[STALKER Complete 2009]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez marcinel w 11 Lut 2011, 10:47

Witam wszystkich moim pierwszym wpisem na forum, które z przyjemnością czytam od dość dawna.
Chciałbym krótko podzielić się wrażeniami nt. moda, zainstalowanego na laptopie działającym pod teoretycznie "problematycznym" WIN 7 64 bit.
Mod bez problemów nałożył się na instalację Stalker'a SOC (STEAM), a na to dorzuciłem pliki z patcha ze spolszczeniem. Nie ma problemów z uruchomieniem i działaniem gry, "wodotryski" (blur, cienie itp) wyglądająi działają przyjemnie dla oka. Polska czcionka (a'la times new roman) w menu i niektórych miejscach wygląda topornie na tle oryginalnej, ale to specjalnie nie przeszkadza.
Na moim nienajnowszym już laptopie (2007r) gra z modem prezentuje się i działa lepiej niż podczas wcześniejszych rozgrywek bez niego, przy rozdzielczości obrazu 1600x1024, FSAA x2, oświetleniu dynamicznym i pozostałymi ustawieniami na max. Karta grafiki jest podkręcona o 25% i z podkładką chłodzącą laptopa jej temp. dochodzi do 75 stopni. Nie ma cięć w czasie gry.
Myślę, że problemy z grą pod windowsem takim czy innym nie wynikają z systemu, tylko z tego, że każdy komputer to inny "organizm" i nie wszystkie ogólne zasady sprawdzą się u każdego.

Niech licznik Geigera Was nie zawiedzie.. :E
Pozdrawiam, Marcin.

ASUS G2S; Intel Core 2 Duo T 7500 2,2GHz; 4Gb Kingston HyperX; Nvidia 8600GT(M) DDR3; 1920x1200; WIN 7 64 bit
Awatar użytkownika
marcinel
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 09 Wrz 2008, 21:51
Ostatnio był: 01 Mar 2011, 16:16
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez jazon w 11 Lut 2011, 20:24

Czy na Complete 2009 można zainstalować AMK 1.4 ?
jazon
Stalker

Posty: 109
Dołączenie: 08 Lut 2011, 13:54
Ostatnio był: 01 Sty 2017, 15:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 6

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez Bambosz107 w 11 Lut 2011, 22:08

Nie ma szans, będą się gryzły. Complete to zbyt duża modyfikacja. A po co Ci takie połączenie?
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez jazon w 11 Lut 2011, 23:36

Bambosz107 napisał(a):Nie ma szans, będą się gryzły. Complete to zbyt duża modyfikacja. A po co Ci takie połączenie?


Chciałbym mieć grafikę z Completa i możliwość naprawiania broni (bo chyba w AMK nie ma ? ).

P.S Nie grałem nigdy w AMK.
jazon
Stalker

Posty: 109
Dołączenie: 08 Lut 2011, 13:54
Ostatnio był: 01 Sty 2017, 15:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 6

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez KoweK w 12 Lut 2011, 03:31

jazon napisał(a):możliwość naprawiania broni (bo chyba w AMK nie ma ? ).

Jest.

To zainstaluj AMK, ściągnij Complete i z archiwum skopiuj tylko folder shaders i ew. wybierz tekstury, które ci się podobają.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5650
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 01 Lip 2024, 02:47
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1473

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez DeadMan w 08 Mar 2011, 10:44

Witam,
Jest tak...
Zainstalowałem STALKERA, zaktualizowałem do wersji 1.0006, uruchomiłem śmiga ślicznie. Wgrałem Complete 2009 v 1.4.4 i już tak pięknie nie jest. Startuję, na chwilę pojawia się czarny ekran, wywala błąd :

Kod: Zaznacz wszystko
XR_3DA.exe caused BREAKPOINT in module "D:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCore.dll" at 0023:0023CC85, xrDebug::backend()+165 byte(s)

A w logu coś mi się nie zgadza...

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CStringTable::Load
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\string_table.cpp
[error]Line          : 53
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : string table xml file not found string_table_includes.xml, for language eng

...czego gra szuka na dysku e:\ skoro grę mam na d:\ a instalowana jest z f:\


Wiem, że kiedyś bez problemu odpaliłem Complete 2009 w jakiejś starszej wersji na XP 32BIT. A teraz jakieś cyrki.
Jakieś sugestie?

JUŻ DZIAŁA, WYSTARCZYŁO ŚCIĄGNĄĆ "SC International Patch 1.2.9 for STALKER Complete 2009"

Mała prośba, poproszę o odesłanie do moda na zwiększenie udźwigu plecaka.
MOBO Gigabyte Aorus Elite v2, CPU Ryzen 5600x, GPU Gigabyte RTX 3060Ti 8GB
RAM
PNY XLR8 Gaming Epic X RGB, DDR4, 32 GB, 4000MHz
SSD
Samsung Evo 250GB, Sabrent Rocket Q 1TB NVMe
SYS
Windows 11 Pro 64-bit
Awatar użytkownika
DeadMan
Stalker

Posty: 173
Dołączenie: 23 Wrz 2010, 15:23
Ostatnio był: 29 Paź 2023, 09:24
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez Bambosz107 w 08 Mar 2011, 13:41

viewtopic.php?f=68&t=685&hilit=jak+zwi%C4%99kszy%C4%87+ud%C5%BAwig


Proszę. Myślę, że sobie sam z tym poradzisz. :)
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez DeadMan w 08 Mar 2011, 17:43

Dzięki za linki z udźwigiem, ale tak poczytałem to nasze forum i tyle z tym problemów, że nie wiem czy się do tego zabierać :E . W sumie zaczynam grę to można bo nic nie tracę ale czy warto nerwy tracić ;) W każdym bądź razie Complete 2009 wygląda świetnie, obym tylko dał radę na weteranie to przejść. A tak na marginesie - kiedy ma być Complete do Zew Prypeci?
MOBO Gigabyte Aorus Elite v2, CPU Ryzen 5600x, GPU Gigabyte RTX 3060Ti 8GB
RAM
PNY XLR8 Gaming Epic X RGB, DDR4, 32 GB, 4000MHz
SSD
Samsung Evo 250GB, Sabrent Rocket Q 1TB NVMe
SYS
Windows 11 Pro 64-bit
Awatar użytkownika
DeadMan
Stalker

Posty: 173
Dołączenie: 23 Wrz 2010, 15:23
Ostatnio był: 29 Paź 2023, 09:24
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez lukasz638 w 11 Mar 2011, 11:16

Czy da się jakoś wyłączyć w tym modzie rozmazywanie obrazu podczas rozglądania się ?
Awatar użytkownika
lukasz638
Stalker

Posty: 190
Dołączenie: 23 Maj 2010, 12:41
Ostatnio był: 01 Gru 2023, 00:05
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 9

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez Cromm Cruac w 11 Mar 2011, 15:22

Nie wiem czy to zadziała bo nie mamiętam czy Complete stosuje shadery sky4ce ale jesli tak to edydujemy plik \gamedata\shaders\r2\SkyGRAPHICS_options.cfg i komentujemy linię definiującą M_BLUR
Powinno to wyglądać tak:
Kod: Zaznacz wszystko
//#define IMPROVED_MBLUR       // Enable/Disable Motion Blur
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Cze 2024, 23:08
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez Keldorn WistBlade w 14 Mar 2011, 02:02

Mam mały problem graficzny po zainstalowaniu wszystko jest cacy, pograłem trochę nawet ale jest jedna denerwująca rzecz mianowicie mam problem z cieniami są totalnie porozpieprzane, każdy ruch powoduje rozpadanie się cieni pojawianie się nie tam gdzie powinny itp. Wiem że wina leży po stronie shaderów i teraz pytanie jakie shadery wgrać tak aby gra zachowała swój urok tzn. urok z moda :] można byle jakie float 32 czy sky4ce czy może ma ktoś jakąś dobrą konfigurację pod GF 8600 512 MB i DX9 beż jakiś przesadnych fajerwerków.

Edit:
Sprawdziłem że na ten cały syf z cieniami pomaga wyłączenie w opcjach Sun Shadow ale moim zdaniem gra traci na efekcie wizualnym i jednocześnie przez wyłączenie tej opcji nie ma sensu wgrywać nowych shaderów :| bawiłem się kilkoma konfiguracjami oraz gotowymi plikami user.ltx ale dalej mam te problemy. Nie pamiętam już na jakim modzie grałem ale w Narodnaja Soljanka nie miałem tych problemów. Niby mod graficzny a u mnie kaszanka.
Ostatnio edytowany przez Keldorn WistBlade, 15 Mar 2011, 04:45, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Keldorn WistBlade
Tropiciel

Posty: 257
Dołączenie: 28 Wrz 2007, 10:44
Ostatnio był: 14 Cze 2023, 12:36
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 9

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez scigacz1975 w 14 Mar 2011, 19:37

Swego czasu grałem na tym modzie z shaderami od Utak3ra. Są tu gdzieś do ściągnięcia, do tego ultra grafic. Natomiast ostatnio całkiem fajnie sprawowały mi się shadery z SWO 3.1. Tu masz pakiet (POBIERZ) z tym że do nich potrzebne są konkretne ustawienia user.ltx

skopiuj całość i wklej do swojego
:

Kod: Zaznacz wszystko
_preset Extreme
ai_use_torch_dynamic_lights on
bemsg 1
unbindall
bind left kLEFT
bind right kRIGHT
bind up kUP
bind down kDOWN
bind jump kSPACE
bind crouch_toggle kLCONTROL
bind accel kLSHIFT
bind sprint_toggle kCAPITAL
bind forward kW
bind back kS
bind lstrafe kA
bind rstrafe kD
bind llookout kQ
bind rlookout kE
bind turn_engine kF4
bind cam_1 kF1
bind cam_2 kF2
bind cam_3 kF3
bind cam_zoom_in kADD
bind cam_zoom_out kSUBTRACT
bind torch kL
bind night_vision kN
bind wpn_1 k1
bind wpn_2 k2
bind wpn_3 k3
bind wpn_4 k4
bind wpn_5 k5
bind wpn_6 k6
bind artefact k7
bind wpn_next kY
bind wpn_fire mouse1
bind wpn_zoom mouse2
bind wpn_reload kR
bind wpn_func mouse3
bind wpn_firemode_prev k9
bind wpn_firemode_next kT
bind pause kPAUSE
bind drop kH
bind use kF
bind chat kCOMMA
bind chat_team kPERIOD
bind screenshot kF12
bind quit kESCAPE
bind console kGRAVE
bind inventory kTAB
bind buy_menu kB
bind skin_menu kO
bind team_menu kU
bind active_jobs kP
bind map kM
bind contacts kG
bind vote_begin kF5
bind vote kF6
bind vote_yes kF7
bind vote_no kF8
bind speech_menu_0 kC
bind speech_menu_1 kZ
bind use_bandage kX
bind use_medkit kZ
bind quick_save kF5
bind quick_load kF7
cam_inert 0.
cam_slide_inert 0.25
cl_cod_pickup_mode 1
cl_dynamiccrosshair on
g_always_run on
g_autopickup on
g_backrun on
g_corpsenum 10
g_eventdelay 0
g_game_difficulty gd_master
hud_crosshair on
hud_crosshair_dist on
hud_info on
hud_weapon on
load_last_save scigacz1975_quicksave
mm_mm_net_srv_dedicated off
mm_net_con_publicserver off
mm_net_con_spectator 20
mm_net_con_spectator_on off
mm_net_filter_battleye on
mm_net_filter_empty on
mm_net_filter_full on
mm_net_filter_listen on
mm_net_filter_pass on
mm_net_filter_wo_ff on
mm_net_filter_wo_pass on
mm_net_srv_gamemode st_deathmatch
mm_net_srv_maxplayers 32
mm_net_srv_name PLAYER
mm_net_srv_reinforcement_type 0
mm_net_use_battleye off
mm_net_weather_rateofchange 0.
mouse_invert off
mouse_sens 0.17
net_cl_icurvesize 0
net_cl_icurvetype 0
net_cl_interpolation 0.
net_cl_log_data off
net_compressor_enabled 0
net_compressor_gather_stats 0
net_dbg_dump_export_obj 0
net_dbg_dump_import_obj 0
net_dbg_dump_update_read 0
net_dbg_dump_update_write 0
net_dedicated_sleep 5
net_sv_gpmode 0
net_sv_log_data off
net_sv_pending_lim 3
net_sv_update_rate 30
ph_frequency 100.00000
ph_iterations 38
r1_dlights on
r1_dlights_clip 75.
r1_glows_per_frame 32
r1_lmodel_lerp 0.33
r1_pps_u 0.
r1_pps_v 0.
r1_ssa_lod_a 64.
r1_ssa_lod_b 48.
r1_tf_mipbias 0.
r2_aa on
r2_aa_break 0.800000,0.100000,0.000000
r2_aa_kernel 0.5
r2_aa_weight 0.250000,0.250000,0.000000
r2_allow_r1_lights off
r2_gi off
r2_gi_clip 0.001
r2_gi_depth 1
r2_gi_photons 16
r2_gi_refl 0.5
r2_gloss_factor 4.
r2_ls_bloom_fast on
r2_ls_bloom_kernel_b 0.7
r2_ls_bloom_kernel_g 3.
r2_ls_bloom_kernel_scale 0.7
r2_ls_bloom_speed 100.
r2_ls_bloom_threshold 0.00001
r2_ls_depth_bias 0.
r2_ls_depth_scale 1.00001
r2_ls_dsm_kernel 0.7
r2_ls_psm_kernel 0.7
r2_ls_squality 1.
r2_ls_ssm_kernel 0.7
r2_mblur 0.
r2_parallax_h 0.5
r2_slight_fade 2.
r2_ssa_lod_a 64.
r2_ssa_lod_b 48.
r2_sun on
r2_sun_depth_far_bias 0.
r2_sun_depth_far_scale 1.
r2_sun_depth_near_bias 0.
r2_sun_depth_near_scale 1.
r2_sun_details on
r2_sun_focus on
r2_sun_lumscale 1.
r2_sun_lumscale_amb 1.
r2_sun_lumscale_hemi 1.
r2_sun_near 2.
r2_sun_near_border 0.99
r2_sun_tsm on
r2_sun_tsm_bias -0.01
r2_sun_tsm_proj 0.3
r2_tf_mipbias 0.
r2_tonemap on
r2_tonemap_adaptation 4.
r2_tonemap_amount 0.6
r2_tonemap_lowlum 0.0001
r2_tonemap_middlegray 1.
r2_wait_sleep 0
r2_zfill off
r2_zfill_depth 0.5
r2em 2.2
r__detail_density 0.2
r__geometry_lod 1.2
r__supersample 4
r__tf_aniso 16
renderer renderer_r2
rs_c_brightness 1.
rs_c_contrast 1.
rs_c_gamma 1.
rs_fullscreen on
rs_refresh_60hz off
rs_stats off
rs_v_sync off
rs_vis_distance 1.5
snd_acceleration on
snd_cache_size 16
snd_efx off
snd_targets 24
snd_volume_eff 1.
snd_volume_music 0.7
sv_anomalies_enabled 1
sv_anomalies_length 3
sv_artefact_respawn_delta 30
sv_artefact_spawn_force 0
sv_artefact_stay_time 3
sv_artefacts_count 10
sv_auto_team_balance 0
sv_auto_team_swap 0
sv_bearercantsprint 1
sv_client_reconnect_time 60
sv_console_update_rate 1
sv_dedicated_server_update_rate 45
sv_dmgblockindicator 0
sv_dmgblocktime 0
sv_dump_online_statistics_period 0
sv_forcerespawn 0
sv_fraglimit 0
sv_friendly_indicators 0
sv_friendly_names 0
sv_friendlyfire 1.
sv_hail_to_winner_time 7
sv_max_ping_limit 2000
sv_pda_hunt 1
sv_reinforcement_time 0
sv_remove_corpse 1
sv_remove_weapon 1
sv_returnplayers 1
sv_rpoint_freeze_time 0
sv_shieldedbases 1
sv_spectr_firsteye 1
sv_spectr_freefly 0
sv_spectr_freelook 1
sv_spectr_lookat 1
sv_spectr_teamcamera 1
sv_statistic_collect 1
sv_teamkill_limit 3
sv_teamkill_punish 1
sv_timelimit 0
sv_vote_enabled 255
sv_vote_participants 0
sv_vote_quota 0.51
sv_vote_time 1.
sv_warm_up 0
texture_lod 0
vid_mode 1152x864
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości