie czekałeś. To mod jest a więc wszystko działa nieco inaczej jak podstawka.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez marcel w 26 Cze 2011, 15:42

Przy n-tym loadzie podczas wykonywania misji pobocznej dla Diakona (`Zlikwiduj patrol Specnazu`) dochodzę do wniosku, że coś jest zdecydowanie nie tak. Okej, mogę zrozumieć że Fantomy to super-hiper żołnierze przyszłości którzy potrafią w pojedynkę wymordować bazę Monolitu za pomocą wykałaczki, ale k**wa, żeby taki dostawał pięć pocisków 5,56 w czoło z odległości dwóch metrów i był jeszcze w stanie mnie zastrzelić? Toż to jakiś absurd.

Fantomów mogę znieść, kuloodporne mutanty z silniczkami w dupach też, ale już ten oddział Specnazu z Valami mnie wpienił. Za cholerę nie mogę wykonać tej misji. Jeśli nie ginę ja, to zdycha ten przeklęty Diakon. Ech. Nowa, ciekawa fabuła, zmienione mechanizmy rozgrywki, muzyka w trakcie wykonywania misji - świetna rzecz. Ale zbalansowanie walk leży. Ok, pojmuję, wyszkolony żołnierz sił specjalnych sprzątnie biednego Striełoka z 80m z przyłożenia, tylko dlaczego biedny Striełok nie może mu się zrewanżować tym samym?

Psiamać, idę układać pasjansa, wku*wił mnie ten mod.

... :wódka:
>>> Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput. <<< ~ Ernest Scribbler

Za ten post marcel otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Soviet, vicell, Kudkudak.
marcel
Opowiadacz

Posty: 436
Dołączenie: 31 Lip 2007, 17:48
Ostatnio był: 29 Paź 2020, 15:47
Kozaki: 193

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez vandr w 26 Cze 2011, 16:16

E tam, nie jest tak źle. Za siódmym przejściem moda poszło mi już o wiele sprawniej jak za na przykład pierwszym podejściem. Teraz przechodzę ósmy raz i poszło jeszcze lepiej. Co do kalibru 5,56 mm to niestety ale muszę Cię rozczarować- nawet zwykły najemnik z nieco większej odległości tyle potrzebuje do tego aby wyciągnąć kopyta hehe. Jeśli chcesz sobie zrebansalować obrażenia, wejdź w:

Kod: Zaznacz wszystko
gamedata/config/creatures/actor


poszukaj:

Kod: Zaznacz wszystko
[actor_immunities_gd_novice]
(jeśli grasz na poziomie Nowicjusz)

poniżej podane masz wszelakie odporności postaci na różnego rodzaju obrażenia. 0.5 jest to wartość domyślna, czyli dość sporo(w sensie, że dostajesz łomot). Strike_immunity odpowiada za obrażenia od mutantów oraz pocisków- zmień sobie na 0.1 albo nawet 0.05. Będzie Ci łatwiej, nie będziesz ginąć od jednej kulki.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość